Katerina Dosic

Wernergården legesenter

2014

1 person

Wernergården legesenter Telefonnummer32 20 00 2032 20 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tollbugt 4-6, Postboks 668 3003 Drammen
Katerina Dosic er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Katerina Dosic

Tar deg på alvor

Dette er en bra lege. Anbefales. Lytter og prøver å gjøre det beste for deg. Kunnskapsrik. Empatisk. Men det er lang ventetid og alltid forsinkelser. Nok fordi hun tar seg tid til å virkelig lytte, men det går greit når hun er så bra.

Vet best selv!

Vet selv hva som er best, tar ikke psykisk sykdom på alvor og avfeier det med at sånt må man leve med. Velger å ikke høre på psykologens anbefalninger om sykemelding o.l.

Veldig dårlig! Styr unna!

Hver gang vi har vært hos Dosic har vi vært mer frustrerte etter å ha vært hos henne enn før vi gikk inn. Hun har aldri svar på noen ting og skremmer mer enn hun beroliger. Spesielt under graviditet hadde vi flere veldig skremmende episoder med henne. Vi valgte til slutt å ikke dra til henne gjennom hele graviditeten og valgte å bruke legevakt og jordmor.

Har valgt å gi henne flere og flere sjangser etter fødselen, og spesielt siden vi leste noen gode vurderinger her på siden, men blitt skuffet gang på gang.

Vi velger nå å bytte fastlege, men ønsker å advare andre. Vi ønsker at ingen skal gjennom den opplevelsen vi har hatt med Dosic.

Anbefales!

endelig har jeg funnet en fastlege som tar meg seriøst. Føler meg trygg og ivaretatt, og at hun hører hva jeg har å si. Anbefaler henne på det sterkeste, og ikke minst det øvrige personalet som alltid er blide og profesjonelle :)

Veldig fornøyd!

Opplever å bli sett, møtt, hørt og ivaretatt! Hun er profesjonell og ser meg.
Hun tar tak i ting og er støttende. Jeg har vært igjennom endel leger og bytter aldri nå som jeg endelig har en lege som henne. Håper hun finner glede i å være fastlege og blir i jobben.