Skeiane Legesenter

Telefonnummer51 97 27 2751 97 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Asheimveien 2 4318 Sandnes

Siste vurderinger av Skeiane Legesenter

Utrolig flink

Lege: Truls Anton Eide Skrevet

Tar seg alltid tid til å høre på meg og forklare.
Er veldig kunnskapsrik, og føler meg ivaretatt hos Truls. Har hatt Truls som fastlege siden jeg var liten og kommer aldri til å bytte.

En meget nøye lege!

Lege: Jorunn Sørensdotter Homme Skrevet

Veldig hyggelig og tar seg tid til pasienten og foreslår ting som kan være til nytte for pasienten.

Hyggelig og flink lege

Lege: Burhan Sikandar Butt Skrevet

Hyggelig og flink lege. Tok seg god tid til å lytte, stilte gode spørsmål. Mye kunnskap. Helt overkommelig ventetid.

God kunnskap

Lege: Cathrine Cecilie Oldeide Skrevet

Vennlig og snill men veldig vanskelig å komme i kontakt med. Men når du først kommer i kontakt med henne og legekontoret er de veldig beghjelpelig

Dyktig og kunnskapsrik lege

Lege: Truls Anton Eide Skrevet

Jeg har gått til Truls Eide i over 10 år og er utrolig fornøyd. Han tar seg tid til meg, god aktiv lytter, godt humør og masse humor. Selv om ventetid på dette legesenteret er noe lang til tider så er det verdt det. Jeg kommer til å ha Truls Eide som fastlege så lenge jeg kan. Jeg får god behandling og det merkes at han holder seg oppdatert ifb ny kunnskap og forskning. Jeg liker også veldig godt at han bruker lege-nettverket sitt for å gi mest mulig riktig behandling.