Andreas Rom Eng

Autorisasjon (2004)

Andreas Rom Eng er en av 40 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Andreas Rom Eng

Svært Intellekt og lett å snakke med.

Går i dybden på problemet/sykdom. Har stor kompetanse som gir trygghet.Når jeg trenger mere tid, er han klar til å bruke mer tid når det er nødvendig.

Utilgjengelig

Dr. Eng fremstår både kunnskapsrik, hyggelig og morsom, men det er dessverre ofte vanskelig å få time hos ham og det går ikke an å bestille time i forkant, noe som gjør det vanskelig å forholde seg til dersom man har lengre sykdomsløp. Jeg har derfor opplevd å få turnuslege som er den rake motsetningen i stedet. Da veier dessverre Dr. Engs kvaliteter ikke særlig tungt, ettersom man ikke får utbytte av dem.

Samlebånd

Bryr seg lite om problemet, følsen er alltid fort inn fort ut. Selv er han alltid forsinket, bestilling av time er helt håpløst når mann jobber 100%.
Alle problemer kan løses med vent å se i 2 uker å kom tilbake om problemet vedvarer.
Til nå har jeg heller gått privat enn å bruke han og velger nå å bytte fastlege.
Han er meg bekjent eneste med 1600 pasienter, og bærer preg av og ikke håndtere det.
Ikke ofte jeg bruker fastlege, når jeg trenger det skal det fungere, ikke være en jobb i seg selv.
Ingenting løses heller over telefon\melding,alltid oppmøte eller video konsultasjon.

Fantastisk lege

Han ser deg som individ, og er hverken arrogant, likegyldig eller ubehagelig. Han er rasjonell, forståelsesfull og veldig kunnskapsrik. Både for fysiske og psykiske problemer som må finnes ut av så er han like profesjonell, og betryggende å ha med å gjøre.

Han ser an situasjonene med fornuftig visdom og behandler enkeltindividet etter best passende behandling. Han er veldig flink til å videresende til å sjekke ut div plager de har, hos spesialister, når det kan være nødvendig.

Han viser deg respekt som menneske, i tillegg til å kunne faget sitt godt og hjelper til så effektivt som det lar seg gjøre. I tillegg er han veldig flink med barn. Alle leger burde vært som han.

Flink og bryr seg om pasienten

Er ofte forsinket i forhold til avtalt time. Tar seg tid til å lytte til pasienten. Synes time på dagen ordning fungerer fint.