Sayora Sivertsen

Klubbgaten Legesenter

2016

Klubbgaten Legesenter Telefonnummer51 93 95 5051 93 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Klubbgaten 1 4013 Stavanger
Sayora Sivertsen er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Sayora Sivertsen

ikke fornøyd!

har ikke nok kompetanse, problem med kommunikasjon,hun er ikke flink med å finne ut hvilken sykdom man har(nesten et år). har ikke respekt til pasient. skal bytte!

Usympatisk og komplett mangel på medmenneskelig kontakt

Jeg havner alltid hos Sivertsen i akutte tilfeller med barn eller meg selv når min fastlege ikke er til stede. Jeg har aldri opplevd å få tilfredsstillende behandling fra henne. Fremstår som at hun mangler allmennmedisinskkunnskap om det meste, særlig barnesykdommer. Hun er innesluttet og snakker ikke til deg med mindre hun absolutt må eller du stiller spørsmål. Eneste fordelen med henne er at det er kort ventetid og timene er veldig raske.

Meget dyktig

Meget dyktig lege. Bra oppfølging.
Generell sett flinke leger i den klinikk. Går til den klinikk siden 2002, aldri vært skuffet.

ikke bra

Desverre ingen tillit hos denne legen, dårlig kommunisering og opptrer respektløst mot pasient. jeg har aldri opplevd maken til behandling fra en lege og byttet legesenter pga henne.

Lite fornøyd

Jeg har nettopp fått henne som lege og føler hun ikke hører etter. Snakker dårlig norsk så kommunikasjon er et problem. Har unngått å gå til legen etter jeg fikk henne for jeg føler det ikke er noe hjelp. Kommer til å bytte lege.