Nesbru Legesenter A/S

Kontakt

Telefonnummer66 98 41 4066 98 41 ...
Fekjan 13A 1394 Nesbru
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(94)
94 vurderinger
Tilgjengelighet
(70)
70 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(74)
74 vurderinger
Service
(67)
67 vurderinger

Siste vurderinger av Nesbru Legesenter A/S

Sympatisk og lyttende

Lege: Lise Margrethe Collett Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ble litt «traumatisert» da tidligere fastlege ble pensjonist, og så diverse vikarer. Veldig positivt med første time hos Collett. Virker flink, empatisk og lyttende.

Kjempegod fastlege

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Min opplevelse av Martin er at han er en kjempedyktig fastlege. Han er hyggelig, trygg, omtenksom, effektiv, kunnskapsrik og tar meg alltid på alvor. Jeg føler virkelig at jeg har fått god hjelp etter å ha vært hos han. Det er trist at jeg måtte bytte fastlege på grunn av flytting, for jeg skulle gjerne fortsatt å ha han som fastlege!

Tillit og service

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Man må kanskje vente litt før man kommer inn, men det gjør meg ingenting fordi han bruker den tiden som trengs når det er min tur. Tar meg alltid på alvor. Gir svar selv på kveldstid eller helg hvis det trengs. Er rask med å legge inn resepter utenom time

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Lise Margrethe Collett Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Forståelsesfull, god erfaring med pasienter, sterk villie til å hjelpe med behandling.
Absolutt en god lege!
God med undersøkelser og medisinering.

Hyggelig, men opplever ikke å bli trodd når jeg sier jeg er syk

Lege: Kjartan Myredal Thorsen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt Thorsen som fastlege i over et år. Var hos han for første gang for litt siden og han var veldig hyggelig, men opplever at han ikke tror på meg når jeg sier at jeg er syk. Virket som at han trodde jeg kun var ute etter å få sykemelding. Jeg var bare interessert i å bli frisk så fort som mulig. Skjønner at dette er en vurderingssak fra pasient til pasient og at noen utnytter systemet, men håper han tar bedre vurderinger ved senere anledning basert på hyppighet på tidligere legebesøk o.l.(les. jeg har sjeldent vært syk tidligere).
Fikk forøvrig en ganske krass/frekk melding om at "jeg MÅ betale for meg siden han ikke hadde mulighet til å jobbe gratis for meg" til tross for at jeg hadde betalt alle legebesøkene bortsett fra en jeg hadde hatt 3 dager tidligere.
Jeg har brukt mye tid og penger unødvendig på å ha konsultasjoner hos Thorsen, uten å ha fått noe greie på hva som feiler meg eller å ha fått lindrende medisiner som fungerer.