Kåre Kvestad

Halvdan Svartes gate 12 3208 Sandefjord
Kåre Kvestad er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kåre Kvestad

Utrolig flink lege!

Ufattelig trygg og god lege, som ser deg og lytter, og han vil virkelig hjelpe! Kommer aldri til å bytte lege!

Fantastisk lege og medmenneske!

Dr.Kvestad er uten tvil den aller beste legen du kan komme i kontakt med! Forståelsesfull, effektiv, lydhør, dyktig, tilgjengelig, og veldig lite dømmende. Svært flink med barn! Veldig empatisk og kommer aldri til å bytte lege. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og effektiv

Har hatt Kåre Kvestad som lege i et par år nå. Han er utrolig flink og jeg føler meg alltid sett og hørt. Han er effektiv og rett på sak når det gjelder å finne ut av problemer. Som pasient har jeg følt meg i trygge hender hver gang jeg har oppsøkt legen! :)

Finnes ikke bedre lege:-)

Kåre er en utrolig dyktig lege som tar seg tid til pasientene.Veldig flink m barn og tenåringer også.Lett å like og flink til å skape god kontakt.Er han i tvil om noe eller trenger grundigere undersøkelser så henviser han videre. Han kan ringe utenom kontortid bare for å gi beskjed el.! Anbefales på det varmeste av meg og mine 4 barn .

Ingen over, ingen ved siden! !!!

Flinkeste😷😊
Flink med de store. Flink med de små☺
Og sender videre hvis han ikke kan fikse.
Hender han ringer i helgene for å høre hvordan det går med barnet hvis de er syke og har vært innom legekontoret