Siri Jorunn Fauske

Andreas Gjellesviksveg 14 5260 Indre Arna
Tlf: 55 24 04 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Siri Jorunn Fauske er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siri Jorunn Fauske

Nevrolog - betyr ikke at du vet alt

Er en utrolig dårlig lege lytter ikke til pasientene sine men påpeker hele tiden at hun er nevrolog og at hun vet dette best. Vi ble anbefalt henne fordi hun var nevrolog av Helgesen når han skulle gå av. Hun er dårlig på å videresende pasienter for videre utredning og er rask på å trekke egne konklusjoner sitter hele tiden med en følelse av skepsis og en følelse av å ikke bli trodd. Etter å hatt Helgesen som fastlege i mange år har hun store sko å fylle og burde vært mer ydmyk men hun er knallhard og eier ikke empati for pasientene sine. Hun bør lære å lytte før hun trekker sine raske konklusjoner. Hun har fått nok muligheter nå til å vise at hun er en god lege. Så nå bytter jeg og min familie fastlege etter altfor mange feilvurderinger.

Dårlig lege

Vi ikke anbefale hun til noen. Dårlig service og tar seg ikke tid. Trekker raske konklusjoner og en føler seg ikke hørt. Føler ikke at problemen en kommer med blir tatt på alvor eller gjort noe med. Svar på prøver kommer først etter du har ringt og purret de. Får da svar via SMS.
Totalt sett veldig missfornøyd.

Dyktig tillitsfull.

En dyktig lege som setter seg inn i sykehistorien, og setter pasienten i fokus. Litt innkjøringsutfordring i begynnelsen men har virkelig tatt seg inn igjen. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor

Dårlig opplevelse

Følte meg dum og latterliggjort når jeg hadde litt annerledes spørsmål. Ikke imøtekommende. Vil ikke anbefale til noen.

En trivelig lege men med klart forbedringspotensial mår det gjelder imøtekommenhet og engasjement

Å være ny på kontoret er sikkert ikke bare lett! Jeg har opplevd både imøtekommenhet og engasjement, men også gått derfra og lurt på "hva skjedde nå...." Jeg ønsker å bli tatt på alvor og bli undersøkt og ikke bare behandlet på antakelser!

Jeg oppfordrer alle misfornøyde rett og slett å si fra på en ordentlig måte!
Det vil evt jeg gjøre og ikke bare bytte lege!
Hun fortjener å få en sjanse! ( eller 2!)

Dykktig

Kunnskapsrik, gir seg tid og er lyttende, er tydelig i sin kommunikasjon og gir råd som du fester tillitt til.

Godt første møte

Godt første møte med min fastlege. Hun var vennlig, imøtekommende og lyttet til det jeg hadde å fortelle. Hun kom med fornuftige råd og tiltak i forhold til min problemstilling. Opplevdes kunnskapsrik og var lett å kommunisere med.

Dårlig opplevelse

En lege som dessverre tar lite hensyn til pasienten. Lytter ikke til problemene man har og man føler seg overkjørt. I tillegg setter hun seg ikke inn i sykdomshistorien man har fra før. Kommer nok til å bytte fastlege!

lite imøtekommende

En lege som har langt å gå på pasientmøte. Jeg føler at mine behov og plager ikke ble sett og at jeg ble møtt av en lite imøtekommende lege. Endte med å bytte lege

Ikke den gode opplevelsen.

Ønsker du en lege som tar seg tid til deg , lytter til deg og tar dine helseproblemer alvorlig er dette en lege jeg ikke annbefaler. Vedkommende har mye å gå på når det gjelder å "møte pasienten sin"
Kort sagt, mindre god opplevelse.