Katerina Dosic

Wernergården legesenter

2014

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Wernergården legesenter
Tollbugt 4-6, Postboks 668 3003 Drammen
Tlf: 32 20 00 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Katerina Dosic er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Katerina Dosic

Anbefales!

endelig har jeg funnet en fastlege som tar meg seriøst. Føler meg trygg og ivaretatt, og at hun hører hva jeg har å si. Anbefaler henne på det sterkeste, og ikke minst det øvrige personalet som alltid er blide og profesjonelle :)

Veldig fornøyd!

Opplever å bli sett, møtt, hørt og ivaretatt! Hun er profesjonell og ser meg.
Hun tar tak i ting og er støttende. Jeg har vært igjennom endel leger og bytter aldri nå som jeg endelig har en lege som henne. Håper hun finner glede i å være fastlege og blir i jobben.

Medmenneskelig og profesjonell

Utrolig varmt menneske som tar seg tid, lytter og er veldig tilstedet. Bygger tillit med litt utrygge barn, tuller og tøyser. Henviser videre om hun er usikker, trekker ingen konklusjoner før hun er sikker. Forståelsesfull, grundig og utrolig dyktig !

Tar deg på alvor

Hun tar deg på alvor og er grundig! Det blir satt av god tid hvis det er nødvendig. Derfor vil jeg anbefale henne hvis du vil bli tatt på alvor

anbefales ikke

meget ung og uerfaren lege. Vet hva som er "best" for pasienten, og lytter ikke til hva pasienten har å si. Viser lite omsorg og forståelse for pasienter som er i vanskelige situasjoner. Ikke en lege jeg ville ha anbefalt!

våken og tilstede .

Veldig flink , tar seg tid, sender fort videre til røntgen, sykehus etc.
Følger opp atrose informerer og viser problem på skisse , blar opp på Internett og sjekker kontra indikasjoner.. Føler meg trygg i gode hender.

Dyktig og profesjonell

Jeg møtte en profesjonell og hyggelig lege. Katetina var godt forbedret på min skadehistorikk og hun var grundig og innstilt på langvarige løsninger. Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt!

Ung og ikke så mye erfaring enda, men sørger for å sette seg inn i problemstillinger hun ikke kjenner så godt. Dessuten mer nøye enn mange mer erfarne leger. Man opplever å bli tatt seriøst som pasient, hun tar seg tid til å lytte.

Lite omgjengelig

Hun oppleves som svært arrogant og lite omgjengelig. Lite villig til å høre og hurtig til å trekke konklusjoner.

En flott lege; vennlig, ivaretakende og dyktig.

Katerina er svært ivaretakende og vennlig. Lytter til pasienten. Faglig sterk, men henviser dersom hun er i tvil. Tar seg tid til å forklare diagnose og behandling. Følger veldig godt opp, skriver brev dersom prøvesvar tilsier at noe mer skal gjøres. Jeg har hatt en del legebesøk opp igjennom årene pga kronisk sykdom, Katerina er en av de beste legene jeg noensinne har møtt!