Nesbru Legesenter A/S

Fekjan 13 1394 Nesbru

Siste vurderinger av behandlere ved Nesbru Legesenter A/S

Veldig hjelpsom

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

Etter at min tidligere fastlege, [Navn fjernet av moderator] gikk av med pensjon, fikk jeg tildelt en ny fastlege som jeg bare har vært hos to ganger på de siste åene, fordi hun er sykmeldt. Dessuten jobber hun på Viken legesenter, der det kun er to til tre leger.
Dr.Martin var veldig hjelpsom etter at jeg slo meg i hodet, og han fikk sydd det sammen.
Jeg sliter med flere helseutfordringer både fysisk og psykisk, og ser frem til å få en fastlege som forstår norsk og også lytter. Jeg følte umiddelbart at Dr Skas er en fantastisk lege som stiller opp når det trengs

Mvh [Navn fjernet av moderator]

Varm og kunnskapsrik

Lege: Kjartan Myredal Thorsen Skrevet

Lytter godt, henviser raskt videre hvis det måtte være nødvendig. Medfølende. Humoristisk. Kunnskapsrik. En fantastisk lege som jeg har brukt i flere år.

Flink og engasjerende lege

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

Alltid et godt samarbeid. Hører på det jeg sier og hjelper meg deretter. Får relativt raskt time (utenom influensa sesong) svarer også kjapt på henvendelser/spørsmål over helsenorge. Dyktig lege!

Fantastisk lege

Lege: Jonas Åserud Skylstad Skrevet

Jonas er den beste legen jeg har møtt. Han lytter, hjelper og bryr seg om mennesker. Da jeg var gravid, tok han vare på meg og barnet mitt gjennom hele svangerskapet. Jeg kunne ikke bedt om en bedre lege enn ham.

Fantastisk dyktig lege

Lege: Heidi Lyche Svindland Skrevet

Heidi har vært min fastlege i noen år og hun er den beste legen jeg har vært borti.
Hun er faglig sterk og meget grundig i forhold til undersøkelser, henvisninger etc. Jeg føler meg virkelig ivaretatt hos henne. I tillegg er hun svært empatisk og lyttende til meg som pasient. Jeg har flyttet til en annen by, men noe reisevei ofrer jeg gjerne for å beholde Heidi som min fastlege.
Anbefaler henne på det sterkeste.