Gard Bruset

Regnbuen Legekontor
Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen
Gard Bruset er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Gard Bruset

Dyktig, god til å forklare og hjelpe

Opplever en godt opplyst lege som er god til å forklare og illustrere problemstillinger og diagnoser, og er høyt verdsatt som min fastlege
Ved min manns brå bortgang har Gard Bruset vært som en klippe for meg og døtrene. En god nærhet til pasient og empati i en tung situasjon som har hjulpet på så mange måter.

Gard er Flink til å kommunisere med pasienter og gi grundig informasjon om sykdomen.

Jeg ønsker å takke Gard som lege som kan støtte og trøste pasiet og pårørende veldig godt. Han er flink til å forklare veldig nøye om sykdomen sånn at mann forstår godt og blir bra informert. Han er snill og imøtekommende. Har mye empati. Jeg kan alltid stole på ham. Takk Gard for alt du gjorde for oss i disse vanskelige dager vi hadde i Mai.

Arrogant og lite imøtekommende.

Arroganse kler ingen, - og aller minst kler det den som har valgt et yrke som helsearbeider.
I Stig Bruset sitt fravær har jeg havnet hos sønnen Gard Bruset to ganger, - begge gangene har jeg vært misfornøyd med måten han kommuniserer på.
Den første gangen var jeg overbærende, men når møte nr 2 ga samme inntrykk er det bare å komme seg vekk.
Her blir det bytte av legekontor.

Ydmyk og nøye

Har hatt Gard som fastlege i 2 år nå. Fornøyd fra første stund. Tok seg tid når jeg slet psykiskt og ser patienten. Veldig møtekommende og flink til å huske fra forrige gang. Stoler 100% på min lege når jeg blir syk.

Grundig og imøtekommende

Opplever Dr Bruset som grundig og faglig dyktig. Virker genuint interessert. Føler meg godt ivaretatt. Anbefales