Marianne Bruun Lien

Åsgårdstrand Legekontor

2003

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Åsgårdstrand Legekontor
Torvet 1 3179 Åsgårdstrand
Marianne Bruun Lien er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Marianne Bruun Lien

En lege som virkelig "ser deg"

Har hatt henne som fastlege i mange år. Hun følger meg så bra opp på alle ting som det kan gjelde. Hun flyttet til nytt senter nå og jeg følger absolutt med henne. Hun følger opp, sender tilbakemelding og har alltid den tiden til å trygge i enhver situasjon. Flott lege er hun .

En god lege

Jeg er totalt sett fornøyd med denne legen. Jeg har hatt henne i flere år, og hun har i de aller fleste ganger vært flink til å lytte på mine spørsmål og problemer. Jeg tror jeg alltid har opplevd en litt kjedelig ventekø når jeg sitter der og venter på min time, men jeg liker å tro at hun bruker god tid på hver pasient :)

Dyktig, varm og ekte.

Det å være fastlege er et svært krevende yrke. Det er nesten umulig å være alle til lags. Etter å ha mistet min gode fastlege gjennom mange år, kviet jeg meg for å bytte. Så fikk jeg anbefalt Dr. Lien av noen venner, og nå har jeg jeg vært hennes pasient i over fem år. Hun har alle de egenskapene man søker hos en lege. Hun viser ekte empati og er en god lytter.
Selv om hun viser bunnsolid faglig styrke og trygghet, er hun likevel så ydmyk at hun er rask til å henvise til spesialist / sykehus ved behov. Hun har en spesiell evne til å få pasienten til å føle seg velkommen og ivaretatt, spesielt når livet butter litt imot. Jeg føler meg priviligert som får ha henne som lege.

Helt greit liksom

Hun er hyggelig og flink til å kommunisere med barn og eldre, men jeg føler ikke at hun tar meg alvorlig. Hun har en tendens til å normalisere ting jeg har kommet med flere ganger. I tillegg er hun alltid hengende etter i tiden - fra 20 minutter til mange kvarter.

Seriøs og ordentlig lege

Gjør jobben sin ordentlig og setter seg inn i problemene til pasienten slik at en føler seg ihvertfall godt tatt i mot og godt behandlet.

God og dyktig lege

Hyggelig, blid, forståelsesfull og smiler ofte :) Selv om jeg kan være uenig i noe av det hun sier, er hun veldig dyktig og svarer godt på mine spørsmål. Hun har heller aldri nølt med å henvise meg videre når det trengs.

Meget dyktig lege

Faglig meget dyktig. Nysgjerrig og problemløsende. Omsorgsfull og bestemt. Kort sagt: Flink

En utrolig flink og hyggelig fastlege!

Bruun Lien er en kjempedyktig, ydmyk og flott lege. Hun får meg som pasient til å slappe av og føle meg trygg, hun virker dessuten som en lege som er genuint interessert i sine pasienters beste. I et mer ideelt samfunn skulle alle vært heldig å hatt en fastlege som henne.

Hun er vennlig, rolig, flink, og forståelsesfull.

Helt fantastisk

Helt fantastisk lege som lytter og er der når du virkelig trenger det. tar seg god til selv om det er en travel dag.

Mest kunnskapsrik og empatiske lege, jeg har hatt

Overfor meg, er hun alltid oppdatert på hva det har vært med meg før, og hører da om hvordan de tinga har blitt. Hun var et år i permisjon nå, og når jeg var hos henne første gang etter det, visste hun nøyaktig hva jeg hadde vært der for, det året. Alltid vennlig, empatisk og det er alltid en god tone mellom oss. Hun bryr seg.

Dyktig i sitt fag.

Hun har en fin evne til å lytte til meg. Har tid til å høre selv om det er en travel dag.
Er hun i tvil om det er noe hun ikke forstår sender hun deg vidre det er betryggene.
Jeg har ikke følt meg så trygg hos noen før jeg bgynte hos henne. Må også berømme det andre persjonalet som er ved legekontoret.

En god lege!

Hun lytter, holder blikkontakt og virker oppriktig interessert. Hun følger opp, og gir alltid tilbakemeldinger. Glad for at hun er tilbake etter endt permisjon. Beste legen jeg har hatt!

den beste legen jeg har hatt

medfølende,sender en videre ved minste tvil,kan roe meg ned,trøster og bygger opp selvtillit.

Særdeles dyktig!

Flink til å lytte og er grundig, henviser videre ved den minste tvil. Tar seg god tid, selv om hun er forsinket. Du blir SETT og HØRT! Må også berømme de hyggelige jentene på lab'en!!

MEGET HYGGELIG Å FORSTÅELSESFULL LEGE

Denne legen anbefales da hun har stor evne til å lytte,undersøke og sende deg videre hvis noe er usikkert.

Dette er en lege som faktisk kan kalle seg DOKTOR / LEGE . Ikke alle fastleger som kan stille med samme tittel hvis man ikke tar legeyrket seriøst.