Dalgård Legesenter DA

Telefonnummer72 56 70 0072 56 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dalgårdveien 1 7024 Trondheim

Siste vurderinger av Dalgård Legesenter DA

Dyktig, trygg

Lege: Per Arne Gaarden Skrevet

Grundig, forklarer godt, hans ro inngir trygghet, humor, viser tydelig interesse, gir alltid resultater skriftlig også etterpå. Bryr seg om pas. totale situasjon, er slik man håper alle leger er.

Veldig flink.

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Hun er en fantastisk lege.Viser stor sympati.Hun viser ekte empati,og hun er lett å betro seg til.Ordner ting på en hurtig måte.

Trygg og vennelig

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Hun virker kunnskapsrik og lyttende. Blir som pasient tatt på alvor. Følelse av at hun bryr seg.
Legen følger opp.

Profesjonell lege

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Møter meg som pasient der jeg er. Lyttende og gir respons, god samtalepartner. Henviser til videre undersøkelser når det er behov for det. Tar seg alltid tid, hun er helt til stede for meg. Er 100% fornøyd med fastlegen min 🤗

Elendig.

Lege: Vigdis Risan Skrevet

Jeg gikk til Vigdis Risan i flere år ettersom min mor hadde hun som fastlege. Gjennom oppveksten var jeg sterkt plaget av lungebetennelser og sykdom. Ikke én eneste gang tenkte Vigdis Risan på å sende meg videre for å finne ut om det var noe spesielt ettersom jeg sleit med så mye sykdom.
Vigdis Risan tar ikke pasienten på alvor, og hun gjør ikke mer enn det som må til for å få deg ut fra legekontoret slik at neste pasient kan komme inn.