Invivo Medisinske Senter AS

Rådmann Halmrasts vei 9 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Invivo Medisinske Senter AS

3 vikarer på ett år

Lege: Frode Emil Frøyland Skrevet

Invivo medisinske senter og Frøyland har hatt 4 vikarer på ett år. En av vikarene ble sagt opp på dagen pga at han ikke fulgte opp rekvisisjoner og henvisninger. I situasjon med vikarer døger ikke sentralbordet opp henvendelser på e-henvendelser eller telefoner i kommunikasjon med lege.
Elendig service fra medisinsk i vanskelig situasjon med mange vikarer. Meterne etter ny fastlege og fastlegekontor. Uforsvarlig drift.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Martin Prøven Bogsrud Skrevet

Nå er det hans kone som har tatt over, kjempe flink og trygg. Hele familien bruker henne som fastlege, anbefaler på det varmeste.

Absulut ikke anbefaler

Lege: Anders Grøndahl Skrevet

Hadde han fast lege tidligere.Jeg opplevde han som nedlatende,sur, uengasjert, ikke faglig dyktig.

Dårlig servise på lege kontorets ekspedisjon.

Hyggelig og nøye.

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Milda sjekker alltid alt hvis man kommer og føler seg syk på noen måte og tar alltid blodprøver dersom hun er usikker. Hun er også veldig dyktig på å ikke dele ut antibiotika uten grunnlag og finne alternative medisiner på apoteket og er generelt veldig hjelpsom. Jeg er veldig fornøyd med henne.

Kunnskapsrik og ekte

Lege: Yasir Choudhry Skrevet

Profesjonell, men vennlig! Tok alltid meg og mine problemer seriøst, men på en slik måte at det aldri føltes skummelt eller flaut:-)
Fornøyd, synd at han gikk ut i permisjon.