Kåre Kvestad

Sandefjord Legesenter

2004

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sandefjord Legesenter
Halvdan Svartes Gate 12 3208 Sandefjord
Tlf: 33 42 31 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kåre Kvestad er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kåre Kvestad

Byens beste lege!

Dr. Kvestad er en fantastisk lege! Han har tid, han lytter og er meget dyktig. Er veldig flink med barn, og han følger tett opp pasientene sine. Har all min tillit til han. Man blir alltid tatt alvorlig og føler seg trygg. Får time raskt, og kontorpersonell er alltid blide og imøtekommende.

Aller beste.

Jeg har flyttet og er nødt til å bytte lege. Men om jeg hadde kunnet, ville jeg tatt med meg Kvestad. Både han og damene på kontoret er en blid og munter gjeng. Sjelden lang ventetid. Og gjør det som er forventet av en fastlege. Jeg har helt klart vært en utfording for han. Det var en laaaang vei å gå men vi kom i mål tilslutt. Takker og bukker.

Utrolig flink lege!

Ufattelig trygg og god lege, som ser deg og lytter, og han vil virkelig hjelpe! Kommer aldri til å bytte lege!

Fantastisk lege og medmenneske!

Dr.Kvestad er uten tvil den aller beste legen du kan komme i kontakt med! Forståelsesfull, effektiv, lydhør, dyktig, tilgjengelig, og veldig lite dømmende. Svært flink med barn! Veldig empatisk og kommer aldri til å bytte lege. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og effektiv

Har hatt Kåre Kvestad som lege i et par år nå. Han er utrolig flink og jeg føler meg alltid sett og hørt. Han er effektiv og rett på sak når det gjelder å finne ut av problemer. Som pasient har jeg følt meg i trygge hender hver gang jeg har oppsøkt legen! :)

Finnes ikke bedre lege:-)

Kåre er en utrolig dyktig lege som tar seg tid til pasientene.Veldig flink m barn og tenåringer også.Lett å like og flink til å skape god kontakt.Er han i tvil om noe eller trenger grundigere undersøkelser så henviser han videre. Han kan ringe utenom kontortid bare for å gi beskjed el.! Anbefales på det varmeste av meg og mine 4 barn .

Ingen over, ingen ved siden! !!!

Flinkeste😷😊
Flink med de store. Flink med de små☺
Og sender videre hvis han ikke kan fikse.
Hender han ringer i helgene for å høre hvordan det går med barnet hvis de er syke og har vært innom legekontoret

Kvestad er en dyktig og kompetent lege

Kvestad er rask, effektiv og nøyaktig. Han ser pasienten og tar tak i enhver utfordring og finner svar. Han henviser rask og effektivt videre hvis behov. Som pasient føler man seg alltid viktig - ingen utfordninger for små eller store - de løser vi! Har man Kvestad som lege blir man godt ivaretatt. Jeg har selv flyttet fra Sfj . men kjører til lett til Sandefjord og kommer ikke til å bytte lege.

Kåre kvestad er den beste legen jeg har hatt og bittert at jeg måtte bytte???skulle så gjerne hatt han som fastlege igjen så venter på at han kanskje får noe ledig på lista si! Jobber effektivt, hører på hva du har å si og er rett og slett bare suveren

Endelig en lege som har forstått det;)

Etter mange års bruk av annen lege måtte jeg bytte. Brukte forrigge i over 20 år og mente det ikke fantes bedre.Men,der tok jeg feil! Kvestad er rett og slett suveren både som menneske og lege;))

Unik på alle måter-Anbefales!

Kåre Kvestad er en lege som du alltid vet er der for deg!Han er utrolig dyktig,oppdatert tar seg tid,og han viser pasienten at han oppriktig bryr seg.Ser hele deg(menneskelig/lett å prate med) og vil komme til bunns i problemet:-) Henviser til spesialister,om han mener det trengs.Har vært der en del pga astma barn bla-strålende flink,og han kan IKKE roses nok:-D

En stødig doktor

Kvestad er en lege som har god menneskelig kontakt med sine pasienter, meg ihvertfall. Ser på deg når du snakker, tar seg tid til å lytte. Er rask og effektiv. Er veldig fornøyd med Kvestad og kan virkelig si at det er en dyktig lege.

BESTE LEGEN I SANDEFJORD

kvestad er en dyktig lege - kan trygt anbefale han.

Dyktig og grundig!!

Dyktig og grundig!! Tar seg tid. Er engasjert. Vil løse problemer. Videresender til spesialist hvil nødvendig. Effektiv. Til stede!

The best ever<3

Han lytter faktisk til det du har å si, og kan han ikke hjelpe deg henviser han deg til en som kan, Ville ikke hatt noen andre en Kåre, fantastisk mann:)

Rask, effektiv og sakelig

Han er rask, effektiv og saklig på en god og velfungerende måte. Føler at jeg styrer tempoet og har aldri vært stresset. Han har tyngde og visdom i det han sier. Har alltid følt at jeg har tillit hos ham

Kjempe sympatisk og empatisk lege

Kåre Kvestad er en dyktig lege som tar seg tid til å lytte og tar deg på alvor. Har hatt han som fastlege ett års tid og vært på 3/4 konsultasjoner, og har alltid godt derfra fornøyd etterpå. Pluss at legekontoret har alltid vært hyggelig når jeg har ringt dit.

den beste legen jeg har hatt

den beste legen jeg har hatt , tar seg tid til å høre på problemer , sitter ikke med ansiktet mot dataen, ser på meg mens han snakker og ikke på dataskjermen som jeg har opplevt før med andre leger, jeg føler att han søker til buns i mine problemet jeg har og bruker sin kunskap og hjelpemiddler til for å løse mine problemer .Jeg har opplevd etter ett legebesøk hos Lege Kåre Kvestad att jeg har blitt ringt opp kl 18.00 på kvelden samme dag for de han mente att jeg ikke var frisk nok etter hans vurdering ( han hadde tatt seg tid til å vurdere min tilstand på kveldstid ) så jeg fikk beskjed om att han hadde bestilt time for innleggelse på ett sykehus dagen etter . Dette er en lege som bryr seg og gjør jobben sin .