Skeiane Legesenter

Telefonnummer51 97 27 2751 97 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Asheimveien 2 4318 Sandnes

Siste vurderinger av Skeiane Legesenter

elendig fra a til å

Lege: Truls Anton Eide Skrevet

Eide var min fastlege en periode. Jeg har nå byttet fastlege, og har kommet til en fastlege og et legesenter som har en helt annen fagkunnskag og service. Det er litt mindre humor og fjas, men desto mer fokus på pasientens situasjon, og vilje til å henvise til spesialisthelsetjenesten.
Eide og Skeiane legesenter virket mest opptatt av å holde høy gjennomstrømning av pasienter.

Kunnskapsrik

Lege: Gabriel Lende Skrevet

Overrasket da jeg begynte hos han. Han hører på deg og sitter ikke og plotter på dataen hele tiden selv om det er viktig at ting blir notert. Flott oppfølging etter blodprøver og sender svar over Helsenorge hvis unormalt svar kommer og man trenger medisin. Har vært fornøyd med hjelpen jeg har fått.

Veldig trygg!

Lege: Gabriel Lende Skrevet

Tar seg god tid, tar ting på alvor. Følger opp ting han undersøker. God tid. Ser på deg når vi prater.

Gir deg full oppmerksomhet og er oppriktig interessert i å hjelpe

Lege: Gabriel Lende Skrevet

Han oppleves som kunnskapsrik, flink til å gi deg sin fulle oppmerksomhet og gir ikke en følelse av at du bare er nok en person i rekken som må «fort inn og fort ut». Han er flink til å gi en følelse av trygghet og forklarer tydelig samtidig som han også hører etter på innspill fra pasienten selv om f.eks mulig vei videre, ting som kan prøves eventuelt og lar deg være en del av løsningen/behandlingen og dermed også åpner for et bra samarbeid dersom du har behov for langvarig kontakt med din fastlege.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Berit Søvik Skrevet

En lege som tar pasienten på alvor, flink lytter empatisk og gjør det hun makter for å hjelpe.Bruker god tid, noe som kan medføre litt tid på venteværelse, men er verd å vente på. Anbefales