Sayora Sivertsen

Klubbgaten Legesenter

2016

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Klubbgaten Legesenter Telefonnummer51 93 95 5051 93 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Klubbgaten 1 4013 Stavanger
Sayora Sivertsen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Sayora Sivertsen

Utrolig lege

Super lege som tar tak i problemer og gir seg ikke før hun har forsøkt det meste. Jeg hadde vært syk i mange år og hatt en annen lege som løste alt med gale piller, da jeg kom til henne kom jeg meg ut i jobb igjen ved hennes hjelp. Helt utrolig lege.
Snakker godt norsk.

Dårlig

Dårlig kommunikasjon med pasient. Hver gang jeg skal til legen, håper jeg at jeg blir henvist til en av de andre. Dårlig norsk, og veldig medisin-basert. Har fått resept på altfor mye til å være så ung som jeg er.

ikke fornøyd!

har ikke nok kompetanse, problem med kommunikasjon,hun er ikke flink med å finne ut hvilken sykdom man har(nesten et år). har ikke respekt til pasient. skal bytte!

Usympatisk og komplett mangel på medmenneskelig kontakt

Jeg havner alltid hos Sivertsen i akutte tilfeller med barn eller meg selv når min fastlege ikke er til stede. Jeg har aldri opplevd å få tilfredsstillende behandling fra henne. Fremstår som at hun mangler allmennmedisinskkunnskap om det meste, særlig barnesykdommer. Hun er innesluttet og snakker ikke til deg med mindre hun absolutt må eller du stiller spørsmål. Eneste fordelen med henne er at det er kort ventetid og timene er veldig raske.

Meget dyktig

Meget dyktig lege. Bra oppfølging.
Generell sett flinke leger i den klinikk. Går til den klinikk siden 2002, aldri vært skuffet.