Skeiane Legesenter

Asheimveien 2 4318 Sandnes

Siste vurderinger av Skeiane Legesenter

Dyktig og kunnskapsrik med et godt smil.

Lege: Tove Lisbeth Svanes Skrevet

Tove er ei dyktig dame som tar problemene mine på alvor. Jeg får anledning til å sette ord på mine problemer, og hun er en flink lytter. Hun har gode faglige kunnskaper. Hun har også et godt smil og/eller kommentar på lur. Det gjør henne folkelig.
Jeg har brukt henne i over 15 år, og har full tillit til henne som fastlege.

Uerfaren?

Lege: Gabriel Lende Skrevet

Blir ikke tatt på alvor her. Sitter igjen med at du føler deg litt dum for at du i det hele tatt kontaktet legen. Lite forståelse for pasienten.
Gjør lite undersøkelser. I mine øyner Uerfaren?
Orket ikke mer, Byttet legesenter!

Super!

Lege: Gabriel Lende Skrevet

Kjempe flink lege som tar seg tid og lytter. God kontakt ved blikk og forsikrer seg om at du og han er enig i videre behandling eller tanker. Det skulle finnes flere leger som Gabriel.

Dyktig og lyttende

Lege: Burhan Sikandar Butt Skrevet

Veldig fornøyd med å ha fått ham som fastlege.. Sitter ikke bare og kikker på pc-en, men er åpen og imøtekommende, husker pasienten fra sist møte, lytter og tar ting på alvor. Er empatisk og forståelsesfull.

Meget bra lege, men fungerer ikke pga permisjon

Lege: Truls Anton Eide Skrevet

Må desværre nå søke om annen lege, Truls har vært i permisjon i lenger tid, vikar ordningen med flere vikar leger på en gang fungere ikke.
Får ikke beskjeder, ingen kontinuitet ved helseproblemer som er mer langvarige. Vegrer meg for å ta kontakt med legesenteret, følelse av å ikke bli tatt alvorlig.Håpet at Truls skulle komme tilbake og har derfor drøyet med å bytt lege, men har nå gitt opp.