Marianne Bruun Lien

Autorisasjon (2003)

Marianne Bruun Lien er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Marianne Bruun Lien

Rolig og forståelsesfull

Marianne har alltid gitt gode råd og er en veldig god lytter. Jeg har tidligere hatt vikarleger hvis som har bagatellisert symptomene mine, men Marianne har aldri løftet et bryn når jeg har kommet til henne. Hun tar meg alltid seriøst uansett hva som plager meg.

Jeg håper hun forblir legen min så lenge som mulig.

Trygg og lyttende

En veldig flink fastlege som lytter og viser forståelse for tingene man tar opp med henne. Bruker god tid på pasientene sine.

Super lege!

Har hatt Marianne som fastlege i mange år. Hun lytter og har empati. Veldig godt fornøyd med henne! Hun flyttet kontoret fra Horten til Åsgårdstrand, noe som medførte lengre reisevei. Hun skal flytte temmelig langt før jeg finner meg en ny fastlege.

En lege som virkelig "ser deg"

Har hatt henne som fastlege i mange år. Hun følger meg så bra opp på alle ting som det kan gjelde. Hun flyttet til nytt senter nå og jeg følger absolutt med henne. Hun følger opp, sender tilbakemelding og har alltid den tiden til å trygge i enhver situasjon. Flott lege er hun .

En god lege

Jeg er totalt sett fornøyd med denne legen. Jeg har hatt henne i flere år, og hun har i de aller fleste ganger vært flink til å lytte på mine spørsmål og problemer. Jeg tror jeg alltid har opplevd en litt kjedelig ventekø når jeg sitter der og venter på min time, men jeg liker å tro at hun bruker god tid på hver pasient :)