Brynjar Saunes Bye

Autorisasjon (2012)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Brynjar Saunes Bye er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Saunes Bye

Muligens den beste legen jeg har hatt!

Jeg har aldri hatt en mer sympatisk og imøtekommende lege noen gang. Han har tatt alle mine utfordringer på alvor og har alltid møtt meg med respekt og godt humør. Jeg kan varmt anbefale Brynjar til andre for får du han som lege er man jaggu heldig!

Savner ham

Hadde det ikke vært for at jeg flyttet, hadde jeg beholdt ham som fastlege. Han tar seg alltid god tid til pasientene sine og tar dem på alvor. Om han er uenig med deg, er han ikke redd for å si ifra, og han sier ifra på en slik måte at man skjønner at det er med de beste intensjonene. Gjennom de årene jeg har hatt ham som lege, har han motivert meg til å ta imot psykologisk behandling. Eneste ulempen er at helsesekretærene kan være direkte frekk og ubehagelig å ringe til, som gjorde at jeg pleide å grue meg. Men det fikk jeg bare tåle med en så god og støttende lege. Nå kan man jo bestille time over nett.

Effektiv, men uproff på informasjon om skabb

Han er flink og effektiv på det meste, men da jeg ble diagnostisert med skabb ble jeg fortalt om at jeg kunne ha skabb resten av livet hvis behandlingen jeg fikk ikke fungerte, noe som ikke stemmer. Etter flere måneder med intens kløe og lite søvn gikk det endelig med ivermectin. I og med at det finnes flere alternativer synes jeg det var dårlig gjort å få slik feilinformasjon når jeg evt kunne fått spesialistbehandling.
Jeg regner med at intensjonen var å motivere meg til å utføre hygienetiltakene knyttet til skabb, men dette burde ha blitt formidlet på en annen måte som verken var skremmende eller usann.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt Brynjar som fastlege i fire år. Jeg har en utfordrende psykisk sykdom, og helt siden starten har Brynjar vist stor forståelse for situasjonen min og gjort alt han kan for å hjelpe meg. Han er kunnskapsrik og alltid forberedt når jeg kommer til timen. Han viser mye empati og følger også opp om ting som man har tatt opp tidligere. Han tør å være ærlig hvis han synes at man bør gjøre noe annerledes, men uansett hvor ærlig han må være er han alltid vennlig og respektfull i måten han kommuniserer på. Jeg kan med god samvittighet anbefale Brynjar til alle. Han er den beste fastlegen jeg har hatt så langt i mitt liv.

Utrolig flink lege

Jeg fikk anbefalt Brynjar fra en venn og jeg kunne ikke være mer takknemlig. Dette er en lege som tar hensyn til dine behov og tar tiden til å forklare sykdommen/behandling. Han er empatisk og anerkjenner. Han spør alltid om det er noe mer jeg lurer på og hvordan jeg føler konsultasjonen gikk. Dette er i motsetning til legene jeg har vært borti tidligere. Han er faglig dyktig og undersøker symptomer og problemer fra flere sider, isteden for å undervurdere dem.
Det var heller ikke noe problematisk å få seg en time på kortvarsel.