Nesbru Legesenter A/S

Fekjan 13 1394 Nesbru

Siste vurderinger av Nesbru Legesenter A/S

Hyggelig, men opplever ikke å bli trodd når jeg sier jeg er syk

Lege: Kjartan Myredal Thorsen Skrevet

Jeg har hatt Thorsen som fastlege i over et år. Var hos han for første gang for litt siden og han var veldig hyggelig, men opplever at han ikke tror på meg når jeg sier at jeg er syk. Virket som at han trodde jeg kun var ute etter å få sykemelding. Jeg var bare interessert i å bli frisk så fort som mulig. Skjønner at dette er en vurderingssak fra pasient til pasient og at noen utnytter systemet, men håper han tar bedre vurderinger ved senere anledning basert på hyppighet på tidligere legebesøk o.l.(les. jeg har sjeldent vært syk tidligere).
Fikk forøvrig en ganske krass/frekk melding om at "jeg MÅ betale for meg siden han ikke hadde mulighet til å jobbe gratis for meg" til tross for at jeg hadde betalt alle legebesøkene bortsett fra en jeg hadde hatt 3 dager tidligere.
Jeg har brukt mye tid og penger unødvendig på å ha konsultasjoner hos Thorsen, uten å ha fått noe greie på hva som feiler meg eller å ha fått lindrende medisiner som fungerer.

Hyggelig, informativ og klok

Lege: Kjartan Myredal Thorsen Skrevet

Jeg var hos kjartan for første gang i dag å jeg følte meg veldig godt tatt imot, jeg måtte ikke vente lenge med å komme inn å han tok seg god tid til meg.

Dyktig og sympatisk

Lege: Karen Løkken Wiencke Skrevet

Har hatt Karen som lege både på CC-vest legesenter og Nesbru legesenter og bedre fastlege har jeg aldri møtt. Karen er dyktig, sympatisk, empatisk, en god lytter og gir aldri opp med å finne en løsning på eventuelle problemer og gir god oppfølging. Karen er også en behagelig person å gå til da hun alltid møter deg med et smil. Hun er også den første legen jeg noensinne er blitt trygg på. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Familie lege 25 år

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

Familie lege 25 år, Excelent !!! er dyktig lege, han er kunnskapsrik og tar deg på alvor, gir stor tillit faglig

Savnet!

Lege: Karen Løkken Wiencke Skrevet

Karen Wiencke vikarierte hos min fastlege. Hun er en svært dyktig lege, som lytter og hører hva du sier samtidig som hun gir klare beskjeder. Du føler deg trygg hos henne og du kan stole på det hun sier. Litt streng, men det bør jo en lege være. Dypt savnet!