Elvebyen Legesenter AS

Telefonnummer32 20 00 2032 20 00 ...
Strømsø Senter Bjørnstjerne Bjørnsons gate 60 3044 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Elvebyen Legesenter AS

Ingen kunnskap og kompetanse

Lege: Silje Feindt Haslestad Skrevet

Hun vet INGENTING. Hun sier bare « jeg vet ikke»!!! For en lege!!! Hun er så stresse. Hun sier alltid at hun har mye å gjøre og hun har andre pasienter som venter!!!

Dyktig fastlege!

Lege: Silje Feindt Haslestad Skrevet

Fantastisk lege som tar seg god tid til pasientene, har forståelse, og er lett å snakke med. I tillegg er hun kunnskapsrik og virker faglig dyktig!

Grundig

Lege: Christian Fosse Eitrheim Skrevet

Tar seg tid til pasienten. Grundig. Han konsulterer sine kolleger ved behov. Her er det ikke samlebåndprinsippet som gjelder.

En trygg og dyktig lege

Lege: Silje Feindt Haslestad Skrevet

Silje er den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt. Hun tar seg tid til å høre på deg, setter seg godt inn i problemet og kommer med gode løsninger. Hun tar seg rett og slett tid til deg. Både i legetimen og gjennom oppfølgingsmeldinger/telefonsamtaler etterpå. Jeg opplever at hun er svært kompetent og dyktig i faget sitt, men også helt rå på det mellommenneskelige.

Jeg har slitt med legeskrekk en stund, men Silje har gitt meg troen tilbake på offentlig fastlegeordning. Det er ikke et problem som er for stort eller smått. Rett og slett en vanvittig dyktig lege som anbefales på det varmeste!

Jeg opplever også resten av klinikken som varme, hyggelige og effektive. De kan noen ganger fremstå litt kalde og stresset over telefon, men det er en helt annen mottakelse når man ankommer legesenteret fysisk.

Dyktig og tillitsfull

Lege: Christian Fosse Eitrheim Skrevet

Superfornøyd med Christian og Elvebyen Legesenter. Minimalt med ventetid og når man er til konsultasjon er han dyktig til å lytte og sjekker alt grundig, gjerne med ekstern ekspertise.