Åsgårdstrand Legekontor

Torvet 1 3179 Åsgårdstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Åsgårdstrand Legekontor

Grundig og hyggelig

Lege: Helene Ingeberg Skrevet

Tar seg tid til å høre etter, og setter seg inn i problemet. Sjekker grundig opp og gir gode svar. Lett å prate med.

Empatisk, lyttende og løsningsorientert

Lege: Helene Ingeberg Skrevet

Jeg var svært fornøyd med min forrige fastlege Ole Petter Hjelle og var naturligvis usikker på hva som ventet etter ham. Men jeg vil understreke at jeg ble imponert fra første stund over Helene Ingeberg. Jeg oppfatter henne som kunnskapsrik, empatisk, lyttende og løsningsorientert. Hun var også godt orientert om min epikrise fra første konsultasjon. Jeg har allerede anbefalt henne, selv om hun er fullbooket. Hun kan være forsinket ved telefonkonsultasjoner, noe som sannsynligvis kan skyldes en presset arbeidssituasjon. Det er det eneste som jeg kan kalle negativt. Og det er egentlig en bagatell.

Super seriøs og hyggelig

Lege: Helene Ingeberg Skrevet

Jeg er så glad for at jeg fikk Helene som ny fastlege. Hun er blid - løsningsorientert og første gang vi møttes hadde hun gått igjennom min sykehistore så hun visste det meste og jeg slapp å fortelle. Dette har jeg ikke opplevd tidligere. Hun har tid og er hun i tvil så spør hun sykehuset eller en av sine kollegaer. Dette er seriøst. Tror ikke mange fastleger gjør det dessverre. Jeg følger meg trygg hos henne.

Trygg og lyttende

Lege: Marianne Bruun Lien Skrevet

En veldig flink fastlege som lytter og viser forståelse for tingene man tar opp med henne. Bruker god tid på pasientene sine.

Ikke lett å nå opp til Ole Petter Hjelle

Lege: Helene Ingeberg Skrevet

bruker lang tid på å gjøre enkle oppgaver
kan desverre ikke anbefale henne til andre
man må kunne stole på en fastlege

Dette er en Pluss-tjeneste.