Stjørdal Legesenter

Breidablikkvegen 1 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Stjørdal Legesenter

Imøtekommende, raus og behjelpelig

Lege: Maria Bonslet Bjørngaard Skrevet

Har inntrykk av at Maria virkelig ønsker å hjelpe pasienten, hun innbyr til tillit og viser forståelse for pasientens plager eller situasjon. Hun viser selv respekt for og tillit til pasientens meninger og kunnskap om egen helse. Hun tilpasser seg pasientens behov, men er likevel ikke redd for å både anmode eller fraråde i rådslagning. Dette gjør at jeg som pasient føler meg tryggere på de valg som tas.
Maria er sylfersk i fastlegegamet, noe som kan merkes ved konsultasjon enten i form av at hun vil sjekke med støttelitteratur og ikke alltid har råd med det samme, eller at hun ikke er helt stødig i alle de digitale systemene ennå, men dette er hun ærlig på og Marias personlighet og gode pasienthåndtering veier uansett sterkt opp for dette. Erfaring og allmenn kompetanse vil nok også øke for hver eneste pasientkonsultasjon hun har.

Lyttende, trygg

Lege: Marianne Opland Rostad Skrevet

En lege som viser omtanke for meg som pasient. God tid. Lyttende. Forståelsesfull. Effektiv og løsningsorientert.

Dyktig lege

Lege: Tone Caspersen Skrevet

Oppleves som trygg og kunnskapsrik. Bruker god tid og har innsikt i min situasjon. Omsorgsfull - ser helheten.

Stikkordet er null

Lege: Tone Caspersen Skrevet

Null empati. Null engasjement. Null respekt. Null evne til å lytte. Anbefaler Caspersen ikke i det hele tatt.

Beste legen!

Lege: Sufian R Abdalwhab Al-Dawood Skrevet

Helt fantastisk lege me mye kunnskap! Trygg og flink! Har han til både meg og barna, og han er den eneste legen som får lov å ta i minstekaren her på 8mnd! Veldig god å forklare rundt undersøkelsene og hva han konkluderer med 😊

Dette er en Pluss-tjeneste.