Stjørdal Legesenter

Breidablikkvegen 1 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Stjørdal Legesenter

Veldig forståelsesfull

Lege: Marianne Opland Rostad Skrevet

Verdens beste lege. Kan ikke bli bedre. Anbefales på det varmeste. Hun er virkelig på riktig plass. < 3

Utmerket fastlege

Lege: Sufian R Abdalwhab Al-Dawood Skrevet

Sufian er alt jeg ønsker meg i en fastlege; imøtekommende, serviceinnstilt, ansvarsfull, effektiv og profesjonell. Attpåtil opplever jeg Sufian som både empatisk, tolerant og svært lite dømmende som person. Jeg føler meg trygg på at han gjør faglige vurderinger som er til mitt beste. Jeg føler at jeg kan være delaktig i behandling/utredning og at selvbestemmelse blir ivaretatt. Han snakker godt norsk.

Kvinne

Beste legen jeg har hatt

Lege: Marianne Opland Rostad Skrevet

Hun er den beste legen jeg har hatt noen gang. Veldig god lytter og stoler helt på henne. Veldig fornøyd med bytte fra forrige lege til henne

Trygg, god lytter

Lege: Maria Bonslet Bjørngaard Skrevet

Bryr seg og tar tak i det som må gjøres. Henviser om nødvendig. Føler meg trygg og ivaretatt. God fastlege for barna mine også.

Kunnskapsrik lege som er opptatt av pasientene sine

Lege: Sufian R Abdalwhab Al-Dawood Skrevet

Sufian er genuint opptatt av sine pasienter. Jeg føler meg alltid tatt på alvor både om jeg er der selv eller om jeg er der med barna mine. Han undersøker nøye symptomer osv før han konkluderer. Jeg har hatt noen leger opp igjennom både til meg og barna, å vi kunne virkelig ikke hatt en bedre lege enn Sufian! Han hører på pasientene sine å er god på løsninger der det trengs. Føler oss veldig godt ivaretatt hos han. Absolutt ingenting å klage på.

Kan være vanskelig å nå igjennom på telefonen til helsesekretærene. Kan ofte sitte oppmot 15-20 min før dem svarer.