Jonas Johan Gunnberg

Autorisasjon (2013)

Jonas Johan Gunnberg er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Jonas Johan Gunnberg

Anbefales

Jonas er en lege å anbefale. Han er flink til å lytte, kommunisere og sammarbeide med deg som pasient. Han har alltid funnet litt tid til meg når jeg trengte en time. Han forteller deg nøye gjennom ting og gjør aldri noe før han vet du også er enig i det. En veldig god person som også er fortsåelsesfull.

Jeg er så fornøyd!

Endelig har jeg funnet en lege som er imøtekommende, forståelsesfull, hyggelig, smart og effektiv! Han er den beste legen jeg har hatt! Kommer aldri til å bytte lege så lenge jeg kan ha han. I tillegg til å få hjelp til det jeg trenger, føler jeg meg lettere til sinns når jeg går ut av legekontoret også - for han har alltid en morsom kommentar på lur.

Empatisk, dyktig og nysgjerrig

Ble veldig glad da jeg fikk Jonas som fastlege! Han ønsker virkelig å komme til bunns av ting - det skal ikke være noe uprøvd. Han tar seg god tid til hver pasient, og ser deg både med alvor og humor. Han er direkte slik nordlendinger er, og jeg har stor tillit til han. Han sier ting som de er, allikevel med stor empati. Jeg kan anbefale Jonas til alle, og har allerede gjort det ved flere tilfeller. Skulle gjerne hatt han videre etter neste flytting, men må håpe å finne en "ny Jonas". Takk!

Klok og engasjert lege

Jeg har aldri følt meg bedre ivaretatt enn av denne legen, som er smart, engasjert, velformulert og humoristisk. Han vet hva han driver med, har respekt for pasienten, og tar ingen sjanser dersom han ikke er sikker. Jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd.

Utrolig flink og hyggelig lege!

Han er veldig god til å lytte, og det virker som om han virkelig bryr seg. Han er dyktig, snill og bruker god tid på hver pasient.