Marianne Bruun Lien

Trimveien 41b 3188 Horten
Marianne Bruun Lien er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Marianne Bruun Lien

Dyktig, varm og ekte.

Det å være fastlege er et svært krevende yrke. Det er nesten umulig å være alle til lags. Etter å ha mistet min gode fastlege gjennom mange år, kviet jeg meg for å bytte. Så fikk jeg anbefalt Dr. Lien av noen venner, og nå har jeg jeg vært hennes pasient i over fem år. Hun har alle de egenskapene man søker hos en lege. Hun viser ekte empati og er en god lytter.
Selv om hun viser bunnsolid faglig styrke og trygghet, er hun likevel så ydmyk at hun er rask til å henvise til spesialist / sykehus ved behov. Hun har en spesiell evne til å få pasienten til å føle seg velkommen og ivaretatt, spesielt når livet butter litt imot. Jeg føler meg priviligert som får ha henne som lege.

Helt greit liksom

Hun er hyggelig og flink til å kommunisere med barn og eldre, men jeg føler ikke at hun tar meg alvorlig. Hun har en tendens til å normalisere ting jeg har kommet med flere ganger. I tillegg er hun alltid hengende etter i tiden - fra 20 minutter til mange kvarter.

Den beste

Empati, tydelig, løsningsorientert, meget god på oppfølging. Meget lyttende, ser deg og ikke bare opptatt av pc under behandlingen.

Seriøs og ordentlig lege

Gjør jobben sin ordentlig og setter seg inn i problemene til pasienten slik at en føler seg ihvertfall godt tatt i mot og godt behandlet.

God og dyktig lege

Hyggelig, blid, forståelsesfull og smiler ofte :) Selv om jeg kan være uenig i noe av det hun sier, er hun veldig dyktig og svarer godt på mine spørsmål. Hun har heller aldri nølt med å henvise meg videre når det trengs.