Erica Hansen Maraz

Tempo Legesenter

2008

Tempo Legesenter Telefonnummer33 48 80 8033 48 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Erica Hansen Maraz er en av 40 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Erica Hansen Maraz

Mange vikarer

Hun har hatt flere forskjellige vikarer på kort tid, og det er veldig slitsomt å måtte forholde seg til. Det å må forklare sin situasjon til mange forskjellige er ikke noe jeg føler for å gjøre, derfor har jeg EN fastlege.

Imøtekommende, lyttende og effektiv

Opplever alltid å bli tatt på alvor. Hun tar seg tid til å lytte, undersøker eller forhører seg dersom hun er i tvil, og er rask med tiltak - løsningsorientert. Jeg er svært fornøyd, men bytter lege for pga geografisk avstand. Dessverre har det vært en del bytter og vikarer i denne faslegehjemmelen over år.

Erica er der for passienten

Du føler at du blir tatt vare på og sender oss videre til spesialister, flink dame.
Hun viser forståelse og empati.
Litt synd for oss pasienter at hun jobber ca. 50 %, men bra for barna den tiden de er små.
Å leve et liv er ikke bare jobben, helheten rundt en person gjør at de gjør en god jobb.
Lykke til videre i jobben.

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Veldig fornøyd, tar deg på alvor uansett, og skjønner det psykiske aspektet! Føler meg ivaretatt og merker hun viser interesse.

Den beste legen jeg har hatt

Super flink hører veldig på pasienten man kan stole på ,meget fornøyd jeg er .tusen takk for deg :)