Skeiane Legesenter

Asheimveien 2 4318 Sandnes

Siste vurderinger av Skeiane Legesenter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Burhan Sikandar Butt Skrevet

Verdens beste lege. Lytter å er så forståelig. Føler meg virkelig tatt vare på hos han. Utrolig dyktig lege.

Dyktig og omtenksom

Lege: Berit Søvik Skrevet

Jeg har hatt Berit Søvik hele livet mitt, fram til jeg ble 19 og flyttet. Har alltid blitt tatt på alvor, har vært en utrolig støtte når ting er vanskelig, og gitt meg alle sykemeldinger og henvisninger jeg har trengt. Kviet meg til å skulle bytte fastlege da jeg flyttet, så hun anbefales på det sterkeste!

Rolig og behagelig

Lege: Tove Lisbeth Svanes Skrevet

Tar seg veldig god tid. Tar alle ting på alvor. Lytter og hører etter og er flink til å høre på "problemene" veldig fornøyd.

elendig fra a til å

Lege: Truls Anton Eide Skrevet

Eide var min fastlege en periode. Jeg har nå byttet fastlege, og har kommet til en fastlege og et legesenter som har en helt annen fagkunnskag og service. Det er litt mindre humor og fjas, men desto mer fokus på pasientens situasjon, og vilje til å henvise til spesialisthelsetjenesten.
Eide og Skeiane legesenter virket mest opptatt av å holde høy gjennomstrømning av pasienter.

Kunnskapsrik

Lege: Gabriel Lende Skrevet

Overrasket da jeg begynte hos han. Han hører på deg og sitter ikke og plotter på dataen hele tiden selv om det er viktig at ting blir notert. Flott oppfølging etter blodprøver og sender svar over Helsenorge hvis unormalt svar kommer og man trenger medisin. Har vært fornøyd med hjelpen jeg har fått.