Brynjar Saunes Bye

Autorisasjon (2012)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Brynjar Saunes Bye er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Saunes Bye

Utrolig flink lege

Jeg fikk anbefalt Brynjar fra en venn og jeg kunne ikke være mer takknemlig. Dette er en lege som tar hensyn til dine behov og tar tiden til å forklare sykdommen/behandling. Han er empatisk og anerkjenner. Han spør alltid om det er noe mer jeg lurer på og hvordan jeg føler konsultasjonen gikk. Dette er i motsetning til legene jeg har vært borti tidligere. Han er faglig dyktig og undersøker symptomer og problemer fra flere sider, isteden for å undervurdere dem.
Det var heller ikke noe problematisk å få seg en time på kortvarsel.

trivelig men utilgjengelig

Brynjar er en utrolig trivelig person, og kommer med gode anbefalinger. Men han er dessverre veldig mye borte, og kansellerer timer på kort varsel. Itillegg bruker han evigheter på å sende henvisninger osv.

Utrolig serviceorientert

Brynjar er såpass imponerende at det nesten frister å bli en evig student!

Jeg var typen som unngikk fastlegetjenesten grunnet useriøse leger som ikke helt hørte etter, og kastet meg frem og tilbake med abstrakte tilbakemeldinger. Han her har alltid forklart symptomene mine med klare ord, og der det ikke var mulig å dumme det ned har han til og med tatt frem pensumboka og vist frem hva han snakket om—det gis også rom for å stille spørsmål hvis noe skulle være uklart.

Så langt har han alltid vært presis-ish, men det synes jeg man bør tåle når han tar såpass god tid med hver eneste pasient. Eneste kjipe er den lange ventetiden, så da gjelder det å booke i god tid i forveien.

Sympatisk lege med god tid

Alltid vært fornøyd. Hos andre har jeg ofte følt meg til bry etter timen, ikke her. Får alltid hjelp, han er flink, tar seg tid til å forklare og er tydelig på at jeg har rettigheter jeg har lov til å benytte meg av. Trist å måtte bytte nå som jeg ikke er student lenger!

Avlyste hele tiden

Jeg prøvde å få time i flere måneder. Avlyste hele tiden og måtte bestille ny. Useriøst. Fikk ikke dratt til legen på en evighet og det var hos en vikar der jeg måtte betale mer for timen.