Invivo Medisinske Senter AS

Tlf: 67 80 70 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Invivo Medisinske Senter AS

Ikke særlig menneskevennlig

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Ikke bra.Ville ikke å høre og var uforberedt og lite vennlig.Dette i tillegg til 35 min ventetid utover avtalt tid.

Veldig flink og seriøs lege

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Hun er hyggelig og forståelsefull, føler meg i trygge hender og jeg er kjempe fornøyd med henne. Jeg kan anbefale henne videre.

Ikke bra.

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Denne legen har delt liste med min fastlege som nå dessverre har sluttet. Jeg har vært hos legen over et par år. Opplevelser gjennom disse årene gjør at jeg ikke kan rekommandere denne fastlegen.
Dårlig på å lytte og kommer også til tider med en del rare utsagn som fagperson. Jeg tåler en god del, men dette er uakseptabelt, bytter fastlege.

Et iskaldt møte.

Lege: Martin Prøven Bogsrud Skrevet

Legen er ikke kommunikativ. Hele konsultasjonen er rent teknisk, og han har dårlig tid. Han har overtatt et større antall pasienter fra annen fastlege. Dette faktum gir tydeligvis ikke noe incitament til å kommunisere med og kjenne eller ivareta ny pasient. Her er det viktigst å kjøre gjennom medisinbruk og få pasienten ut. Penger tjent. Dette er den minst empatiske og minst tillitsvekkende lege jeg har vært hos. Styr unna!

Vanskelig å kommunisere med

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Har brukt henne fordi min fastlege ble langtidssykemeldt. Oppfatter henne som lite lyttende, mer opptatt av å skrive enn å kommunisere, opptatt av å være kjapp og effektiv - ikke til pasientens beste,

Derfor; da min faste lege nå sluttet valgte jeg å gå over til annen lege istedet for å fortsette hos denne vikaren.

Dyktig og samvittighetsfull!

Lege: Martin Prøven Bogsrud Skrevet

Han har er åpenbart kunnskapsrik og dyktig. Trygg i undersøkelsene. Han stiller blant annet gode spørsmål som hjalp meg å beskrive problemet, og har gitt meg tett og god oppfølging i en vanskelig sak. Føler meg oppriktig ivaretatt av beste hender.

Han gjorde jobben

Lege: Frode Emil Frøyland Skrevet

Jeg kunne gjerne ønsket at Frode Emil forklarte litt mer rundt den aktuelle sykdommen etc. Ellers greit.

Anbefales ikke denne legen

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Har hatt henne som fastlege i over 4 år, og nå må jeg bytte.
Hun skriver medisiner du trenger, men å være med på å finne ut av hva årsaken kan være, det er man ikke garantert. Nå som jeg har blitt mer alvorlig syk, trenger jeg en bedre lege som kan lytte og forstå, og være bedre faglig oppdatert.

Super lege!!

Lege: Yasir Choudhry Skrevet

Fantastisk kompetent fastlege. Tar seg tid til å lytte, undersøke, og komme med gode råd. Er heller ikke fremmed for å henvise videre hvis det er grunn til dette.
Super lege, anbefales på det varmeste.

En lege som også er en god diskusjonspartner

Lege: Yasir Choudhry Skrevet

Choudry er en imøtekommende lege som lytter, tar pasienten på alvor, gir godt begrunnede råd og sørger for at pasienten får den beste behandling og ikke minst videre oppfølging.

NEDLATENDE OG BRYSK

Lege: Martin Prøven Bogsrud Skrevet

Mitt inntrykk er at han nedlatende og veldig fordomsfull..Inntrykk av at han har problemer med individuell behandling av pasienter. Kanskje grunnet dårlige erfaringer. Han hadde muligens en dårlig dag, men det mener jeg er uprofesjonelt.

Empatisk, faglig dyktig.

Lege: Frode Emil Frøyland Skrevet

Føler meg veldig godt ivaretatt, blir lyttet til og rådgitt.
Deilig med lett tilgjengelighet, god service av de på labben også.😁

Dyktig lege, som setter seg inn i din helsetilstand!

Lege: Anders Grøndahl Skrevet

Anders er en lege som det er vanskelig å få time til. Men gjelder det sykemelding så har du time på dagen, senest neste dag!

Har du en spesiell sykdom, så setter han seg inn i hva den er. Ved å blant annet lese seg opp på feltet og la deg fortelle. Trenger du fornyelse av sykemelding så kan man til og med ta dette over telefon ved å be om å bli satt opp på ringelisten, og denne sendes i posten mot et lite gebyr. Dette blir også praktisert ved fornyelse av resepter. Ring og han ordner opp. Gjelder det smerter eller annen sykdom nøler han ikke ved å ta blodprøver eller diverse spyttprøver.
Bruker også stetoskopet jevnlig i tillegg til å kjenne på hals/kjeve, armer og rygg.

Ble blant annet henvist til sykehus utrolig raskt ved div. smerter. Ikke noe tull som "dra til fysioterapeut, ditt og datt"

Det som kunne vært bedre er at han har tatt seg bedre tid til deg som pasient. At han bruker de 20 minuttene som en pasient har krav på.

Alt i alt, en kjempe bra lege! Det gjelder bare å forstå hans væremåte som lege.

Utrolig flink og empatisk lege.

Lege: Yasir Choudhry Skrevet

Utrolig flink lege. Yasir er Lyttende, seriøs, humoristisk og empatisk. Kunne ikke fått bedre fastlege.

MPG er dyktig og gjør meg trygg.

Lege: Martin Prøven Bogsrud Skrevet

Har vært hans pasient siden han begynte på RMS og er meget godt fornøyd.
Han er omtenksom og viser empati og jeg følelse av at han bryr seg om meg og min sykdom, slik at jeg føler jeg er i de beste hender

Anbefales

Lege: Frode Emil Frøyland Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Frode Emil Frøyland. Han er faglig dyktig, har godt humør og er lett å kommunisere med.

Håpløst

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Jeg har en fastlege som er sykemeldt og denne legen deler liste med min fastlege. Jeg har vært hos henne 3-4 ganger over et par år.

Ikke hører hun etter, ikke vil hun lese tidligere i journalen for å se historikken - og hun uttalelser relativt støtende. Jeg mener å tåle en god del, men dette er ikke akseptabelt for meg.

Har nå fått resept på andre medisiner enn jeg står på ved fornyelse fordi hun mener jeg skal prøve noe annet - min fastlege vet og har journalført at mye er prøvd og at det jeg står på fungerer aller best. Dette er bare ugreit og jeg anbefaler ingen å bruke denne legen

Flink lege - elendig resepsjon

Lege: Yasir Choudhry Skrevet

Hele familien har legen som fastlege, og vi oppfatter Choudhry som en flink lege, som hører etter, og tar oss seriøst. Anbefaler varmt legen, men resepsjonistene er så godt som udugelige.

Dumt for legen at han trekkes ned av disse. De har mye å lære om kundebehandling. Det virker som om man forstyrrer dem når man kommer, og de opptrer arrogant.

Vi vurderer å bytte fastelge, utelukkende pga av disse umotiverte og uhøflige resepsjonistene.

Lite lyttende

Lege: Frode Emil Frøyland Skrevet

Virket uinteressert og lyttet ikke etter hva som ble sagt. Sjeldent så misfornøyd, som jeg var etter time hos han. Kan ikke anbefales videre.

Anbefales

Lege: Frode Emil Frøyland Skrevet

Frøyland er faglig dyktig, stiller gode spørsmål.
Han er effektiv, men tar den tiden man trenger.
Pluss for eget ultralydapparat.