Anne Gurine Egeland Høie

Autorisasjon (2008)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Anne Gurine Egeland Høie er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Gurine Egeland Høie

Hyggelig og trygg fastlege

Skiftet til Anne Gurine når jeg ble student, hun gir nøye og god behandling, og det var lett å få time når det hastet.

Lyttende og trygg lege

Anne Gurine er en lege som får meg til å føle meg hørt. Opplever at hun tar symptomene mine på alvor, og hun kommer med løsningsforslag som både er produktive og fornuftige, og jeg føler meg inkludert i valgprosessen. Selv om det ikke alltid har gått den veien jeg har sett for meg, så trygger hun meg og vi finner ut av noe sammen. Tror det er både gode og viktige egenskaper som fastlege!

Selve SiO helse legesenter kan bli bedre på mange måter, og jeg forstår det er et travelt sted. Skulle nok ønske det var litt enklere å få hastetimer, men her er fastlegen veldig god. Hun svarer på meldinger forholdsvis raskt og vi kan finne ut av ting uten at jeg må møte opp på legesenteret. Det er topp!

Dette er første gang jeg håper på å ha en fastlege lenge!

Verdens beste lege

Anne Gurine må være verdens beste lege. Føler meg så sett og hørt, og gruer meg til den dagen jeg ikke lenger er student og må gi henne fra meg.
God på klinisk resonnering, får second opinions fra kolleger og gir best mulig behandling alltid!

Eneste negative er at noen av kundebehandlerne til legekontoret er utrolig frekke og legger på, men dette er ikke legen sin feil og heller ikke noe som gjør at jeg vil bytte lege.

Flink fastlege!

Det som er synd med å ikke lenger være student er at jeg ikke kan ha Anne Gurine som fastlege! Imøtekommende, trygg og hjelpsom på alle måter.

Omsorgsfull og trygg

Har hatt Anne som lege gjennom studietiden, og opplever at hun er den første fastlegen som virkelig har tatt meg på alvor. Hver gang jeg har en time med henne føler jeg meg sett, samt at hun husker meg og min historikk. Har opplevd at hun har bedt om tid til å rådføre seg med andre for å kunne gi meg best mulig henvisning, noe jeg ser på som et stort tegn på kvalitet og et ønske om å skaffe meg best mulig hjelp. Har ingenting negativt å si, og vil anbefale henne på det sterkeste!