Gard Bruset

Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen
Gard Bruset er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Gard Bruset

Svært fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min. Gard Bruset har gjort en grundig utredning og behandling når det gjelder mine plager. Han er rask til å gi tilbakemelding via telefon eller brev på prøver som blir tatt. Det er også mulig å få time raskt ved behov. Han har mine beste anbefalinger!

Kunnskapsrik

God tilgjengelighet og bra på kommunikasjon.
Stiller diagnose raskt og effektivt og kommer med gode behandlingsalternativer.

En hyggelig og seriøs lege

Han fremstår som trygg og sikker på det han gjør. Min diagnose var ikke veldig alvorlig, men jeg fikk en følelse av å bli behandlet meget profesjonelt. Han er også blid og hyggelig og praten føles veldig naturlig. Anbefales!

Kan dessverre ikke anbefale denne legen

Var hos ham ifm med en utredning hos min fastlege, Stig Bruset. Jeg fikk en hastetime hos Gard, og opplevde å bli møtt med en litt arrogant holdning mens jeg var i en sårbar situasjon. Følte meg latterliggjort. Det er ikke sånn man bør møte en pasient, enten det er en man kjenner til fra før eller det er en ny og ukjent. Jeg nærmer meg 60 og har knapt vært syk eller sykmeldt før nå. Da føles det dypt urettferdig og nedverdigende å måtte finne seg i å bli behandlet sånn. Ikke glem det non-verbale språket, vi er mange som kun går til lege kun når det er helt nødvendig. Jeg opplevde at jeg ikke ble møtt med respekt, og det føltes ikke greit.