Invivo Medisinske Senter AS

Rådmann Halmrasts vei 9 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Invivo Medisinske Senter AS

Ikke bra.

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Denne legen har delt liste med min fastlege som nå dessverre har sluttet. Jeg har vært hos legen over et par år. Opplevelser gjennom disse årene gjør at jeg ikke kan rekommandere denne fastlegen.
Dårlig på å lytte og kommer også til tider med en del rare utsagn som fagperson. Jeg tåler en god del, men dette er uakseptabelt, bytter fastlege.

Et iskaldt møte.

Lege: Martin Prøven Bogsrud Skrevet

Legen er ikke kommunikativ. Hele konsultasjonen er rent teknisk, og han har dårlig tid. Han har overtatt et større antall pasienter fra annen fastlege. Dette faktum gir tydeligvis ikke noe incitament til å kommunisere med og kjenne eller ivareta ny pasient. Her er det viktigst å kjøre gjennom medisinbruk og få pasienten ut. Penger tjent. Dette er den minst empatiske og minst tillitsvekkende lege jeg har vært hos. Styr unna!

Vanskelig å kommunisere med

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Har brukt henne fordi min fastlege ble langtidssykemeldt. Oppfatter henne som lite lyttende, mer opptatt av å skrive enn å kommunisere, opptatt av å være kjapp og effektiv - ikke til pasientens beste,

Derfor; da min faste lege nå sluttet valgte jeg å gå over til annen lege istedet for å fortsette hos denne vikaren.

Dyktig og samvittighetsfull!

Lege: Martin Prøven Bogsrud Skrevet

Han har er åpenbart kunnskapsrik og dyktig. Trygg i undersøkelsene. Han stiller blant annet gode spørsmål som hjalp meg å beskrive problemet, og har gitt meg tett og god oppfølging i en vanskelig sak. Føler meg oppriktig ivaretatt av beste hender.

Han gjorde jobben

Lege: Frode Emil Frøyland Skrevet

Jeg kunne gjerne ønsket at Frode Emil forklarte litt mer rundt den aktuelle sykdommen etc. Ellers greit.