Dalgård Legesenter DA

Dalgårdveien 1 7024 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Dalgård Legesenter DA

Tillitsfull og kunnskapsrik

Lege: Vigdis Risan Skrevet

Føler meg skikkelig ivaretatt og blir tatt på alvor uansett hvilken plager legebesøk gjelder. Risan er lyttende og forståelsesfull. Har anbefalt henne for venner og familie.

Fantastisk fastlege

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Har hatt Westin som fastlege over flere år. Opplever henne som trygg, grundig og hardt arbeidende. Hun henviser videre ved behov, men er også tydelig når hun mener videre henvisning ikke er nødvendig. Dette fører til at en får veldig tillit til henne og hennes vurderinger. Som pasient opplever en å bli godt ivaretatt. Hun tar seg alltid tid og forklarer grundig om hennes vurderinger omkring de ulike problemstillingene en som pasient kommer med. Jeg er glad og takknemlig for at jeg og mine barn har en lege som henne til fastlege.

Verdens beste lege!

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Har aldri møtt en så fantastisk og omsorgsfull lege som går inn i rollen sin 100%. Du fortjener en blomst!

Ikke fornøyd

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Har vært til denne legen 2 ganger på hastetime. Var en ubehagelig opplevelse, følte ikke jeg ble trodd om mine psykiske problemer, og ble ikke møtt med noen form for empati. Følte også at hun ville kjappe seg å bli ferdig i løpet av et par minutter.

Ikke veldig fornøyd

Lege: Vigdis Risan Skrevet

Hadde et par hastetimer til Vigdis. Ikke den beste opplevelsen, følte ikke at hun evnet å lytte å være empatisk. Ikke en lege som virker å bry seg om psykisk helse!

Dette er en Pluss-tjeneste.