Ingunn Krohn Olsen

Legekontoret på Tolvsrød

2009

Legekontoret på Tolvsrød Telefonnummer33 35 99 6033 35 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valløveien 56B 3152 Tolvsrød
Ingunn Krohn Olsen er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ingunn Krohn Olsen

Er man frisk er dette en bra lege

Vet ikke om det er legekontoret eller legen som er grunn til vente tiden. Man må bestille time helst 1 mnd. før man trenger legen. Utrolig lang ventetid her. Lite hjelp og få av legesekretærene. Mener at hvis man ikke klarer og gi pasienter time før en mnd senere så må man redusere antall pasienter.
Måtte bytte fastlege pga ventetiden. Gjelder det samme med resepter. Skriver ut faste resepter en liten stund for plutselig gi deg en time en måned senere etter du har gått tom Ikke holdbart i lengden.

Lege uten nødvendig kompetanse

Han har ikke evner eller vilje til å utføre en medisinfaglig vurdering. Dette merker man ganske raskt. Det meste dreier seg om å få penger i kassa over en lav sko. Jeg betalte i automaten uten å få noe utav legrtimen, og da virket alle veldig fornøyd. Legekontoret understreket at det ikke betydde noe hva en pasient mente.

Meget dyktig!

Jeg er veldig fornøyd med Ingunn Krohn Olsen som min fastlege. Denne dama KAN faget sitt :)
Ventetiden kan man ikke gjøre noe med som regel, Jeg har alltid kommet inn til avtalt time uten mye ventetid.
Mange andre leger har som regel mellom 15 - 40 minutters ventetid, noe jeg ikke har opplevd her.

Den beste legen jeg har hatt!

Hun er en flink lege, som lytter og bryr seg. Hun er alltid blid og hyggelig, og man føler seg trygg og velkommen på hennes kontor.

Dyktig lege

Hun er den beste legen jeg har hatt. Kommer aldri til å bytte fastlege .
Fantastisk oppfølging.
Anbefaler henne som fastlege