Alfhild Brun Bækken

Dalgård Legesenter DA
Dalgårdveien 1 7024 Trondheim
Alfhild Brun Bækken er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Alfhild Brun Bækken

Veldig trivelig og følger opp :)

Veldig trivelig og følger opp sakene. Virker veldig seriøs.Stort smil fra meg :)

Dessverre kan jeg ikke si det samme om telefonkø til legesenteret som har til tider vært opp i over 30 minutter !! helt uakseptabelt.

Dårlig erfaring

Jeg hadde Alfhild som lege i ca ett år, etter nesten 20 år med en flott lege som tok meg og mine utfordringer på alvor.
Jeg følte at jeg ikke ble sett av henne og at mine problemer ikke ble tatt på alvor.
Etter flere samtaler med henne ble jeg mer og mer psykisk sliten av å jobbe "mot" henne.
Jeg valgte til slutt å skifte fastlege, og endelig ble jeg møtt med noen som lyttet og gav meg respekt.
Det var ett vanskelig år, men nå er jeg heldigvis på bedringens vei.

Kjempebra!

Kjempebra oppfølging. Veldig forståelsesfull. Alltid tilgjengelig. Tar deg alltid på alvor uansett hva det skulle være.

Meget flink lege!

Hyggelig, blid og sympatisk lege. Hun hører på hva som blir sagt, uavhengig om plagene er fysisk eller psykisk, og henviser videre til spesialister om hun ikke finner løsningen på problemet selv. Hun tar problemene seriøst, og hun er flink til å følge opp. En mer empatisk og jordnær lege som faktisk hører på pasienten skal man lete lenge etter! Jeg er meget fornøyd.

Den beste legen.

Veldig sympatisk og jordnær lege. Følger opp og er genuint opptatt av pasienten sin! Finnsnes ikke bedre lege!