Brynjar Saunes Bye

Autorisasjon (2012)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Brynjar Saunes Bye er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Saunes Bye

Grundig lege som lytter.

Jeg har blitt kastet frem og tilbake mellom leger og vikarer i flere år hos mitt lokale legekontor. Men så flyttet jeg til Oslo og fikk tilfeldigvis tildelt han som fastlege. Han er hyggelig med godt humør, og viser høy faglig kompetanse. Han passer nokk best for de som ønsker veiledning ved kosthold, trening og helse, noe jeg har henvendt meg hos han for.
Han lyttet og fikk ordnet slik at jeg i dag får behandlingen jeg har hatt behov for i mange år.
Føler at han strekker seg ekstra for at jeg skal få den oppfølgningen jeg trenger.
Kommer til å beholde han som lege så lenge jeg kan.

Høy på seg selv

Bye har en veldig nedlatende holdning til pasientene sine. Arbeidsgiver burde pålegge han å ta kurs i samhandling med pasienter.

Han elsker å høre seg selv snakke (til tross for at det bare kommer tull ut av munnen hans).
Hvordan han klarte medisinstudiene er meg en gåte.

Imøtekommende og nøye

Brynjar virker med en gang som en lege som er til å stole på. Han er hyggelig og tålmodig, lytter til hva du har å si og kommer med konstruktiv tilbakemelding for å hjelpe. Han tilbyr også å utdype mer om noe du kanskje lurer litt ekstra på. Fremstår ikke nedlatende. Det er dessverre ofte lang ventetid, men det kan hende er fordi det er en helsetjeneste for ganske mange studenter.

Great man

Best doctor, I've ever met. Perfect communication, treats you as if you his blood, Shows empathy, follows you up, dedicate time for you, listens to your problem.
He loves and dedicated to his job.
Awesome and amazing! 😊🙏🏿👍🏽

Liten forståelse for kronisk syke

Hvis du er kronisk syk? Unngå for all del denne legen!! Dette av flere grunner..
Han er veldig "høyt" oppe i kommunikasjonen og d helt fra starten av. Presenterer seg på en unødvendig høylytt måte. Og det er ikke så kjekt når du kommer til legetimen og er deprimert og langt nede!!
Han va rett og slett høy på seg selv og d med en topp score på selvtillit og selvbilde!!
Og da føler jeg meg enda mer mislykket!!
Han tar ledelsen og styrer hele "skuta".. prøver forgjeves å komme til med feks: men hør her da er du snill!!! Dette du nå foreslår som behandling, det funker ikke på meg!! Kan du høre? Kan du forstå meg?
Jeg har vært kroniker i 17 år og er sånn sett "ekspert" i bla sykdommen min.
Uansett hvor hardt jeg prøver å få han til å lytte og å forstå min situasjon og ikke minst hva jeg trenger av hjelp!!
Han kjører hardt på å vil ikke ta m mine synspunkter i behandlingen.
Så d ble for d meste enveis kommunikasjon.
Jeg gir opp!!! Jeg nådde ikke frem. Det hele ble bare vondt og vanskelig og verst av alt jeg følte meg krenket.

Jeg kom dit m "helse- transport" men han mente at jeg va frisk nok til å gå hjem igjen..
Jeg ble så fortvilet. Det gikk ingen buss. Vegen hjem e ca 5-6 km. Det er ikke gangfelt. Vegen er sterkt trafikkert. Og d kjører mye tungtransport som skal til de ulike verftene.
Men det er langt når en er syk og været er dårlig!! Akkurat da hadde jeg ingen til å hente meg heller..
Mens jeg gikk hjemover så stoppet plutselig: "helse-bussen"(som hadde kjørt meg dit)
Jeg forklarte ho situasjonen min MEN ho lot meg få sitte på og kjørte meg heim uten rekvisisjon og gratis!!
Takk for at d finnes gode og empatiske mennesker🙏☺

Jeg anbefaler ingen å gå til denne legen og spesielt ikke hvis du e kroniker(kronisk syk) el du har et komplisert sykdomsbilde!!