Anne Gurine Egeland Høie

SiO Helse

2008

Ingen på venteliste

Siste vurderinger av Anne Gurine Egeland Høie

Føler meg ikke tatt på alvor

Opplevde at legen ikke trodde på meg og syntomene mine. Når jeg sa jeg kom tilbake hvis det ikke ble bedre sa hun at hun ikke ville jeg skulle komme tilbake. Hun tok meg ikke seriøst. Bytter fastlege

Sta og ubehagelig

Tror legen er meget flink, men hun har ikke god nok oversikt på håndtering av allvorlige psykiske lidelser, og rutiner ved akutte tilstander. Som pårørende har det vært vanskelig å få kontakt med henne, og hun har stilt seg kritisk til at vi ønsker å hjelpe hennes pasiet, selv med fullmakt, og bekreftelse fra pasienten selv

Omsorgfull

Hadde henne som fastlege i en periode hvor jeg trengte ekstra mye støtte. Det fungerte utmerket! Hun er tilgjengelig, ser deg i øynene under konsultasjonene, og tar det du sier på alvor. En veldig tillitsvekkende person som gjør det lett å ta opp problemer.
Jeg fikk inntrykk av at hun genuint brydde seg om meg om min situasjon, samtidig som hun var ganske effektiv. Anbefales!

Blid og hyggelig

Dr. Høie virker imøtekommende og hyggelig. Jeg opplevde å bli tatt på alvor og hun henviser til spesialist.

Fantastisk fastlege

Flott fastlege som tar problemer på alvor, er god til å kommunisere, ikke stressa og lytter til pasienten