Invivo Medisinske Senter AS

Hamangskogen 60 1338 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Invivo Medisinske Senter AS

Soleklart, den dårligste fastlegen jeg har hatt

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Jeg skriver sjeldent tilbakemeldinger om ting, om det så skal være bedrifter eller personer.
Denne opplevelsen har vært så hårreisende at jeg ikke kunne dy meg.

Hun oppleves som en lege som mangler empati for pasienter, behandler deg som en hyppokonder, og liker å krangle/debatere deg mer enn hun liker å behandle symptomer.

Jeg kan stille henne et enkelt spørsmål, og hun vil heller debatere at det ikke er noe jeg skal bekymre meg om, eller bry meg om.
Hun er ikke saklig i det heletatt og oppleves som direkte frekk og nedlatende.
Det er sikkert noen som finner en god tone med henne, men da må du være forberedt på å krangle deg til resultater.

Klinikken ellers oppleves som grei, og har ikke hatt problemer med resten av personalet.

Meget god lege

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Har vært min fastlege i mange år. Hun er faglig meget dyktig, kan skille viktig fra uviktig og er rett på sak. Henviser videre når det trengs, og er heldigvis restriktiv med antibiotika. Som regel lett tilgjengelig. Føler meg trygg hos henne.

Populær og kunnskapsrik spesialist

Lege: Celine Riis Bogsrud Skrevet

Da Mr. Bogsrud sluttet 'arvet' jeg Celine og det var ingen dårligere fastlege , alltid hyggelig og flink expert i allmennmedisin ) )

Helt ok

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Helt OK lege ikke noe spesielt har ikke så mye empati for pasienten og er av typen det går sikkert bra. Synes det er viktig å sette seg inn i hvor pasienten er og hva pasienten trenger. Hun har tydeligvis vært i bransjen lenge og synes folk kanskje er litt hypokondere…

Grundig og dyktig

Lege: Charlotte Ferner Heglund Skrevet

Føler at jeg blir godt tatt vare på hver gang jeg er hos Charlotte og hun tar seg tid til meg.Gir gode balanserte råd og er generelt opptatt av å hjelpe mennesker. Flink lege A+++