Dalgård Legesenter DA

Dalgårdveien 1 7024 Trondheim

Siste vurderinger av Dalgård Legesenter DA

Trygg

Lege: Vigdis Risan Skrevet

Risan er en lydhør og god lege på alle måter. Har hjulpet meg i alle vanskelige situasjoner jeg har vært i.

Pass på!

Lege: Per Arne Gaarden Skrevet

Inngir først t tillit sånn at han vise at han e t å stol på. Men d meste e en kamp underveis å da sjøl om spesialista har godkjent ting. Når Endeli ting begynne å kom på plass så skjønne han at d ikke e så mange alternativa videre. På et eller anna tidspunkt så ombestemme han sæ plutseli, men e ikke tøff nok t å faktisk si d (d som har vært my problemet me han å, d han ikke like å snakk om eller ta tak i, d bortforklare eller ignorere eller ikke bryr sæ om).

En anna ting som åsså e veldi dårli e henvisningan og journalen, så mangelfullt og elendi (sammenligna me andre lega). Så den kan overhodet ikke brukes t ny fastlege.

Så om en prøve å få livet sitt på rett kjøl etter mange års kamp så ikke bruk den legen her, når du Endeli føle d går rett vei og en Endeli kan begynn å senk skuldran etter 11 års kamp....da rasere han d igjen, Og en står på bar bakke...igjen.

God og behagelig

Lege: Alfhild Grønning Bækken Skrevet

Har alltid sett og hørt meg
Har alltid tid
Henviser videre om hun er usikker
Svarer raskt på henvendelser

Omtenksom og flink

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege. Hun har alltid god tid, og haster aldri gjennom timen. Tar seg tid til småprat og jeg får alltid god hjelp. Lytter på det jeg har og si, og tar alt fra stort til smått på alvor. Anbefales.

Veldig dyktig lege

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Hun er tolmodig og tar seg tid til å høre på under konsultasjonene. Får hjelp og føler jeg blir tatt på alvor.