Marianne Bruun Lien

Autorisasjon (2003)

Marianne Bruun Lien er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Marianne Bruun Lien

En utrolig flink og hyggelig fastlege!

Bruun Lien er en kjempedyktig, ydmyk og flott lege. Hun får meg som pasient til å slappe av og føle meg trygg, hun virker dessuten som en lege som er genuint interessert i sine pasienters beste. I et mer ideelt samfunn skulle alle vært heldig å hatt en fastlege som henne.

Hun er vennlig, rolig, flink, og forståelsesfull.

Helt fantastisk

Helt fantastisk lege som lytter og er der når du virkelig trenger det. tar seg god til selv om det er en travel dag.

Mest kunnskapsrik og empatiske lege, jeg har hatt

Overfor meg, er hun alltid oppdatert på hva det har vært med meg før, og hører da om hvordan de tinga har blitt. Hun var et år i permisjon nå, og når jeg var hos henne første gang etter det, visste hun nøyaktig hva jeg hadde vært der for, det året. Alltid vennlig, empatisk og det er alltid en god tone mellom oss. Hun bryr seg.

Dyktig i sitt fag.

Hun har en fin evne til å lytte til meg. Har tid til å høre selv om det er en travel dag.
Er hun i tvil om det er noe hun ikke forstår sender hun deg vidre det er betryggene.
Jeg har ikke følt meg så trygg hos noen før jeg bgynte hos henne. Må også berømme det andre persjonalet som er ved legekontoret.

En god lege!

Hun lytter, holder blikkontakt og virker oppriktig interessert. Hun følger opp, og gir alltid tilbakemeldinger. Glad for at hun er tilbake etter endt permisjon. Beste legen jeg har hatt!