Åsgårdstrand Legekontor

Torvet 1 3179 Åsgårdstrand

Siste vurderinger av Åsgårdstrand Legekontor

Super lege!

Lege: Marianne Bruun Lien Skrevet

Har hatt Marianne som fastlege i mange år. Hun lytter og har empati. Veldig godt fornøyd med henne! Hun flyttet kontoret fra Horten til Åsgårdstrand, noe som medførte lengre reisevei. Hun skal flytte temmelig langt før jeg finner meg en ny fastlege.

En trygg og en lege som ser deg for den du er...

Lege: Ole Petter Hjelle Skrevet

Fantastisk lege som ser mensker for det de er.. har er farging som x narkoman som ett sånt menneske er vanskelig å prate med.. som oftest er det for å juge til seg smertestillende medisiner.
Har vært rusmisbrukere i 17 år og hatt lege angst helle mitt liv jeg er en mann på 33 år, uten Ole Petter gjelde hadde ikke dere lest dette skrive... Vi trenger flere som hann som lege.. takk Ole Petter gjelde..😀 det er min super mann

Inkluderende og empatisk

Lege: Harald Edvard Mølmen Skrevet

Her har vi endelig en lege som ikke bare vil tjene raske penger, men oppfattes som en lege som vil levere, er faglig interessert og nyansert. Han prøvde å få meg til å ta et eget ansvar for helsa med veilledning og innsyn i problemene. Foretok en bred og grundig undersøkelse med blodprøver etc. Flott!

Hvis jeg hadde forventet en trøstende lege som kunne holde meg i hånda å si "stakkars deg", og så sendt meg ut med noen overfladiske ord og noen piller, så hadde jeg nok ikke blitt så fornøyd som jeg nå er.

Verdens beste fastlege

Verdens beste fastlege!

Ingen over-ingen ved siden! Empatisk, faglig dyktig, varm. Rett og slett en tvers igjennom trivelig og dyktig lege og person. Suveren på oppfølging, får alltid time på dagen om jeg trenger det. Alltid blid og i godt humør.

Flink lege

Lege: Ole Petter Hjelle Skrevet

Han oppfattes som både dyktig og god, men ofte preges timen av at han er forsinket, og når han er stresset pga dette er han ikke like flink. Han klarer ikke skjule at han har dårlig tid. Det føles som om han vil ha deg ut av kontoret så raskt som mulig.