Torget legesenter

Torget 12 1830 Askim

Siste vurderinger av Torget legesenter

Kjempeflott!!

Lege: Muhamet Rexhaj Skrevet

Jeg er super fornøyd med Dr Rexhaj som fastlege. Han er effektiv, kunnskapsrik, rett på sak og jeg får svar på prøver og timebestillinger raskt. I tillegg er han urolig imøtekommende, interessert i pasienten og veldig blid. Veldig fornøyd med han!!

Trykk og kunnskapsrik

Lege: Ibrar Sharif Skrevet

Han har evne til å lytte til pasienten, samtidig som han er interessert i å høre. I tillegg er det lett å få time på dagen.

Den beste legen!

Lege: Thorbjørn Sandem Skrevet

En lege som virkelig er der når det gjelder. Lytter og bruker god tid. Utrolig flink med barn også!
Anbefales sterkt.

Trygg, samt faglig sterk lege

Lege: Andreas Rom Eng Skrevet

Vi har ikke kjent Dr. Eng så lenge, men han har allerede vist seg å være en flott lege. Han har evnen til å sette seg inn i hvordan andre har det. Han bryr seg, og han stiller riktige diagnoser og gjør det han kan for å hjelpe. Han har deltatt på ansvarsgruppemøte rundt mine barn med spesielle behov. Han har vært der for oss når vi har trengt ham mest. Veldig takknemlig.

Fantastisk Kvinne og Barnespesialist

Lege: Thorbjørn Sandem Skrevet

Super dyktig lege, kunne ikke hatt en bedre fastlege. Men han er borte fast 1-2 dager i uka(blant annet på helsestasjonen hver onsdag), og det kan da ta uker å få svar på noe, som evt haster! Og for lang tid på resept til tider.