Ingunn Krohn Milton

Autorisasjon (2009)

Ingunn Krohn Milton er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ingunn Krohn Milton

Lyttende, kunnskapsrik og empatisk

Hun er god til å lytte og inngir tillit.
Jeg opplever at legen har solid kunnskap og at hun er ydmyk og bruker spesialister der hun er i tvil.

Jeg har opplevd at hun har vært presis på alle avtaler jeg har hatt.

Flink

En lege som tar seg tid til å høre på deg, og hjelper med å finne ut av alt. Ho kommer alltid med en god løsning på ting

Imøtekommende

Hun tok seg god tid og en følte seg godt ivaretatt og mottatt. Hun var interessert og en ble tatt på alvor.

Dyktig lege

Har nylig fått henne som ny fastlege og er meget fornøyd. Var fryktelig skeptisk etter mange år med en annen lege, men har bare positivt å si. Hun er nøye, tar seg tid og følger opp meg som pasient på en god måte.

Er man frisk er dette en bra lege

Vet ikke om det er legekontoret eller legen som er grunn til vente tiden. Man må bestille time helst 1 mnd. før man trenger legen. Utrolig lang ventetid her. Lite hjelp og få av legesekretærene. Mener at hvis man ikke klarer og gi pasienter time før en mnd senere så må man redusere antall pasienter.
Måtte bytte fastlege pga ventetiden. Gjelder det samme med resepter. Skriver ut faste resepter en liten stund for plutselig gi deg en time en måned senere etter du har gått tom Ikke holdbart i lengden.