Sayora Sivertsen

Lagårdsveien 91 4010 Stavanger
Sayora Sivertsen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Sayora Sivertsen

Dyktig lege

Sayora er en hyggelig og dyktig lege. Hun tar seg alltid tid til å svare på spørsmål jeg måtte ha og jeg føler meg alltid ivaretatt. Jeg har også (ved et alvorlig tilfelle) opplevd å få konsultasjon etter stengetid. Sayora virker å bry seg veldig om sine pasienter. En av de få legene som er tilgjengelig på SMS. Tusen takk!

Elendig lege

Har ikke noe positivt å si, utenom kort ventetid for legetime hos henne. Hun kan ikke kommunisere og tar ikke ting alvorlig. Føles ut som å snakke til en vegg, da hun bryr seg lite om pasienten. Virker som hun kun tenker på pengene da alltid kortautomaten ikke funker.
Uansett hvor alvorlig sykdom en kan ha, så kommer vi alltid ut fra timen mer uvitne enn det vi var før vi kom. Aldri igjen.

Elendig lege

Verste legen jeg har møtt. Kom med kraftig brystbetennelse og trengte sårt hjelp. Det eneste hun gjorde var å få meg til å føle meg som den verste mammaen som fins da hun sa jeg ikke hadde gjennomtenkt å slutte å amme. Ingen hjelp fikk jeg, og dro i tårer. Ingen medmenneskelighet !

flink og på tiden

veldig glad for Sayora tok over den tidligere legen. føler jeg blir hørt og tatt hånd om nå. Det jeg liker med henne er at hun forteller grundig problemet og grunnen til hvorfor kroppen er syk på de områdene man feiler i detaljer. Hun lytter og har øyekontakt og tar seg tid, aldri forsinket. er veldig fornøyd med hun tok over og slipper nå og bytte lege som hun tok over fra tidligere doktor. MEN dumt de ikke tar kort eller aldri har veksle penger. også vil jeg takke kontor damene for de er alltid smilende og glade mot meg og mange andre. parkeringsmulighetene er ikke gode det er stort minus, skitne toaletter . men alt med legen er fantastisk.

Dyktig

Har hatt henne en stund nå og er fornøyd med henne, glad jeg har kommet til en lege som tar seg tid, grundig i jobben sin og du føler at du blir tatt på alvor. Har ingenting negativt å si om henne og er den som anbefaller henne til andre.