Nesbru Legesenter A/S

Telefonnummer66 98 41 4066 98 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fekjan 13 1394 Nesbru

Siste vurderinger av Nesbru Legesenter A/S

Dr. Pål Vik har over snittet kunnskap og erfaring.

Lege: Pål Vik Skrevet

Dr. Vik er rask og effektiv, han har meget god kunnskap og er det jeg vil kalle en solid lege, troverdig. Det er klart en god lege får for mye på sin dagsplan fordi han er ettertraktet, Men han er også meget flink til å delegere. Han får assistanse av yngre leger som jeg har svært god erfaring med, som feks. Dr. Marit Lied.
Her føler jeg meg i gode hender og godt ivaretatt.

Effektiv

Lege: Pål Vik Skrevet

Veldig flink lege, lytter, tar seg tid hvis han må, presis, og alltid i godt humør. Anbefales!

Eneste negative er kontordamene på senteret, lite hjelp og sure damer. (er også dyr parkering)

Meget god lege

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

Fredrik er meget kunskapsrik og engasjert lege, som du føler deg tryg hos. Han hører på deg og tar deg på alvor og tar den tiden som trengs.

Arrogant

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

Arrogant og nedlatende lege som ga meg 1,5 minutt av sin tid. Kommuniserte dårlig og sendte meg rett til blodprøvetaking. Svarene kom ikke før 2 uker senere, dog det kanskje ikke hans feil, men var med på å gjøre fastlegebesøket svært negativt for min del.

Lite hjelp og ingen empati

Lege: Kjartan Myredal Thorsen Skrevet

Har bestilt time på grunn av vedvarende smerter i foten. Ble ikke tatt på alvor, etter rask visuell sjekk fikk beskjed at det er ingenting i veien med min fot og ikke noe hjelp å få. Sannsynligvis den dårligste legetimen i mitt liv.