Dag Johann Kjærnet

Tilleggskompetanse
  • Petroleumslege
  • Sjømannslege
Ledige plasser 64 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sandefjord Legesenter

Halvdan Svartes gate 12 3208 Sandefjord
Dag Johann Kjærnet er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Dag Johann Kjærnet

Tillitsvekkende

Har gått regelmessig til ham i flere år. Interessert i det jeg kommer med, følger bra opp. Henviser videre når han ikke finner årsak til lidelser.
Gir inntrykk av at han kjenner pasientene sine.
Gode og hyggelige medarbidere på kontoret.
Lett å få time på relativt kort varsel.

Helt uinteressert i meg, klikket på PC.

Kom 45 min. for sent til første time. Neste time kom han 1,5 time for sent. Fikk ny time, men måtte betale for begge. Virker uinteressert, men vil gjerne henvise videre. Er veldig opptatt av PC-en. Kan ikke gå dit igjen.

Mindre fornøyd

Min erfaring er at Kjærnet forholder seg greit til enkle fysiske symptomer. Mindre omtenksom og lyttende når det gjelder mer komplekse problemstillinger. Kan virke intens og arrogant i kommunikasjonen, noe som kan være plagsomt dersom man har behov for større grad av forståelse. Virker ofte stresset.

Venterommet er slitent. Legesekretærene er trivelige og veldig serviceinnstilte. Stort pluss for muligheten for å bestille time og resept på nett!

En lege som kjenner sine pasienter

Legesekretærene er hyggelige og imøtekommende.
Litt stusselig venteværelse.
Dag Kjærnet husker deg som person, selv om det er lenge siden en har vært der. Blid og kunnskapsrik.
Har fått mye god hjelp, og legekontoret har god kontakt med hyggelig fysioterapeut i andre etasje.
Det er også mulighet å bestille time på nett - fungerer bra!

Grunnen til at jeg byttet lege var for dårlige parkeringsforhold.

Utmerket faglig og ikke minst vekker han tillitt hos meg. har benyttet han i mange år og er svært fornøyd.

Faglig dyktig. Godt humør. Tar pasient på alvor. Har opplevd også relativt alvorlige lidelser som han har fulgt opp meget bra