Brita Luggenes

Haugesund Medisinske Allmennleger

2012

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Haugesund Medisinske Allmennleger
Helsehuset - Sørhauggt. 111 5527 Haugesund
Brita Luggenes er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Brita Luggenes

Trygg og dyktig lege

Veldig hyggelig og imøtekommende lege. Hun henviser dersom det er nødvendig og fremstår trygg og har god kommunikasjon med pasienten. Anbefales.

Trygg, behagelig og kunnskapsrik

Lytter, henviser videre for å avdekke mistanker. God og forståelsesfull dialog. Er veldig veldig fornøyd.

Ja jeg tror det er det men har bare vært en gang

Ja det første inntrykket jeg fikk av henne var veldig bra nå er det første timen min.Men det var en som hadde tid til å snakke så hun blir kjempe bra tenker jeg.Så henne kan jeg annbefale ut fra det jeg opplevde i dag <w3

SVÆRT FORNØYD !!

Som en eldre mann som har hatt flere fastleger i mitt liv, vi jeg si at Brita er den suverent beste fastlege som jeg har hatt!
Fikk tillit til henne med en gang og hun oppfattes som interessert i meg som pasient.
Lyttende, tok tak i videresending til spesialt(er).
Ser me forventning frem til neste time.

Super fornøyd!

Kjempe flink lege, flink til og lytte og fikk meg til og føle meg konfortabel og hørt. Brita stråler av godt humør og god energi.
Dette er den første legen jeg faktisk er fornøyd med og ikke gruer meg til og gå til, ettersom alle de andre legene jeg har hatt har vert ganske sære. Følte hun hadde god peiling på de hun holdt på med.
Vis hun ikke har vert på jobb så er også de andre legene som jobber der helt supre! Alltid i gode henner i på haugesund medesinske senter. Alle gangene jeg har ringt inn til lege har jeg fått time samme dag.
Kan anbefale henne til alle andre som er på utkikk til en flink lege!