Milda Øhlckers

Tlf: 67 80 70 70 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Milda Øhlckers er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Milda Øhlckers

Tilgjengelig og løsningsorientert

Har opplevd denne legen som løsningsorientert og lyttende. Tilgjengelig og tillitsvekkende. Kan anbefales.

Ikke særlig menneskevennlig

Ikke bra.Ville ikke å høre og var uforberedt og lite vennlig.Dette i tillegg til 35 min ventetid utover avtalt tid.

Veldig flink og seriøs lege

Hun er hyggelig og forståelsefull, føler meg i trygge hender og jeg er kjempe fornøyd med henne. Jeg kan anbefale henne videre.

Ikke bra.

Denne legen har delt liste med min fastlege som nå dessverre har sluttet. Jeg har vært hos legen over et par år. Opplevelser gjennom disse årene gjør at jeg ikke kan rekommandere denne fastlegen.
Dårlig på å lytte og kommer også til tider med en del rare utsagn som fagperson. Jeg tåler en god del, men dette er uakseptabelt, bytter fastlege.

Vanskelig å kommunisere med

Har brukt henne fordi min fastlege ble langtidssykemeldt. Oppfatter henne som lite lyttende, mer opptatt av å skrive enn å kommunisere, opptatt av å være kjapp og effektiv - ikke til pasientens beste,

Derfor; da min faste lege nå sluttet valgte jeg å gå over til annen lege istedet for å fortsette hos denne vikaren.