Einar Låstad Kjosavik

Autorisasjon (2012)

Einar Låstad Kjosavik er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Einar Låstad Kjosavik

Hyggelig men gjør ikke jobben sin

Har opplevd at han flere ganger ikke besvarer e-konsultasjon, har nektet henvisning for mitt barn. Fikk til slutt hjelp, men det var først når han ved tredje forsøk fallsikring stilte spørsmål og lyttet til svar, i stedet for å bare selv snakke fra vi kom til vi dro. Da konkluderte han helt motsatt plutselig. Den siste konklusjonen viste seg å stemme, ble bekreftet av spesialist.

Trondheims beste lege

Har hatt Kjosavik som fastlege siden 2016. Han er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Han er en menneskekjenner, og forståelsesfull. Han har god kunnskap i faget sitt, å nøler ikke med å sende videre henvisninger. Jeg føler meg alltid trygg på at min fysiske og psykiske helse blir ivaretatt ved møte med Kjosavik. Kan være litt vanskelig å få time til tider. Må også ofte vente lenge på venterommet, men det er fordi Kjosavik tar seg tid til pasientene og da er det verdt å vente på tur fordi han tar seg like god tid til deg!

Trygg og god lege

Føler meg så godt ivaretatt under konsultasjoner. Han ser deg for den du er og er engasjert i det du kommer for. Har alltid tid til pasienten så man slipper å bli stressa på tiden. Prøver så langt han kan å hjelpe deg på best mulig måte. Han henviser deg dit du eventuelt må om han ikke kan gjøre mere selv. Kommer med gode forslag og løsninger. Er så takknemlig for alt han har gjort for meg og de andre i familien min.
Anbefales på det sterkeste! 😀

Fornøyd

Veldig fornøyd. Hadde aldri fått min diagnose, som er vanskelig å få vist det ikke hadde vært for at han hjalp meg og tok kampen med sykehuset. Siden han tok meg alvorlig. For hjelp med det jeg spør om.

Kunnskapsrik og flink

Tar deg alvorlig, og vurderer nøye. Han er en hyggelig kar, som forstår meg. Han har god forståelse for mennesker, og har større kunnskap om mitt sykdomsbilde enn det som kan forventes.