Dalgård Legesenter DA

Dalgårdveien 1 7024 Trondheim

Siste vurderinger av Dalgård Legesenter DA

Trygg, empatisk og fornuftig

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Får alltid god hjelp! Flink med barn. Tar seg tid til pasienten og er fornuftig og flink! Imponert over hvor godt hun kjenner/husker pasientene sine fra gang til gang

Fantastisk trygg og empatifull

Lege: Alfhild Grønning Bækken Skrevet

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Første legen som tok meg på alvor angående en revmatisk sykdom, i tillegg er hun svært flink på også det psykiske, men hun ser absolutt forskjell på det psykiske og fysiske. Hun ser heller på sammenhengen, men skylder ikke på psykisk plager for dine fysiske vondter.

Dette er noe som er helt optimalt for deg med revmatiske plager og kun blir fortalt at det ligger i hodet.

Har hatt noen av mine beste samtaler med Alfhild.

Det kan være en del ventetid, men veldig verdt i og med at hun bruker tilstrekkelig tid på hver pasient.

Trygg

Lege: Vigdis Risan Skrevet

Risan er en lydhør og god lege på alle måter. Har hjulpet meg i alle vanskelige situasjoner jeg har vært i.

Pass på!

Lege: Per Arne Gaarden Skrevet

Inngir først t tillit sånn at han vise at han e t å stol på. Men d meste e en kamp underveis å da sjøl om spesialista har godkjent ting. Når Endeli ting begynne å kom på plass så skjønne han at d ikke e så mange alternativa videre. På et eller anna tidspunkt så ombestemme han sæ plutseli, men e ikke tøff nok t å faktisk si d (d som har vært my problemet me han å, d han ikke like å snakk om eller ta tak i, d bortforklare eller ignorere eller ikke bryr sæ om).

En anna ting som åsså e veldi dårli e henvisningan og journalen, så mangelfullt og elendi (sammenligna me andre lega). Så den kan overhodet ikke brukes t ny fastlege.

Så om en prøve å få livet sitt på rett kjøl etter mange års kamp så ikke bruk den legen her, når du Endeli føle d går rett vei og en Endeli kan begynn å senk skuldran etter 11 års kamp....da rasere han d igjen, Og en står på bar bakke...igjen.

God og behagelig

Lege: Alfhild Grønning Bækken Skrevet

Har alltid sett og hørt meg
Har alltid tid
Henviser videre om hun er usikker
Svarer raskt på henvendelser