Åsgårdstrand Legekontor

Torvet 1 3179 Åsgårdstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Åsgårdstrand Legekontor

Empatisk, flink og grundig.

Lege: Helene Ingeberg Skrevet

Helene er en lege jeg har tillit til. Hun er til tross for sin unge alder kunnskapsrik, grundig og lett å forholde seg til.

Arrogant og uvennlig

Lege: Helene Ingeberg Skrevet

Uvennlig, dårlig til å lytte. Førsteinntrykket var bra, men det endret seg raskt og etter tre besøk har jeg byttet lege. Ville kviet meg for å måttet gå til henne igjen.

Mangelfullt og surrete

Lege: Helene Ingeberg Skrevet

Hun setter seg ikke inn i saken/journalen din før du kommer, slik at man må gå gjennom alt ved besøket, da hun heller ikke husker deg. Lite forberedt ved timer. Som pasient ønsker man bli sett.
Vi har opplevd surr ved resepter en rekke ganger, hun sender de ikke når hun skal og når de kommer er det feil resepter. Vi har brukt en uke på å komme i gang med antibiotika pga dette surret.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Tobias Pihl Skrevet

Jeg blir tatt godt i mot og tatt på alvor.Føler meg sett og ivaretatt. Har aldri før fått så god hjelp og fortgang med mine helseplager.

Ny og god lege i Åsgårdstrand

Lege: Tobias Pihl Skrevet

Etter å ha mistet fastlegen jeg har hatt i mange år var jeg veldig lite fornøyd med å skifte lege. Men det endret seg raskt! Både min mann og jeg er kjempefornøyde med vår nye, unge lege! Han er kunnskapsrik, lyttende og empatisk. Hyggelig å komme til, og vi føler oss vel ivaretatt! Anbefales på det varmeste!!