Heidi Lyche Svindland

Autorisasjon (2009)

Heidi Lyche Svindland er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Heidi Lyche Svindland

Fantastisk dyktig lege

Heidi har vært min fastlege i noen år og hun er den beste legen jeg har vært borti.
Hun er faglig sterk og meget grundig i forhold til undersøkelser, henvisninger etc. Jeg føler meg virkelig ivaretatt hos henne. I tillegg er hun svært empatisk og lyttende til meg som pasient. Jeg har flyttet til en annen by, men noe reisevei ofrer jeg gjerne for å beholde Heidi som min fastlege.
Anbefaler henne på det sterkeste.

Dyktig og imøtekommende

En sjelden perle blant mange leger. Hun er ekstremt dyktig og faglig oppdatert både når det kommer til somatiske og psykiske lidelser. Hun viser utrolig god profesjonell omsorg, og jeg opplever at hun strekker seg lenger enn andre leger for å hjelpe. Vet ikke hvor jeg hadde vært i dag om det ikke var for henne. Anbefaler Heidi på det sterkeste.

Vår trygge og flinke lege

Vår lege Heidi Lyche Svindland er den beste legen vi
kan tenke oss!
Hun er en meget dyktig, hyggelig og sympatisk lege,
som tar seg tid til å lytte og raskt komme med en løsning på våre helsespørsmål.

To takknemlige pensjonister.

Fantastisk lege

Utrolig lege som virkelig ser deg, veldig personlig og følte meg godt ivaretatt hos henne. Tok både fysisk og psykisk helse seriøst og på en ordentlig måte.
Det er noe ventetid på å komme inn til henne når du har time, men når du kommer inn så har hun full fokus på deg og gir deg den tiden du trenger.
En så bra lege har jeg aldri hatt før og skulle gjærne fortsatt hos henne, men måtte bytte grunnet flytting og det ble en veldig lang vei.

Ikke noe positivt å si dessverre

Opplevde en passiv og veldig uforberedt lege. Rotete med håndtering av time i resepsjon. Bortkastet tid og krefter. Byttet umiddelbart til noe annet.