Dalgård Legesenter DA

Dalgårdveien 1 7024 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Dalgård Legesenter DA

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Vigdis Risan Skrevet

Legen kan oppleves kjapp og effektiv ved "enkle og lette" helseutfordringer, men har alltid vært grundig, lyttet og tatt seg god tid når konsultasjonene har dreid seg om mer alvorlige helseutfordringer. Det er god prioritering! Hun er også veldig flink til å følge opp, dersom det er behov for dette. Jeg har følt meg sett og godt ivaretatt.

Noe lang ventetid på time når det ikke er akutt, men jeg har alltid fått time på dagen dersom det har vært nødvendig.

Fantastisk god fastlege

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Johanna er en sånn lege som alle leger burde være. Trygg, lyttende, tydelig og flink med barn (og voksne)! Forklarer sånn at man som pasient forstår, henviser når det trengs, beroliger og tar seg tid.

Verdens beste fastlege!

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Humoristisk, lite selvhøytidelig, empatisk og kunnskapsrik! Tar en på alvor og henviser raskt videre om der er noe hun ikke har god nok kompetanse på. Det er ikke alt vi er enige om hele tiden, men det gjør ingenting! Anbefales:-)

Tillitsfull og kunnskapsrik

Lege: Vigdis Risan Skrevet

Føler meg skikkelig ivaretatt og blir tatt på alvor uansett hvilken plager legebesøk gjelder. Risan er lyttende og forståelsesfull. Har anbefalt henne for venner og familie.

Fantastisk fastlege

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Har hatt Westin som fastlege over flere år. Opplever henne som trygg, grundig og hardt arbeidende. Hun henviser videre ved behov, men er også tydelig når hun mener videre henvisning ikke er nødvendig. Dette fører til at en får veldig tillit til henne og hennes vurderinger. Som pasient opplever en å bli godt ivaretatt. Hun tar seg alltid tid og forklarer grundig om hennes vurderinger omkring de ulike problemstillingene en som pasient kommer med. Jeg er glad og takknemlig for at jeg og mine barn har en lege som henne til fastlege.