Kåre Kvestad

Halvdan Svartes Gate 12 3208 Sandefjord
Kåre Kvestad er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kåre Kvestad

Byens beste lege!

Dr. Kvestad er en fantastisk lege! Han har tid, han lytter og er meget dyktig. Er veldig flink med barn, og han følger tett opp pasientene sine. Har all min tillit til han. Man blir alltid tatt alvorlig og føler seg trygg. Får time raskt, og kontorpersonell er alltid blide og imøtekommende.

Aller beste.

Jeg har flyttet og er nødt til å bytte lege. Men om jeg hadde kunnet, ville jeg tatt med meg Kvestad. Både han og damene på kontoret er en blid og munter gjeng. Sjelden lang ventetid. Og gjør det som er forventet av en fastlege. Jeg har helt klart vært en utfording for han. Det var en laaaang vei å gå men vi kom i mål tilslutt. Takker og bukker.

Utrolig flink lege!

Ufattelig trygg og god lege, som ser deg og lytter, og han vil virkelig hjelpe! Kommer aldri til å bytte lege!

Fantastisk lege og medmenneske!

Dr.Kvestad er uten tvil den aller beste legen du kan komme i kontakt med! Forståelsesfull, effektiv, lydhør, dyktig, tilgjengelig, og veldig lite dømmende. Svært flink med barn! Veldig empatisk og kommer aldri til å bytte lege. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og effektiv

Har hatt Kåre Kvestad som lege i et par år nå. Han er utrolig flink og jeg føler meg alltid sett og hørt. Han er effektiv og rett på sak når det gjelder å finne ut av problemer. Som pasient har jeg følt meg i trygge hender hver gang jeg har oppsøkt legen! :)