Milda Øhlckers

Invivo Medisinske Senter AS Kvinne, 44 år

Autorisert2004
Ledige plasser 30 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Invivo Medisinske Senter AS
Rådmann Halmrasts vei 9 1337 Sandvika
Milda Øhlckers er en av 104 fastleger i Bærum

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Milda Øhlckers

Vanskelig å kommunisere med

Har brukt henne fordi min fastlege ble langtidssykemeldt. Oppfatter henne som lite lyttende, mer opptatt av å skrive enn å kommunisere, opptatt av å være kjapp og effektiv - ikke til pasientens beste,

Derfor; da min faste lege nå sluttet valgte jeg å gå over til annen lege istedet for å fortsette hos denne vikaren.

Anbefales ikke denne legen

Har hatt henne som fastlege i over 4 år, og nå må jeg bytte.
Hun skriver medisiner du trenger, men å være med på å finne ut av hva årsaken kan være, det er man ikke garantert. Nå som jeg har blitt mer alvorlig syk, trenger jeg en bedre lege som kan lytte og forstå, og være bedre faglig oppdatert.

Håpløst

Jeg har en fastlege som er sykemeldt og denne legen deler liste med min fastlege. Jeg har vært hos henne 3-4 ganger over et par år.

Ikke hører hun etter, ikke vil hun lese tidligere i journalen for å se historikken - og hun uttalelser relativt støtende. Jeg mener å tåle en god del, men dette er ikke akseptabelt for meg.

Har nå fått resept på andre medisiner enn jeg står på ved fornyelse fordi hun mener jeg skal prøve noe annet - min fastlege vet og har journalført at mye er prøvd og at det jeg står på fungerer aller best. Dette er bare ugreit og jeg anbefaler ingen å bruke denne legen