Legegruppen AS

Olavsgate 7 3256 Larvik

Siste vurderinger av Legegruppen AS

Ufølsom og brutal

Lege: Ellen Charlotte Horneman Sanhueza Skrevet

Ukoselig opplevelse og svært lite forståelse for psykisk sykdom. Kom med feilaktig påstander og ingen sympati. Opplevde en intim undersøkelse som brutal og lite sensitiv. Anbefales ikke.

Kunnskapsrik og prater skikkelig med deg

Lege: Mikael Loller Skrevet

Kan mye om hele kroppen, tar seg tid til å forklare skikkelig. Forsikrer seg alltid om at du har fotstått planen for behandlingen. Nøler ikke med å henvise videre hvis det trengs.
Kjempefornøyd!

Lege: Jonas Johan Gunnberg Skrevet

Han er en herlig fyr å komme til for både store og små, han hører på, han forklarer og fikser. han er den beste legen jeg har hatt hittil. i tillegg er han superflink med barn og sønnen min mister nervøsiteten så fort jonas åpner munnen og får han til å føle seg komfortabel. Herlig mann!

Anbefales

Lege: Jonas Johan Gunnberg Skrevet

Jonas er en lege å anbefale. Han er flink til å lytte, kommunisere og sammarbeide med deg som pasient. Han har alltid funnet litt tid til meg når jeg trengte en time. Han forteller deg nøye gjennom ting og gjør aldri noe før han vet du også er enig i det. En veldig god person som også er fortsåelsesfull.

Trygg , klok og tillitsfull.

Lege: Mikael Loller Skrevet

Hører på pasienten og tar den med på råd.
Anbefales på det sterkeste. Føler at problemet man legger frem blir tatt på alvor, og flink til å forklare hvordan ting henger sammen.
Profesjonell og lydhør.