Adnan Majeed

Autorisasjon (2014)

Adnan Majeed er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Adnan Majeed

kjempefornøyd! Anbefales

Dette er en god fastlege som bryr seg om sine pasienter, flink til å svare raskt på forespørsler og forsøker alltid å finne gode løsninger for sine pasienter, om nød utfører han hjemmebesøk i den opptatte hverdagen hans.

Ikke imøtekommende og uempatisk

Var hos han for første gang. Han hilset ikke og virket ut som han hadde dårlig tid. Jeg var på legekontoret maks 2 minutter. Han engasjerte seg ikke og hadde null interesse i å lære å kjenne meg eller bry seg. Han fremstår sint og dritt lei jobben sin rett å slett. Virker ut som han er der kun for pengene og ikke for pasientene. Vil bare bli ferdig med dagen sin og null trivsel i jobben sin!

Seriøs, kunnskapsrik og interesert

Jeg var så heldig å få Adnan som min fastlege for et år siden.
Aldri har jeg følt meg og vært så godt ivaretatt av en lege siden jeg kom til norge for 20 år siden
Adnan er lyttende, forståelsesfull, empatisk og gir seg ikke før vi har funnet ut av utfordringene og en god løsning på helseutfordringene
ANBEFALES

Beste lege

Kjempe fornøyd med Adnan som min fastlege han er grundig og behjelpelig med å hjelpe sine pasienter for å ha det bedre med livet.

Beste fastlege i Moss

Lytter alltid, tar meg på alvor, løser mine problemer, får svar veldig raskt og får god oppfølging. Jeg er kjempe fornøyd.