Siri Jorunn Fauske

Andreas Gjellesviksveg 14 5260 Indre Arna
Tlf: 55 24 04 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Siri Jorunn Fauske er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siri Jorunn Fauske

God lege, men lite engasjert

Etter gjentatte besøk med en pårørende oppfatter vi at hun er en god lege som gjør alle undersøkelser som forventet. Hun jobbet inngående med å få en god dialog med vår demente pårørende, og lyttet også til vår informasjon om hvordan vi oppfatter situasjonen.

Men, ønsker du en varm og smilende lege er hun kanskje ikke den rette. Men igjen, det finnes ikke mange av dem...

Føler meg godt ivaretatt

Er fornøyd med Siri som min fastlege. Føler hun tar meg på alvor, og følger godt opp. Tar blodprøver flere ganger i året , for å følge opp sykdommen. Hun henviser videre, når det trengs. Føler meg godt ivaretatt.

Trygghet

Fantastisk godt og hyggelig menneske. Som pasient føler jeg meg trygg på at jeg får den beste behandling.
Ved alvorlig sykdom har hun sendt meg videre og tatt seg av meg i oppfølgingen. Jeg vet ikke hva som kan gjøres bedre.

Nevrolog - betyr ikke at du vet alt

Er en utrolig dårlig lege lytter ikke til pasientene sine men påpeker hele tiden at hun er nevrolog og at hun vet dette best. Vi ble anbefalt henne fordi hun var nevrolog av Helgesen når han skulle gå av. Hun er dårlig på å videresende pasienter for videre utredning og er rask på å trekke egne konklusjoner sitter hele tiden med en følelse av skepsis og en følelse av å ikke bli trodd. Etter å hatt Helgesen som fastlege i mange år har hun store sko å fylle og burde vært mer ydmyk men hun er knallhard og eier ikke empati for pasientene sine. Hun bør lære å lytte før hun trekker sine raske konklusjoner. Hun har fått nok muligheter nå til å vise at hun er en god lege. Så nå bytter jeg og min familie fastlege etter altfor mange feilvurderinger.

Dårlig lege

Vi ikke anbefale hun til noen. Dårlig service og tar seg ikke tid. Trekker raske konklusjoner og en føler seg ikke hørt. Føler ikke at problemen en kommer med blir tatt på alvor eller gjort noe med. Svar på prøver kommer først etter du har ringt og purret de. Får da svar via SMS.
Totalt sett veldig missfornøyd.