Tone Caspersen

Autorisasjon (2012)

Stjørdal Legesenter Telefonnummer74 80 44 0074 80 44 ...
Breidablikkvegen 1 7500 Stjørdal
Tone Caspersen er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Tone Caspersen

Effektiv

Effektiv og ryddig lege.
Jeg har et komplekst sykdomsbilde, men føler at jeg blir lyttet til og får god oppfølging.

Tar deg på alvor

Har hatt henne som fastlege i ca 1 år. Jeg har blitt tatt på alvor og fått hjelp de gangene jeg har hatt behov for det. En bra lege, anbefales.

Lite samarbeidsvillig

Virker ikke som hun bruker noe særlig tid på å sette seg inn i pasientens problemer. Må gjenta og gjenta, men lite går inn. Synd at en ung lege ikke er mer lyttende og ydmyk.

Hjelpsom og effektiv

Har hatt henne som fastlege i drøyt ett år og er kjempefornøyd! Jeg har et sammensatt og komplisert sykdomsbilde og hun er den første legen som virkelig ser hele meg og har sørget for at jeg får den behandlingen jeg trenger. Er i dag utrolig mye friskere takket være hennes innspill. Hun har også kommet hjem til meg når det har vært vanskelig for meg å komme til legesenteret.

Styr unna

Her blir du sett ned på og kommer til å føle deg rimelig liten og ubetydelig. Følte meg verken sett eller hørt. Kunnskap og sympati var ikke å oppleve. Måtte bestille ny time kort tid innen den første timen for jeg trodde hun kanskje hadde en dårlig dag - men endte opp med å bytte lege etter andre timen.