Nesbru Legesenter A/S

Fekjan 13 1394 Nesbru
Tlf: 66 98 41 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Nesbru Legesenter A/S

Trygg, erfaren, glimt i øyet

Lege: Arne Høyem Skrevet

Utmerket fastlege - brukt siden før fastlegeordningen oppsto. Trygg og erfaren, humoristisk sans og pragmatisk anlagt. Ganske så populær, ofte forsinket, folk stått i kø for å prate med ham mellom timeavtaler. Dessverre blir han snart pensjonist - blir savnet

Sympatisk, interessert og engasjert

Lege: Kjartan Myredal Thorsen Skrevet

Lyttende og interessert i å finne årsak / behandling. Sympatisk, tilgjengelig, noe "forsiktig", men interessert i behandling basert på ny medisin/ny forskning.
Mer erfaring kommer og med god hjelp av Dr. Engzelius blir han en enda bedre lege☺👍

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Heidi Tambs Lyche Skrevet

Satte seg godt inn i min sykehistorie før timen, stilte gode og relevante spørsmål, var interessert i min oppfatning og hadde en utmerket medisinsk løsning på mitt helseproblem. Vennlig, interessert, lyttende, støttende og kunnskapsrik.

Dyktig lege.

Lege: Pål Vik Skrevet

En veldig flink og dyktig lege. Gir deg den hjelpen du trenger og er å anbefale. Terningskast 5 til pål vik.

Lyttende og seriøs

Lege: Heidi Tambs Lyche Skrevet

Har egentlig annen fastlege på legesenteret som jeg har stor tillit til og som har hjulpet meg i mange år.

"Måtte" til Lyche pga ø-hjelp time og ble meget godt tatt imot. Satte seg godt inn i min sykehistorie før ø-hjelp timen, stilte gode og relevante spørsmål, var interessert i min oppfatning og hadde en utmerket medisinsk løsning på mitt helseproblem. Vennlig, interessert, lyttende, støttende og kunnskapsrik.

Tillitsvekkende

Lege: Kjartan Myredal Thorsen Skrevet

Helt uenig i beskrivelse av dr. Thorsen ! Synes han er svært imøtekommende og lyttende, meget interessert i å finne årsak til plager og finne frem til riktig behandling for disse.

Fantastisk dyktig lege

Lege: Arne Høyem Skrevet

Han er nøye og har bred erfaring.
Har oppdaget sjelden sykdom hos 2 av mine venner.
Flink til å følge opp når det er noe galt.

Frarådes på det sterkeste for gravide

Lege: Heidi Tambs Lyche Skrevet

Lite kjennskap til og forståelse for de plagene som kan medføre i ett svangerskap. Opplevd som kynisk og dømmende i møte med klient. Dersom du ikke har ett problemfritt svangerskap vil denne legen være en tilleggsbelastning. Frarådes!

Toppkarakter

Lege: Lise Margrethe Collett Skrevet

Dr. Collette er en veldig flink og sympatisk lege. Ærlig og redelig, god til å lytte, erfaren og meget dyktig. Hun får toppkarakter av meg!

Lite hjelpsom

Lege: Kjartan Myredal Thorsen Skrevet

Har vært pasient hos Thorsen siden 2015. Har søkt råd for behandling av slitasjegikt/artrose men opplevd å ikke bli tatt tilstrekkelig på alvor. Lett for å bagatellisere.

Har til tider hatt mye plager og vondt i ledd som har gjort det vanskelig å være i arbeid over lengre tid men opplevd å ikke få sykemelding når det virkelig har vært nødvendig.

Opplever også å måtte mye tilbake men uten at det resulterer i noe særlig framgang eller behandling.

Thorsen kan bli flinkere til å få folk til å føle seg sett og føle at man blir tatt seriøst.

En dyktig lege som tar seg tid

Lege: Marit Lied Skrevet

Jeg hadde hun over ett års tid mens min egentlige fastlege var borte.
Og har bare positivt å si.
Rask til å ta kontakt om jeg hadde ringt, følte meg sett og hørt, kunne få time ganske så fort, god på research om hun ikke kunne gi meg svaret med en gang.

Utrolig dyktig lege

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

Martin Skas er en helt suveren lege. Lett å prate med, effektiv og tar seg god tid til å lytte.
Han er en lege som man lett får god tillit til, og som man føler at er genuint opptatt av sine pasienters helse. Tidligere lege var totalt motsatt. Kan anbefale Skas på det varmeste til alle som ønsker en erfaren, dyktig og effektiv lege med humor og kunnskap.

Min fastlege i 30 år.

Lege: Pål Vik Skrevet

Bare positivt - presis, proff og hyggelig.
Behovet for lege vokser normalt litt med alder og
derfor er jeg innom 2-3 ganger i året nå.
Bruker appen "Helse Respons" for bestilling av legetime og resepter.
Dette funker veldig bra. På venteværelse har jeg observert legesekretærer som er svært hjelpsomme i flere henseende som
ordne transport, prøver og ikke minst betalingsterminal for de som
trenger litt hjelp.

En lege som bryr seg, og som du kan stole på

Lege: Heidi Tambs Lyche Skrevet

Heidi tar seg tid til å lytte. Hun har en fin kombinasjon av forståelse for de utfordringer du har som pasient og sine egne krav til selvstendige vurderinger av din helsetilstand som profesjonell lege.
Hun tar deg på alvor, og motiverer deg til å ta opp kampen med dine egne helseutfordringer.
I tillegg hjelper det med godt humør, en realistisk og optimistisk tone.
Er det behov for ytterligere utredninger hos spesialister, blir de iverksatt.

Har ikke tid

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

Mitt første møte med min nye fastlege etter 1,5 år som listefyll. Han har dessverre ikke tid til pasienter. Jeg måte vente en måned på å få time. Greit nok, var ikke noe som hastet. Men, da jeg endelig møter opp på legekontoret: etter å ha sittet på venterommet i 45 min, ga jeg beskjed i resepsjonen om at jeg ikke hadde anledning til å vente lenger. Helsesekretæren ringte Skas, som skulle komme ut med det samme. Så ventet jeg i ti min til. Ja ja, bytte fastlege, eller vente en måned til på ny time? Enkelt valg.

En fastlege til å stole på

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

En fastlege som inngir stor tillit faglig og menneskelig.
Kommuniserer vanskelige/alvorlige diagnoser
med meg som pasient på en forbilledlig måte.
Følger opp særdeles godt, også utenfor arbeidstid.
I tillegg har han "glimt i øyet". Bedre kan det ikke bli.

Veldig flink og empatisk

Lege: Heidi Tambs Lyche Skrevet

Dr Heidi Lyche er veldig flink og hyggelig. I tillegg til at hun kan faget sitt meget godt er hun god til å lytte til pasienten og samtidig både sympatisk og empatisk.

Grei, men glemmer mye

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

Legen virker grei, men glemmer mye. Glemmer å skrive sykemelding, glemmer å sende rekvisisjoner, og glemmer at han har glemt. Det er bekymringsfullt. Virker god på tradisjonelle områder, men klager og virker lite interessert hvis han må sette seg inn i ny sykdom. Og det føles ikke så godt.

Byttet til Løwe Skas

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

For min datter på da 12 år , sympatisk og behagelig lege ,flink og tar seg god tid og får fort tillit til han

Veldig god lege!

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

Jeg har hatt Martin som fastlege i 8 år nå og vært superfornøyd. Byttet fastlege i dag, grunnet flytting og syntes det er veldig leit at jeg ikke skal fortsette hos han. Omtenksom og imøtekommende, men også profesjonell. Stiller gode spørsmål og virker faglig oppdatert. Tar seg god tid til pasientene sine.