Alfhild Grønning Bækken

Autorisasjon (2011)

Alfhild Grønning Bækken er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Alfhild Grønning Bækken

Flink og lyttende

Har hatt Alfhild som lege i 7 år. Føler meg alltid hørt, forstått og hjulpet. Har hatt noen problemer med en tidligere vikar som ble satt for henne, men føler at når Alfhild kom tilbake så ble jeg igjen hørt og forstått. Får alltid henvisning hvis det behøves, og hun følger opp på problemer man kommer med til henne. Alt i alt en utrolig dyktig og forståelsesfull lege.

Seriøs, trygg og kunnskapsrik

En lege som tar deg seriøst, som strekker seg det lille ekstra for deg og som både er trykk og kunnskapsrik

Beste fastlegen!! :-)

Er så utrolig fornøyd med Alfhild som fastlege, kunne ikke vært en bedre match for meg :-) Utrolig forståelsesfull, og veldig empatisk. Føler at man blit hørt og tatt på alvor, og tar psykisk helse på alvor på lik linje med det fysiske. Første legen jeg føler setter av godt med tid, og ikke «kjapper seg» gjennom timen. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Hverdagshelt

Utrolig ansvarsfull og omsorgsfull lege. Tar virkelig tak og gjør en strålende jobb. Dette er uten tvil den beste legen jeg noen gang har vært til. Føler meg sett å forstått, og hun er virkelig engasjert i jobben sin og i å yte den beste hjelpen for pasientene sine. Anbefaler virkelig henne som lege, om du har i tankene å skifte lege. Følger opp og ser behovene dine! Er utrolig takknemlig for all hjelpen jeg har fått av henne, vet ikke hvor jeg hadde vært den dag i dag om det ikke var for den hjelpen jeg har fått av henne.

Hun bruker også den tiden du/hun trenger! Du føler ikke at timen blir hastet igjennom, noe som for meg er veldig viktig!

Fantastisk trygg og empatifull

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Første legen som tok meg på alvor angående en revmatisk sykdom, i tillegg er hun svært flink på også det psykiske, men hun ser absolutt forskjell på det psykiske og fysiske. Hun ser heller på sammenhengen, men skylder ikke på psykisk plager for dine fysiske vondter.

Dette er noe som er helt optimalt for deg med revmatiske plager og kun blir fortalt at det ligger i hodet.

Har hatt noen av mine beste samtaler med Alfhild.

Det kan være en del ventetid, men veldig verdt i og med at hun bruker tilstrekkelig tid på hver pasient.