Heidi Lyche Svindland

Autorisasjon (2009)

Heidi Lyche Svindland er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Heidi Lyche Svindland

Fantastisk

Den beste legen jeg har hatt. Kjempeengasjert, empatisk, god lytter, har kunnskap, finner tid og følger opp.

Trygg og kunnskapsrik

Satte seg godt inn i min sykehistorie før timen, stilte gode og relevante spørsmål, var interessert i min oppfatning og hadde en utmerket medisinsk løsning på mitt helseproblem. Vennlig, interessert, lyttende, støttende og kunnskapsrik.

Lyttende og seriøs

Har egentlig annen fastlege på legesenteret som jeg har stor tillit til og som har hjulpet meg i mange år.

"Måtte" til Lyche pga ø-hjelp time og ble meget godt tatt imot. Satte seg godt inn i min sykehistorie før ø-hjelp timen, stilte gode og relevante spørsmål, var interessert i min oppfatning og hadde en utmerket medisinsk løsning på mitt helseproblem. Vennlig, interessert, lyttende, støttende og kunnskapsrik.

Frarådes på det sterkeste for gravide

Lite kjennskap til og forståelse for de plagene som kan medføre i ett svangerskap. Opplevd som kynisk og dømmende i møte med klient. Dersom du ikke har ett problemfritt svangerskap vil denne legen være en tilleggsbelastning. Frarådes!

En lege som bryr seg, og som du kan stole på

Heidi tar seg tid til å lytte. Hun har en fin kombinasjon av forståelse for de utfordringer du har som pasient og sine egne krav til selvstendige vurderinger av din helsetilstand som profesjonell lege.
Hun tar deg på alvor, og motiverer deg til å ta opp kampen med dine egne helseutfordringer.
I tillegg hjelper det med godt humør, en realistisk og optimistisk tone.
Er det behov for ytterligere utredninger hos spesialister, blir de iverksatt.