Steinar Henry Reinhard Krauss

Revetal legekontor Mann, 59 år

Autorisert1987
Ledige plasser 21 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Revetal legekontor

Revetalgata 8 3174 Revetal
Steinar Henry Reinhard Krauss er en av 10 fastleger i Re

Siste vurderinger av Steinar Henry Reinhard Krauss

Pasientenes venn

En tillitsvekkende lege med tid til å lytte. Ikke redd for å foreslå alternativ behandlig, noe som sier meg at han har et åpent sinn for ulike medisinske retninger til beste for sine pasienter.
Tør også å sette ned foten når det er påkrevd.
Kan kun gi de varmeste anbefalinger selv om det kan være noe vanskelig til tider å nå gjennom på telefon. Ikke så ille som en tidligere kommenter, men savner timebestilling på nett og mulighet for å ha kontakt på epost.
Fantastisk kontorbetjening. Har vært pasient i over 15 år.

Fantastisk lege ved et fantastisk legekontor :)

Alltid i imøtekommende, svært lyttende og dyktig lege.
Legekontoret består av serviceinnstilte, super hyggelige helsesekretærer. Det stemmer ikke at det er opptatt i telefonen hele dagen slik en annen skriver. Her venter man svært kort før man får et svar. Skjønner godt at han ikke har noen ledige plasser - så hvis du skulle være så heldig å se han har ledig plass - er det bare å være raskt ute med bytte.

Tar seg god tid til pasienten.

Godt fornøyd i flere år. Er god til å kommende råd i tilleggtil faglig vurdering, sett med mine øyne. Siste 3 år har jeg vært hyppig inne pga rehabilitering og sykemeldinger. Er nå på vei ut i arbeid igjen.

Fantastisk lege!

Verdens beste fastlege! Hyggelig, flink, tar seg god tid - og lytter til pasientene sine.

Damene på kontoret er også veldig søte og hyggelige. Man føler seg ivaretatt og velkommen av alle sammen.

Meget god lege.

Jeg har gått hos denne legen i snart tyve år. På alle disse årene har jeg maks brukt en halv time på venterommet. Han er utrolig presis, samtidig tar han seg god tid. Hvordan han får det til har jeg lurt på mange ganger. Han er utrolig dyktig, samtidig som han er ydmyk og spør om råd når det er ting han ikke kan.