Katerina Dosic

Autorisasjon (2014)

Elvebyen Legesenter AS Telefonnummer32 20 00 2032 20 00 ...
Strømsø Senter Bjørnstjerne Bjørnsons gate 60 3044 Drammen
Katerina Dosic er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Katerina Dosic

Veldig dårlig! Styr unna!

Hver gang vi har vært hos Dosic har vi vært mer frustrerte etter å ha vært hos henne enn før vi gikk inn. Hun har aldri svar på noen ting og skremmer mer enn hun beroliger. Spesielt under graviditet hadde vi flere veldig skremmende episoder med henne. Vi valgte til slutt å ikke dra til henne gjennom hele graviditeten og valgte å bruke legevakt og jordmor.

Har valgt å gi henne flere og flere sjangser etter fødselen, og spesielt siden vi leste noen gode vurderinger her på siden, men blitt skuffet gang på gang.

Vi velger nå å bytte fastlege, men ønsker å advare andre. Vi ønsker at ingen skal gjennom den opplevelsen vi har hatt med Dosic.

Anbefales!

endelig har jeg funnet en fastlege som tar meg seriøst. Føler meg trygg og ivaretatt, og at hun hører hva jeg har å si. Anbefaler henne på det sterkeste, og ikke minst det øvrige personalet som alltid er blide og profesjonelle :)

Veldig fornøyd!

Opplever å bli sett, møtt, hørt og ivaretatt! Hun er profesjonell og ser meg.
Hun tar tak i ting og er støttende. Jeg har vært igjennom endel leger og bytter aldri nå som jeg endelig har en lege som henne. Håper hun finner glede i å være fastlege og blir i jobben.

Medmenneskelig og profesjonell

Utrolig varmt menneske som tar seg tid, lytter og er veldig tilstedet. Bygger tillit med litt utrygge barn, tuller og tøyser. Henviser videre om hun er usikker, trekker ingen konklusjoner før hun er sikker. Forståelsesfull, grundig og utrolig dyktig !

Tar deg på alvor

Hun tar deg på alvor og er grundig! Det blir satt av god tid hvis det er nødvendig. Derfor vil jeg anbefale henne hvis du vil bli tatt på alvor