Legegruppen AS

Telefonnummer33 18 05 0033 18 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Postboks 102 3251 Larvik

Siste vurderinger av Legegruppen AS

Lege: Jonas Johan Gunnberg Skrevet

Han er en herlig fyr å komme til for både store og små, han hører på, han forklarer og fikser. han er den beste legen jeg har hatt hittil. i tillegg er han superflink med barn og sønnen min mister nervøsiteten så fort jonas åpner munnen og får han til å føle seg komfortabel. Herlig mann!

Anbefales

Lege: Jonas Johan Gunnberg Skrevet

Jonas er en lege å anbefale. Han er flink til å lytte, kommunisere og sammarbeide med deg som pasient. Han har alltid funnet litt tid til meg når jeg trengte en time. Han forteller deg nøye gjennom ting og gjør aldri noe før han vet du også er enig i det. En veldig god person som også er fortsåelsesfull.

Legen vår i 15 år .

Lege: Lars Krogh Skrevet

Vi kom til Lars Krogh i 2003 både jeg og min mann, Lars er en fantastisk lege og vi har alltid blitt tatt godt i mot,,han har tid og ser på deg når han snakker til deg . Finner alltid en god løsning på våre problemer ,,tusen takk for all god hjelp i åra som har gått 😃

Trygg , klok og tillitsfull.

Lege: Mikael Loller Skrevet

Hører på pasienten og tar den med på råd.
Anbefales på det sterkeste. Føler at problemet man legger frem blir tatt på alvor, og flink til å forklare hvordan ting henger sammen.
Profesjonell og lydhør.

En lyttende og tålmodig lege!

Lege: Hilde Gran Skrevet

Har vært der i noen år og synes at jeg har blitt veldig godt ivaretatt!

Det er lett å komme i kontakt med kontoret og jeg har fått time samme dag, hvis nødvendig.

Hilde følger godt opp og gir raske tilbakemeldinger.