Åsgårdstrand Legekontor

Torvet 1 3179 Åsgårdstrand

Siste vurderinger av Åsgårdstrand Legekontor

flink lege

Lege: Harald Edvard Mølmen Skrevet

veldig fornøyd med denne legen og forværelse. følte meg godt ivaretatt i en vanskelig perjode.
annbefaler dr. Mølmen på det varmeste

Flink lege

Lege: Harald Edvard Mølmen Skrevet

Doktor Mølmen er veldig kunnskapsrik og lett å prate med. Han tar seg tid til å høre på hva du selv mener.
Alt i alt en hyggelig og seriøs lege som vet hva han prater om. Anbefales.

Trygg lege med empati og kunnskap

Lege: Harald Edvard Mølmen Skrevet

Alltid blid og imøtekommende. Får deg til å føle at han bryr seg om deg og møter med interesse. Veldig trygg og god lege. Hos Mølmen er du ivaretatt og taes på alvor.Kan virkelig senke skuldrene.

Super lege!

Lege: Marianne Bruun Lien Skrevet

Har hatt Marianne som fastlege i mange år. Hun lytter og har empati. Veldig godt fornøyd med henne! Hun flyttet kontoret fra Horten til Åsgårdstrand, noe som medførte lengre reisevei. Hun skal flytte temmelig langt før jeg finner meg en ny fastlege.

En trygg og en lege som ser deg for den du er...

Lege: Ole Petter Hjelle Skrevet

Fantastisk lege som ser mensker for det de er.. har er farging som x narkoman som ett sånt menneske er vanskelig å prate med.. som oftest er det for å juge til seg smertestillende medisiner.
Har vært rusmisbrukere i 17 år og hatt lege angst helle mitt liv jeg er en mann på 33 år, uten Ole Petter gjelde hadde ikke dere lest dette skrive... Vi trenger flere som hann som lege.. takk Ole Petter gjelde..😀 det er min super mann