Legekontoret på Tolvsrød

Valløveien 56 B 3152 Tolvsrød

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret på Tolvsrød

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Emilie Vedeler Østrem Skrevet

Emilie er en utrolig dyktig lege. Forståelsesfull og tar deg på alvor. Kommer raskt med tilbakemeldinger på prøver som er blitt tatt.

Fantastisk lege!

Lege: Beate Bratland Skrevet

Hun ser deg, lytter til deg, beroliger deg og tar deg på alvor.
Hun er ærlig og følger alltid opp som avtalt. Det virker som om hun bryr seg-på ekte.

Fantastisk lege

Lege: Beate Bratland Skrevet

Er fantastisk fornøyd med fastlegen min som jeg snart har hatt i 10 år . Byttet flere ganger før jeg fant Bratland. Er kronisk syk og er der ofte for flere forskjellige plager , henvisninger og hjelp i forhold til nav. Hun tar seg alltid god tid til deg, rolig og bedagelig. Kan mye om alt . Og barna mine er hun veldig dyktig med .super fornøyd med hele dama 🤩. Legekontoret i resepsjonen kan være små sure, Bratland veier opp for den biten. Anbefaler hun for alt egentlig . Følger deg opp med absolutt alt.

Lyttende, kunnskapsrik og empatisk

Lege: Ingunn Krohn Milton Skrevet

Hun er god til å lytte og inngir tillit.
Jeg opplever at legen har solid kunnskap og at hun er ydmyk og bruker spesialister der hun er i tvil.

Jeg har opplevd at hun har vært presis på alle avtaler jeg har hatt.

Fantastisk lege

Lege: Beate Bratland Skrevet

Bratland er en faglig og dyktig lege. Blir alltid tatt godt imot og føler meg alltid trygg.Hun er flink til å lytte og komme med gode råd, og hun viser alltid at hun har tid til deg. Hun er flink til å følge opp, hun er hyggelig, snill og blir alltid møtt med et smil. Jeg anbefaler denne legen her.