Katerina Dosic

Tollbugt 4-6, Postboks 668 3003 Drammen
Katerina Dosic er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Katerina Dosic

våken og tilstede .

Veldig flink , tar seg tid, sender fort videre til røntgen, sykehus etc.
Følger opp atrose informerer og viser problem på skisse , blar opp på Internett og sjekker kontra indikasjoner.. Føler meg trygg i gode hender.

Dyktig og profesjonell

Jeg møtte en profesjonell og hyggelig lege. Katetina var godt forbedret på min skadehistorikk og hun var grundig og innstilt på langvarige løsninger. Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt!

Ung og ikke så mye erfaring enda, men sørger for å sette seg inn i problemstillinger hun ikke kjenner så godt. Dessuten mer nøye enn mange mer erfarne leger. Man opplever å bli tatt seriøst som pasient, hun tar seg tid til å lytte.

Lite omgjengelig

Hun oppleves som svært arrogant og lite omgjengelig. Lite villig til å høre og hurtig til å trekke konklusjoner.

En flott lege; vennlig, ivaretakende og dyktig.

Katerina er svært ivaretakende og vennlig. Lytter til pasienten. Faglig sterk, men henviser dersom hun er i tvil. Tar seg tid til å forklare diagnose og behandling. Følger veldig godt opp, skriver brev dersom prøvesvar tilsier at noe mer skal gjøres. Jeg har hatt en del legebesøk opp igjennom årene pga kronisk sykdom, Katerina er en av de beste legene jeg noensinne har møtt!