Invivo Medisinske Senter AS

Hamangskogen 60 1338 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Invivo Medisinske Senter AS

Helt fantastisk fastlege

Lege: Celine Riis Bogsrud Skrevet

Jeg føler meg svært heldig å få ha Dr. Bogsrud som fastlege her i Bærum. Med mange år med dårlig erfaring var henne en enorm lettelse på skuldrene mine. Tar seg god tid til sine pasienter, genuint bryr seg og viser også interesse for deg som individ. Fantastisk person og lege! Kunnskapsrik og erfaren, anbefales på det sterkeste.

Tilgjengelig og nøye

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Får alltid time, hun er stort sett presis og veldig nøye. Føler at jeg blir godt fulgt opp.
Litt å hente på kommunikasjon.

Helt krise

Lege: Frode Emil Frøyland Skrevet

Frode er en dyktig lege, men har hatt 5 vikarer de siste årene. Helt krise når man går gjennom kreft og man blir møtt av forskjellige leger gjennom hele sykdomsperioden. Ingen å få tryggheten eller som følger opp. Dr.Holmås som er vikar nå er veldig flink og rolig. Tar tid til deg. Dessverre er hun bare vikar ut 2021. Spennende å se hva som kommer da… må nok bytte lege…

Dyktig og ivaretakende

Lege: Celine Riis Bogsrud Skrevet

En flink fastlege som jeg har mye tillit til. Har god evne til å lytte. Kommer med gode råd. Flink til å lytte. Kan absolutt anbefales

Trygg lege

Lege: Celine Riis Bogsrud Skrevet

Celine er en trygg og kunnskapsrik lege som jeg raskt fikk god tillit til. Hun tar tid til å høre på pasientene og setter av tid om det er nødvendig. 5 av 5