Frøydis Anne Brunvoll Sørensen

Autorisasjon (2012)

City Legesenter AS Telefonnummer32 83 30 2532 83 30 ...
Nedre Storgate 6 3015 Drammen
Frøydis Anne Brunvoll Sørensen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Frøydis Anne Brunvoll Sørensen

Ufølsom og kynisk

Hun er ikke imøtekommende når man gir informasjon om egen tilstand som hun er uenig i at kan være sånn. Blir fort kranglete og kaster bort legetimen på å heller lese seg opp på et hun mener hun har rett i. Min anbefaling er å unngå henne om du trenger hjelp med annet en standard småsykdom eller synlige skader på kroppen. Når man stiller spørsmål får man beskjed om å lese seg opp på regler selv istede for å svare på spørsmål

Grundig og behagelig

Kjempebra lege. Hadde henne som fastlege når hun var ny på City legesenter. God lytter. En åpen og ærlig kommunikasjonsstil. Nøye på det faglige.

Dyktig lege som lytter

Det hun ikke vet det finner hun ut! En fastlege som tar tid til å kommunisere med pasienten og faktisk lytter. Som ikke dømmer eller "skremmer" unødig, men tvert i mot oppmuntrer og finner ut hva som hjelper. Skriver gode henvisninger og står på for pasienten overfor spesialisthelsetjenesten, NAV etc. Håper hun forblir fastlege!

Dyktig og hyggelig

Er veldig fornøyd med Frøydis og kommer aldri til å bytte meg vekk fra henne frivillig! Hun tar seg tid til å lytte, hyggelig, empatisk og faglig oppdatert. Hun er svært nøye og følger opp!

Tommel opp

Frøydis er en veldig flink fastlege som lytter til deg og tar deg på alvor. Jeg er veldig fornøyd med Legen min og vil ikke bytte.
Koselig kontor er det også pluss at hun alltid er blid.