Helsehuset Tananger AS

Telefonnummer51 71 89 2051 71 89 ...
Havnealleèn 36 4056 Tananger

Siste vurderinger av behandlere ved Helsehuset Tananger AS

Trygg og nøye

Lege: Vidar Huru Skrevet

Har hatt Vidar som fastlege i 10 år. Veldig behagelig, lyttende og tar deg på alvor. Følger opp, svarer på spørsmål og ser deg. Og er det prøvesvar som du trenger å vite så sender han det raskt på HelseNorge. Fantastisk person! Han vil jeg ikke bytte!

En lege som ser deg!

Lege: Kristian Jong Høines Skrevet

Dr Høines tar deg virkelig på alvor! Han har kunnskap om det aller meste. Du føler deg sett og hørt, og han ser hele mennesket. Hvis du klarer å få han som lege, er du heldig!

Super dyktig

Lege: Irene Tjora Søvde Skrevet

Jeg føler meg alltid ekstremt godt ivaretatt hos Dr.Søvde Tjora. Lyttende, gode henvisninger til sykehuset, dyktig lege

Dyktig lege, bryr seg.

Lege: Vidar Huru Skrevet

Vidar er alltid engasjert og bryr seg om pasientene sine. Møtes alltid med ett smil og blir tatt på alvor når jeg er hos ham. Vil neppe bytte selv om jeg har flyttet lengre vekke. Alltid tilgjengelig når du trenger han.

Virkelig grundig og hørsom

Lege: Vidar Huru Skrevet

Fantastisk lege som hører å ser deg. Uten tvil den beste legen jeg har hatt.
Vidar gidde seg ikke selv om blodprøvene mine var gode, han hørte hva jeg sa å sendte meg videre selv om andre ikke gjorde dette (på sykehuset) takket være at Vidar tok meg på alvor så fant di ut hva som var feilen :)

Der mange stoppet å kun så på blodprøver som var fine. så hørte Vidar på meg å valgte å ta meg på alvorlig, å sykdommen ble avdekket (heldigvis)
Dette viser at han tar hver enkelt serriøst, hører på personen å ikke kun ser på skjermen