Ingunn Krohn Olsen

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord
Tlf: 33 41 51 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ingunn Krohn Olsen er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Ingunn Krohn Olsen

Den beste legen jeg har hatt!

Hun er en flink lege, som lytter og bryr seg. Hun er alltid blid og hyggelig, og man føler seg trygg og velkommen på hennes kontor.

Dyktig lege

Hun er den beste legen jeg har hatt. Kommer aldri til å bytte fastlege .
Fantastisk oppfølging.
Anbefaler henne som fastlege

Dårlig oppfølging

Hun følgte ikke opp og i samtale med henne hadde hun lite kompetanse om psykiske problemer. Det ble bagitalisert og førte til at jeg fikk en veldig lang vei å gå for gå få hjelp.

Glad jeg har denne legen

Jeg er så glad jeg byttet til denne legen. Hun er meget kunnskapsrik, sympatisk og handlekraftig. Det har skjedd mer for meg og min sykdom på to mnd med henne enn ti år med min gamle fastlege.

Har aldri opplevd å vente lenge på henne heller, men har ikke hatt så mange timer enda.

Dyktig og flink til å lytte

Etter dårlig erfaring med en av senterets andre leger, byttet jeg til Ingunn Krohn Olsen. Tross ung alder, er Ingunn en dyktig lege som tar seg god tid til å lytte til pasienten. Alltid blid og hyggelig. Anbefaler henne til andre pasienter.

Dyktig og empatisk lege

Ingunn opptrer slik du forventer av en dyktige lege. Utrolig hyggelig og sympatisk er hun også. Hun er ytterst lett å kommunisere med og hun lytter virkelig til det du har å si som pasient. Dette er en lege som alltid henviser videre når det er usikkerhet, slik at du som pasient føler deg ivartatt på en god måte. Er ellers fornuftig og kommer med gode råd. Skolebokeksempel på hvordan en lege skal være!

Gir trygghet og viser forståelse og engasjement

Hun er en lege som virkelig viser at hun vil mitt beste. Hjelper, støtter og kommer med forslag. Hun får ting til å skje. Jeg er utrolig glad for at jeg byttet til Ingunn Krohn Olsen. Hele legesenteret er blide og imøtekommende.

Lyttende og følger opp

Ingunn er rolig, behagelig og man føler aldri at hun ikke har tid til deg. Følger opp det som trenger oppfølging og er alltid tilgjengelig. Jeg er veldig fornøyd!

En lege som lytter.

Samme opplevelse av denne legen som en annen har her. En fastlege som ser hele mennesket. Gir tilbakemeldinger på spørsmål jeg måtte ha. Er opptatt av pasienten og lett å kommunisere med - kort sagt en lege å bli glad for. Anbefales.

Alltid lyttende

Min lege er alltid lyttende til det jeg har og si og hun er åpen for mine innspill,hvis jeg har noen absolutt en lege å anbefale