Anne Gurine Egeland Høie

SiO Helse Kvinne, 38 år

Autorisert2008
Ledige plasser 338 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

SiO Helse

0372 Oslo
Anne Gurine Egeland Høie er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Gurine Egeland Høie

Ubehagelig i sårbar situasjon

Besøkte dr. Høie i forbindelse med en hastetime. Opplevde legen som uinteressert i det jeg hadde å si, og at jeg ble stemplet som en hypokonder ila de første 5 minuttene. Etter uproff behandling av sykepleiere på kontoret som ikke kunne utstyret sitt, kom jeg i forverret tilstand tilbake til Høies kontor, der jeg ble kjeftet på etter medisinen jeg hadde fått ikke fungerte, snakket til nedlatende og bedt om å dra hjem. Om det ble verre skulle jeg ringe 113, men det var tross alt fredag og ikke mye hun fikk gjort. Gruer meg til å komme tilbake til dette legekontoret og er takknemlig for at Høie ikke er min fastlege.

Positiv , og imøtekommende.

Jeg opplever denne legen som støttende, fleksibel, og som tar seg tid til sine pasienter, og man kan ha en fortrolig dialog med.
Meget fornøyd med denne legen.

Meget dyktig og oppriktig interessert lege

Jeg har benyttet Dr. Høie ved flere anledninger og det har utelukkende vært en positiv opplevelse. Hun virker oppriktig interessert i pasienten og er åpen for synspunkter og virker ikke å ha bestemt seg på forhånd.
Jeg er selv meget fornøyd og har ingen betenkligheter med å anbefale henne på det varmeste!

Jeg har ikke funnet noe å utsette på dr. Høie.