Ragne Swift Farnes

Vear Legegruppe

2014

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Vear Legegruppe Telefonnummer33 36 27 0033 36 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Steinbruddveien 8 3173 Vear
Ragne Swift Farnes er en av 34 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ragne Swift Farnes

Vennlig, kunnskapsrik og oppdatert

Jeg var så glad da jeg fikk Ragne Swift som fastlege. Hun er oppdatert, og kom med forslag til smartere løsninger enn den forrige legen. Vennlig, rolig, og du har aldri følelsen av at hun jar det travelt! Hun tar deg på alvor som pasient, og man føler seg alltid velkommen. Hun er lynrask til å svare på forespørsler, og forværelset har blitt noe bedre. Anbefaler likevel sms fremfor forsøk på å ringe dem.

Faglig dyktig og omsorgsfull

Hadde en veldig positiv opplevelse av Dr. Swift Farnes. Hun fremstår som faglig dyktig, men bruker ord og uttrykk som er forståelig for alle. Jeg ble tatt i mot på en varm og behagelig måte og hun brukte god tid på å sette seg inn i min problemstilling. Fikk foreskrevet egnet medikament og sluttresultatet ble svært godt. Kan på det varmeste anbefale denne legen videre!

Flott lege og menneske!

Ragne er en omsorgsfull, lyttende, empatisk, kunnskapsrik, respektfull, klok og meget profesjonell lege. Hun er lett å snakke med og tar meg som pasient på alvor.
Hun er flink til å henvise og gjør alt for å hjelpe.
Jeg kunne ikke bedt om en bedre lege.
Tusen takk!

Betryggende og realistisk

Dr. Farnes oppleves som faglig dyktig, og er den første legen jeg har møtt som er så rolig og viser med dette at hun har tid til deg. Hun ser helheten, og behandler ikke bare den ene tingen du kanskje kom for, men er oppriktig interessert i hvordan du har det som person. Betryggende og gir gode råd, samtidig som hun er realistisk. Anbefales !

Arrogant og lite medmenneskelig

Førsteinntrykket var at hun hadde godt med kunnskap og var en som tok tak. Dette ble fort erstattet med et inntrykk av et menneske som ville fortest mulig ha meg ut av kontoret og egentlig ikke tok noe som jeg sa på alvor. Har slitt med panikklidelse i mange år, men hjelper lite når du kun egentlig blir bedt om å "ta deg sammen" av fastlegen din. Fikk til og med beskjed om at det kostet staten for mye hvis jeg hele tiden ville ha blodprøver, til tross for at jeg har blitt anbefalt å gjøre dette årlig. Føler meg kun til bry hos en person som egentlig har som jobb å ha min helse i fokus. Mye mulig hun er flink på faget, men min opplevelse er at hun forstår seg veldig lite på mennesker.