Katerina Dosic

Wernergården legesenter

2014

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Wernergården legesenter Telefonnummer32 20 00 2032 20 00 ...
Tollbugt 4-6, Postboks 668 3003 Drammen
Katerina Dosic er en av 62 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Katerina Dosic

Usympatisk lege

Ikke en lege jeg vil anbefale. Hun hører ikke på anbefalinger fra spesialister hun selv har henvist til. Gir utrykk for at hun har forståelse, men handler ikke deretter. Handling og ord henger altså ikke sammen. Vanskelig og vet aller «best selv». Lite sympatisk lege.

Faglig sterk

Veldig fornøyd! Føler meg både sett og hørt. Hun er også ærlig hvis hun ikke vet, og henviser da til spesialist eller slår opp i litteraturen. Jeg har fått tett oppfølging i svangerskap og andre mindre sykdommer.

Anbefales!

Tar deg på alvor

Dette er en bra lege. Anbefales. Lytter og prøver å gjøre det beste for deg. Kunnskapsrik. Empatisk. Men det er lang ventetid og alltid forsinkelser. Nok fordi hun tar seg tid til å virkelig lytte, men det går greit når hun er så bra.

Vet best selv!

Vet selv hva som er best, tar ikke psykisk sykdom på alvor og avfeier det med at sånt må man leve med. Velger å ikke høre på psykologens anbefalninger om sykemelding o.l.

Veldig dårlig! Styr unna!

Hver gang vi har vært hos Dosic har vi vært mer frustrerte etter å ha vært hos henne enn før vi gikk inn. Hun har aldri svar på noen ting og skremmer mer enn hun beroliger. Spesielt under graviditet hadde vi flere veldig skremmende episoder med henne. Vi valgte til slutt å ikke dra til henne gjennom hele graviditeten og valgte å bruke legevakt og jordmor.

Har valgt å gi henne flere og flere sjangser etter fødselen, og spesielt siden vi leste noen gode vurderinger her på siden, men blitt skuffet gang på gang.

Vi velger nå å bytte fastlege, men ønsker å advare andre. Vi ønsker at ingen skal gjennom den opplevelsen vi har hatt med Dosic.