Eik Kolstrup

Skansen Legekontor

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Skansen Legekontor Telefonnummer77 60 17 1777 60 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 7a 9008 Tromsø
Eik Kolstrup er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Eik Kolstrup

Flink lege som lytter

Eik er en flink lege som lytter og stiller godt forberedt. Tar seg tid og har det ikke travelt. Han er ikke min fastlege, men hadde time med han her om dagen og jeg er veldig fornøyd.

Deilig med lege som har TID...

Nylig byttet fra annen fastlege i byen - heldigvis!!! Eik er oppmerksom, lytter, spør relevante spørsmål og virker oppriktig opptatt av å finne ut hva som feiler akkurat meg som pasient. Fantastisk flott lege!

Eik er en utrolig dyktig og veldig empatisk lege. Jeg føler at man blir hørt og tatt seriøst. Man går aldri ut fra kontoret å føler at man ikke ble forstått. Fantastisk lege,rett og slett.

Beste lege jeg har hatt

Han viser en enorm forståelse og empati. Får inntrykk av at han også utfordrer pasientens synspunkter og holdninger for å se hva som kan gjøres for å komme seg framover. Desidert beste lege jeg noengang har hatt.

Trygg, kunnskapsrik og hjelpsom!

Veldig fornøyd med Eik som fastlege. Jeg føler han møter godt forberedt, er veldig hyggelig og er flink å henvise videre hvis det er noe han er usikker på selv. Jeg mener han er flink å informere meg som pasient både før og under behandling på en slik måte at jeg forstår hva som skjer i hendelsesforløpet. Som fastlege synes jeg han virker like faglig sterk på psykiske utfordringer så vell som fysiske utfordringer.