Fahim Latif

Autorisasjon (2010)

Fahim Latif er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Fahim Latif

Norges beste lege

Hat Fahim som lege i noen år og er sp fornøyd, kommer aldri til å bytte lege. Han lytter, og hjelper til så godt han kan, og han gir seg ikke. Han er også veldig effektiv på pasientsky. Føler han er en lege som er tilgjengelig når du trenger det og han er villig til å strekke seg langt for pasientene sine! Og ikke minst er han veldig hyggelig, kan snakke om alt og ingenting. Og han er raus med Netflix anbefalinger ;)

lege som lytter og tar seg tid

Fahim tar seg alltid tid til å lytte til deg, dyktig og følger alltid opp. både ved oppmøte og e-konsultasjon. har du en større problematikk som krever mer så har du en lege som ikke gir seg før han opplever at du får den hjelpen du har behov for og at du får de svarene som gjør at du som pasient er trygg på at dette er riktig :)

Trygg Fastlege

Dette har vært min fastlege i mange år. Han viser tydelig at han tar vare på sine pasienter. Jeg har fint kunnet diskutere saklig om helse dersom jeg har noen innvendinger, samt at jeg føler han passer på meg og vil mitt beste.
Jeg kommer ikke til å bytte fastlege så lenge jeg har Fahim som min behandler.

Anbefales!

Norde Follos beste fastlege

Fahim Latif lytter, tar pasienten på alvor, er kunnskapsrik og svært omsorgsfull. Han er engasjert i pasientene sine langt utover hva som er forventet norm. Han er effektiv, svarer raskt på henvendelser på pasientsky, henviser ved behov, viser stor breddeforståelse, er ydmyk, tilgjengelig og trygg. Han er i tillegg svært god i møte med barn. Min sønn (13) sa etter forrige time "Han er SÅ hyggelig, mamma! Jeg er virkelig heldig som har en så bra lege!" Mor er enig.

God lege

Tar seg tid, lytter, undersøker hva som feiler, kommer med gode råd, en god lege. Den beste legen jeg har hatt. Har ikke dårlig tid. Svarer fort på appen. Ringer hvis det er noe.