Irene Tjora Søvde

Autorisasjon (2013)

Irene Tjora Søvde er en av 24 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Irene Tjora Søvde

Super dyktig

Jeg føler meg alltid ekstremt godt ivaretatt hos Dr.Søvde Tjora. Lyttende, gode henvisninger til sykehuset, dyktig lege

Trygg og behagelig

Uten tvil den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Føler meg alltid velkommen, og blir alltid tatt på alvor. Får den hjelpen jeg trenger, og får alltid svar på alle spørsmål. Irene er alltid hyggelig og blid, noe som gjør legebesøket til en god opplevelse.

Storfornøyd

Irene er den eneste legen som har min fulle tilitt etter flere fastleger med dårlige minner. Hun tar meg seriøst, og har oppnådd mer med min utredning på under et år enn andre leger har gjort i løpet av 5 år tidligere.

Hun er positiv, og stiller også spørsmål som selv kan være ubehagelig å ta opp, og ser mellom linjene.

Du blir møtt med et smil og en lege som tar deg på alvor, tar seg tid og lager utredningsplaner fremover. Videre er hun genuin og du vil aldri føle deg liten uansett hvilken plage man har. Hun lytter til deg, og vil ikke på automatikk skylde på psyken, stress eller hormoner. Hun tar seg tid til utredning og setter fremtidsplaner, og tar prøver og henviser riktig om nødvendig. Mest av alt er hun til og stole på, og forklarer muligheter og typiske symptomer og lar deg bidra i behandling og analyser.
Denne legen fortjener virkelig all ros hun kan få.

Grundig og imøtekommende

Flink lege som både lyttet og viste interesse. Hun fremstår som kompetent og innsiktsfull. Anbefales!

Flott og trygg fastlege

Føler meg veldig godt ivaretatt hos Irene, hun tar seg tid til å både høre etter og svare utfyllende på spørsmålene mine. Har aldri fått inntrykk av at hun ikke tar meg på alvor. Har stor tillit til henne og føler jeg endelig har truffet blink når det gjelder valg av fastlege. Jeg vil anbefale henne på det varmeste.