Elvebyen Legesenter AS

Strømsø Senter Bjørnstjerne Bjørnsons gate 60 3044 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Elvebyen Legesenter AS

Lege: Katerina Dosic Skrevet

Har alltid tid til deg, men må aldri vente lenge på venterommet. Har hjulpet meg stort etter mange år med forskjellige leger som bare sa "du må trene mer" (og mer og mer...)

Trygg og god fastlege

Lege: Giske Hauge Kristensen Skrevet

Har hatt Kristensen i mange år, og har alltid blitt tatt på alvor. Har tid til meg, forklarer godt og har klare tilbakemeldinger. Henviser videre om nødvendig. Henviste meg også til sykehus, noe som viste seg nødvendig. God og trygg lege hvor man føler seg godt ivaretatt.

Omtenksom, nøye og interessert

Lege: Giske Hauge Kristensen Skrevet

Føler meg veldig ivaretatt, sett og trygg med denne legen. Hun er nøye og veldig god til å forklare slik at jeg som pasient forstår. Er det noe som bør sjekkes videre av spesialist, sender hun meg videre. Hadde tidligere en fastlege som enten satt og så på klokken eller ned i tastaturet, det skjer aldri med Giske.

God overgang og grundig

Lege: Christian Fosse Eitrheim Skrevet

Overtok han som lege etter at han kjøpte praksis. Er godt fornøyd med oppfølging. Han er flink til å sjekke opp ting der å da hvis han ikke vet svaret på ting på direkten.

Engasjert og tillitsfull, en god lytter og lege

Lege: Christian Fosse Eitrheim Skrevet

Av alle mine fastleger er Dr. Eitrheim den jeg faktisk fulgte fra et vikariat hos min fastlege gjennom mange år. Den helsehjelpen jeg trenger er han meget behjelpelig med. Ringer etter arbeidstid og spør hvordan det går for eksempel.