Burhan Sikandar Butt

Autorisasjon (2012)

Burhan Sikandar Butt er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Burhan Sikandar Butt

That's a keeper!

Et godt menneske som jeg kommer til å savne.

Jeg har følt meg sett og hørt og behandlet som et menneske når jeg hadde det vanskelig. Jeg er evig takknemlig fordi han overså detaljer som andre lager komplikasjoner av, så mine utfordringer og hjalp meg videre i helsesystemet.

Jeg beholdte han selv om beliggenhet aldri var topp, men blir nå tvunget over til ny lege ettersom han korta ned lista si (så blir nok bedre tilgjengelighet fremover).

Arrogant doctor

His first approach to all symptoms is, laugh or this is normal.
When asking for advice via e-consultation he said this is normal but book an appointment. If it’s normal, why do I need to book an appointment? Basically he is a money driven person and doesn't care about you.

In general doctors treat symptoms and they are not finding the root cause of the problem.

For example if you have a high blood pressure, they will give you medications for reducing blood pressure. Instead of focusing on changing their diet, exercise and lose weight.

It is strange that doctors can get away with this approach/attitude.

How would it be if the rest of the society behaved like this?

For example you get a warning that your car has a low oil level. You take the car for a service or diagnostic and they instead of finding what's wrong, they recommend to fill oil every time when you get the warning light. I bet Burhan would like this. Spending more on oil than on gasoline.

This is disgrace to the doctor profession. Instead of helping people they are arrogant and focused on profits. Ridicules.

Den beste lege jeg noen gang har hatt

Han ser deg som individ, og er hverken arrogant, likegyldig eller ubehagelig. Det er den første legen jeg har hatt som åpenbart ikke er jeg føler ubehagelig å dra til.
Han er rasjonell, forståelsesfull, samarbeidsvillig og veldig kunnskapsrik. Både for fysiske og psykiske problemer som må finnes ut av så er han like profesjonell, og betryggende å ha med å gjøre.
Han ser an situasjonene med fornuftig visdom og behandler enkeltindividet etter best passende behandling. Han viser deg respekt som menneske, i tillegg til å kunne faget sitt godt og hjelper til så effektivt som det lar seg gjøre. Alle leger burde bli som han.

Helt fantastisk person

Kunne ikke bedt om en bedre lege. En person som er veldig behagelig å snakke med, i tillegg til utrolig mye kunnskap som gjør at man føler seg trygg og lettet etter besøk.

Dyktig og lyttende

Veldig fornøyd med å ha fått ham som fastlege.. Sitter ikke bare og kikker på pc-en, men er åpen og imøtekommende, husker pasienten fra sist møte, lytter og tar ting på alvor. Er empatisk og forståelsesfull.