Nesbru Legesenter A/S

Siste vurderinger av Nesbru Legesenter A/S

Dyktig og sympatisk

Lege: Karen Løkken Wiencke Skrevet

Har hatt Karen som lege både på CC-vest legesenter og Nesbru legesenter og bedre fastlege har jeg aldri møtt. Karen er dyktig, sympatisk, empatisk, en god lytter og gir aldri opp med å finne en løsning på eventuelle problemer og gir god oppfølging. Karen er også en behagelig person å gå til da hun alltid møter deg med et smil. Hun er også den første legen jeg noensinne er blitt trygg på. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Familie lege 25 år

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

Familie lege 25 år, Excelent !!! er dyktig lege, han er kunnskapsrik og tar deg på alvor, gir stor tillit faglig

Savnet!

Lege: Karen Løkken Wiencke Skrevet

Karen Wiencke vikarierte hos min fastlege. Hun er en svært dyktig lege, som lytter og hører hva du sier samtidig som hun gir klare beskjeder. Du føler deg trygg hos henne og du kan stole på det hun sier. Litt streng, men det bør jo en lege være. Dypt savnet!

Allmenpraktikker for hele menneske

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

Relasjon over tid er den viktigste suksessfaktor for å kunne oppdage alvorlig sykdom. Det kan fastlegen - ikke videolegen eller engangslegen. Jeg vil anbefale denne fastlegen!

Empatisk og engasjert

Lege: Lise Margrethe Collett Skrevet

Har fått Lise som ny fastlege og er veldig fornøyd. Etter noen år med mye medisinsk oppfølging var det godt å komme til henne. Hun lytter ut og tar deg på alvor. Henviser videre når det er nødvendig. Solid og godt inntrykk!