Siri Jorunn Fauske

Andreas Gjellesviksveg 14 5260 Indre Arna
Siri Jorunn Fauske er en av 236 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siri Jorunn Fauske

Dårlig opplevelse

Følte meg dum og latterliggjort når jeg hadde litt annerledes spørsmål. Ikke imøtekommende. Vil ikke anbefale til noen.

En trivelig lege men med klart forbedringspotensial mår det gjelder imøtekommenhet og engasjement

Å være ny på kontoret er sikkert ikke bare lett! Jeg har opplevd både imøtekommenhet og engasjement, men også gått derfra og lurt på "hva skjedde nå...." Jeg ønsker å bli tatt på alvor og bli undersøkt og ikke bare behandlet på antakelser!

Jeg oppfordrer alle misfornøyde rett og slett å si fra på en ordentlig måte!
Det vil evt jeg gjøre og ikke bare bytte lege!
Hun fortjener å få en sjanse! ( eller 2!)

Dykktig

Kunnskapsrik, gir seg tid og er lyttende, er tydelig i sin kommunikasjon og gir råd som du fester tillitt til.

Godt første møte

Godt første møte med min fastlege. Hun var vennlig, imøtekommende og lyttet til det jeg hadde å fortelle. Hun kom med fornuftige råd og tiltak i forhold til min problemstilling. Opplevdes kunnskapsrik og var lett å kommunisere med.

Dårlig opplevelse

En lege som dessverre tar lite hensyn til pasienten. Lytter ikke til problemene man har og man føler seg overkjørt. I tillegg setter hun seg ikke inn i sykdomshistorien man har fra før. Kommer nok til å bytte fastlege!