Stjørdal Legesenter

Telefonnummer74 80 44 0074 80 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Breidablikkvegen 1 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av Stjørdal Legesenter

Good doctor

Lege: Sufian R Abdalwhab Al-Dawood Skrevet

Very nice doctor that helped me to the best of his abilities. I don't speak Norwegian and he tried to explain things in English.

Dyktig

Lege: Halvor Magnus Kjenstadbakk Berg Skrevet

Jeg har fikk tildelt denne fastlegen da min forrige skulle slutte. Har absolutt ingenting negativt å si om denne legen. Han er forståelsesfull, dyktig og virker oppriktig interessert i deg. Kan trygt anbefale denne fantastiske fastlegen!

Behagelig lege

Lege: Sufian R Abdalwhab Al-Dawood Skrevet

Kunnskapsrik, empatisk og behagelig lege. Lytter og forklarer og har øyekontakt med pasienten fremfor å stirre på pc-skjermen. Meget hyggelig kar som bryr seg og tar pasienten på alvor. Toppkarakter.

Trygg og støttende

Lege: Lars Sæbø Skrevet

Både jeg og barna har Sæbø som fastlege og har alltid vært fornøyde. I mine graviditeter har han fulgt nøye opp, og henvist videre når han var usikker. Har hatt en del sammensatte helseproblemer og har ofte fått lengre tid inne hos han enn det som er tilmålt. Ulempen med det blir jo at det er en del ventetid på venterommet, men jeg venter heller en time for å få god behandling. Noen ganger er pasientene kjapt inn og kjapt ut, andre ganger behøves mer tid. Han har også hjulpet meg ifht NAV, henvist videre til spesialister og er støttende ifht både fysisk og psykisk helse.
Resten av helsepersonellet på Stjørdal legesenter er også helt topp! Trivelige og effektive.

Lite samarbeidsvillig

Lege: Tone Caspersen Skrevet

Virker ikke som hun bruker noe særlig tid på å sette seg inn i pasientens problemer. Må gjenta og gjenta, men lite går inn. Synd at en ung lege ikke er mer lyttende og ydmyk.