Anne Gurine Egeland Høie

SiO Helse

2008

Siste vurderinger av Anne Gurine Egeland Høie

Omsorgfull

Hadde henne som fastlege i en periode hvor jeg trengte ekstra mye støtte. Det fungerte utmerket! Hun er tilgjengelig, ser deg i øynene under konsultasjonene, og tar det du sier på alvor. En veldig tillitsvekkende person som gjør det lett å ta opp problemer.
Jeg fikk inntrykk av at hun genuint brydde seg om meg om min situasjon, samtidig som hun var ganske effektiv. Anbefales!

Blid og hyggelig

Dr. Høie virker imøtekommende og hyggelig. Jeg opplevde å bli tatt på alvor og hun henviser til spesialist.

Fantastisk fastlege

Flott fastlege som tar problemer på alvor, er god til å kommunisere, ikke stressa og lytter til pasienten

Imøtekommende og forståelsesfull

Veldig blid og hyggelig lege som møter deg med et vennlig smil. Veldig forståelsesfull og behjelpelig med det du trenger hjelp til.
Anbefales!

Ubehagelig i sårbar situasjon

Besøkte dr. Høie i forbindelse med en hastetime. Opplevde legen som uinteressert i det jeg hadde å si, og at jeg ble stemplet som en hypokonder ila de første 5 minuttene. Etter uproff behandling av sykepleiere på kontoret som ikke kunne utstyret sitt, kom jeg i forverret tilstand tilbake til Høies kontor, der jeg ble kjeftet på etter medisinen jeg hadde fått ikke fungerte, snakket til nedlatende og bedt om å dra hjem. Om det ble verre skulle jeg ringe 113, men det var tross alt fredag og ikke mye hun fikk gjort. Gruer meg til å komme tilbake til dette legekontoret og er takknemlig for at Høie ikke er min fastlege.

Positiv , og imøtekommende.

Jeg opplever denne legen som støttende, fleksibel, og som tar seg tid til sine pasienter, og man kan ha en fortrolig dialog med.
Meget fornøyd med denne legen.

Meget dyktig og oppriktig interessert lege

Jeg har benyttet Dr. Høie ved flere anledninger og det har utelukkende vært en positiv opplevelse. Hun virker oppriktig interessert i pasienten og er åpen for synspunkter og virker ikke å ha bestemt seg på forhånd.
Jeg er selv meget fornøyd og har ingen betenkligheter med å anbefale henne på det varmeste!

Jeg har ikke funnet noe å utsette på dr. Høie.