Irene Tjora Søvde

Tananger Legesenter

2013

Tananger Legesenter Telefonnummer51 71 89 2051 71 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnealleèn 36 4056 Tananger
Irene Tjora Søvde er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Irene Tjora Søvde

Storfornøyd

Irene er den eneste legen som har min fulle tilitt etter flere fastleger med dårlige minner. Hun tar meg seriøst, og har oppnådd mer med min utredning på under et år enn andre leger har gjort i løpet av 5 år tidligere.

Hun er positiv, og stiller også spørsmål som selv kan være ubehagelig å ta opp, og ser mellom linjene.

Du blir møtt med et smil og en lege som tar deg på alvor, tar seg tid og lager utredningsplaner fremover. Videre er hun genuin og du vil aldri føle deg liten uansett hvilken plage man har. Hun lytter til deg, og vil ikke på automatikk skylde på psyken, stress eller hormoner. Hun tar seg tid til utredning og setter fremtidsplaner, og tar prøver og henviser riktig om nødvendig. Mest av alt er hun til og stole på, og forklarer muligheter og typiske symptomer og lar deg bidra i behandling og analyser.
Denne legen fortjener virkelig all ros hun kan få.

Grundig og imøtekommende

Flink lege som både lyttet og viste interesse. Hun fremstår som kompetent og innsiktsfull. Anbefales!

Flott og trygg fastlege

Føler meg veldig godt ivaretatt hos Irene, hun tar seg tid til å både høre etter og svare utfyllende på spørsmålene mine. Har aldri fått inntrykk av at hun ikke tar meg på alvor. Har stor tillit til henne og føler jeg endelig har truffet blink når det gjelder valg av fastlege. Jeg vil anbefale henne på det varmeste.

Fantastisk lege!

Den mest forståelsesfulle, empatiske og mest hjelpsomme legen jeg har vært hos. Lytter, tror- og tar raskt aksjon!
Jeg har vært hos mange leger, men har nå endelig funnet den beste fastlegen som har de egenskaper en lege bør ha!

nedlatende

Forutinntatt, nedlatende, belærende, dette er de ord jeg vil beskrive denne legen med. Dette var en utrolig ekkel opplevelse