Raj Singh Hothi

Sagbruksveien 49 2010 Strømmen
Raj Singh Hothi er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Raj Singh Hothi

Flott lege

Flott oppfølging av datteren vår på 2 år som hadde fått lungebetennelse, ble sendt hjem fra legevakten kvelden før men hos fastlegen tok det 2 minutter fra vi kom inn til vi var på vei til sykehuset hvor vi endte opp med å måtte bli i 4 dager for behandling. Singh tok kontakt på telefonen dagen etter for å høre hvordan det gikk. Aldri opplevd slik genuin omtanke fra tidligere fastlege.

Den beste legen jeg har vært hos!

Singh var vikarlege for meg og mitt barn, dessverre. Jeg skulle så gjerne fått beholdt ham som fastlege, for han bryr seg virkelig om andre mennesker, og gjør virkelig jobben sin på en gjennomført og omtenksom måte! Jeg har aldri følt meg så godt ivaretatt av noe annen lege, og det var en sann lettelse å møte, og få oppfølging av ham. Jeg kan med hånden på hjertet si at takket være ham fikk jeg snudd livet mitt tilbake i riktig retning igjen! Nå har han flyttet, og jeg har fått min gamle lege tilbake, som jo er kunnskapsrik, men du verden som jeg savner Singh. Jeg kan på det aller varmeste anbefale ham til de som skulle få være så heldige å kunne ha ham som fastlege!

Flott lege

Byttet over til Singh da legesenteret holder til i nærheten arbeidsplassen min. Jeg har slitt med mageproblemer og følelse av slitenhet hele mitt voksenliv, min gamle lege tok noen allergiprøver og kunne ikke bli brydd med å gjøre noe mer. Singh lyttet til meg, undersøkte meg og henviste meg til spesialist på sykehuset for å utelukke alvorlig sykdom. Når dette var utelukket har Singh systematisk gått gjennom kostholdet mitt og gjort at jeg nå har blitt kvitt plagene. Han har informert meg om nyere forskning, gitt meg hjemmelekser og fått meg til å forstå grunnen til plagene mine.

Jeg er endelig fri for mine plager takket være Singh. Anbefales på det sterkeste!