Skeiane Legesenter

Telefonnummer51 97 27 2751 97 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Asheimveien 2 4318 Sandnes

Siste vurderinger av Skeiane Legesenter

Veldig trygg!

Lege: Gabriel Lende Skrevet

Tar seg god tid, tar ting på alvor. Følger opp ting han undersøker. God tid. Ser på deg når vi prater.

Gir deg full oppmerksomhet og er oppriktig interessert i å hjelpe

Lege: Gabriel Lende Skrevet

Han oppleves som kunnskapsrik, flink til å gi deg sin fulle oppmerksomhet og gir ikke en følelse av at du bare er nok en person i rekken som må «fort inn og fort ut». Han er flink til å gi en følelse av trygghet og forklarer tydelig samtidig som han også hører etter på innspill fra pasienten selv om f.eks mulig vei videre, ting som kan prøves eventuelt og lar deg være en del av løsningen/behandlingen og dermed også åpner for et bra samarbeid dersom du har behov for langvarig kontakt med din fastlege.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Berit Søvik Skrevet

En lege som tar pasienten på alvor, flink lytter empatisk og gjør det hun makter for å hjelpe.Bruker god tid, noe som kan medføre litt tid på venteværelse, men er verd å vente på. Anbefales

Utrolig flink

Lege: Truls Anton Eide Skrevet

Tar seg alltid tid til å høre på meg og forklare.
Er veldig kunnskapsrik, og føler meg ivaretatt hos Truls. Har hatt Truls som fastlege siden jeg var liten og kommer aldri til å bytte.

En meget nøye lege!

Lege: Jorunn Sørensdotter Homme Skrevet

Veldig hyggelig og tar seg tid til pasienten og foreslår ting som kan være til nytte for pasienten.