Legekontoret på Tolvsrød

Telefonnummer33 35 99 6033 35 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valløveien 56B 3152 Tolvsrød

Siste vurderinger av Legekontoret på Tolvsrød

Meget dyktig!

Lege: Ingunn Krohn Olsen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ingunn Krohn Olsen som min fastlege. Denne dama KAN faget sitt :)
Ventetiden kan man ikke gjøre noe med som regel, Jeg har alltid kommet inn til avtalt time uten mye ventetid.
Mange andre leger har som regel mellom 15 - 40 minutters ventetid, noe jeg ikke har opplevd her.

Ivaretatt!

Lege: Beate Bratland Skrevet

Blir alltid møtt på en hyggelig måte. Jeg blir godt fulgt opp med det jeg lurer på. Føler meg i trygge hender. Profesjonell og personlig!

Dyktig og seriøs

Lege: Inger Merete Rygh Skrevet

Inger Merethe Rygh er den beste legen jeg har hatt. Har vært pasient hos henne i fjorten år. Hun er tydelig, respektfullt og sender videre til utredning for å finne ut hva som er feil. Hun gir god oppfølging og klare råd. Hun tar seg god tid og lytter til det du har å si.

Ok, lege.

Lege: Beate Bratland Skrevet

Men, mye rot på legekontoret.
Henvendelser som forsvinner, resepter som ikke blir sendt ut.
Når det er den enkelte pasient som får livet sitt stående på vent, er disse tingene viktige. Det er nettop det som avgjør om tjenesten en kjøper oppleves som god eller dårlig.

Legekontoret kan bli bedre på det infrastrukturelle, slik at avstanden mellom lege og pasient blir mindre.

Seriøs og kunnskapsrik

Lege: Inger Merete Rygh Skrevet

Veldig fornøyd. Tar alltid henvendelser seriøst og lytter til meg som pasient. Hun er alltid hyggelig og imøtekommende. Har fått god oppfølging og støtte.