Invivo Medisinske Senter AS

Telefonnummer67 80 70 7067 80 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådmann Halmrasts vei 9 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Invivo Medisinske Senter AS

Kunnskapsrik og ekte

Lege: Yasir Choudhry Skrevet

Profesjonell, men vennlig! Tok alltid meg og mine problemer seriøst, men på en slik måte at det aldri føltes skummelt eller flaut:-)
Fornøyd, synd at han gikk ut i permisjon.

Utålmodig og stresset lege

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Ikke fornøyd med behandling ventet lenge da andre pasienter ble tatt inn først. Vanskelig å forstå og utålmodig. Stresset antakeligvis pga dårlig tid og det følte jeg gikk utover min tid hos legen.

Dårlig sentralbord.

Lege: Frode Emil Frøyland Skrevet

Ringte fra kl 8 om morningen for å få en hastetime.
Startet med at det ble lagt på opptil flere ganger og måtte ringe på nytt. Til slutt ble annropet sperret.

Når det beggynte endelig å ringe, har jeg sittet i 45 min minnuter og venntet på å få snakke med noen på legekontroet.

De forsatte og si at: alle oppratørene er opptatt, du er nr 1 i køen, vendlig vent.

Fort inn, fort ut

Lege: Martin Prøven Bogsrud Skrevet

Det virker som han har veldig dårlig tid og vil helst bruke minst mulig tid på hver pasient. Han er faglig dyktig og har som regel svaret på det du trenger hjelp til, men er ikke så flink på kommunikasjons delen. Kan fremstå litt empatiløs og lite forståelsesfull, her er det rett på sak.

Meget dyktig og kunnskapsrik

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Effektiv og svært god til å følge opp! Gjør grundige undersøkelser. Svært saklig, antagelig ikke legen du går til for «lettvindte» sykmeldinger, men tar deg på alvor hvis du er syk.