Legegruppen AS

Olavsgate 7 3256 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen AS

Kjempe bra!

Lege: Heidi Elizabeth Hurulin Skrevet

Trygg lege. Lytter og tar seg tid til pasienten. Følger svært godt opp og undersøker nøye. Lett å få tak i

Rotete, uinteressert.

Lege: Erlend Nytrø Einarson Skrevet

Virker uinteressert i det jeg har å fortelle. Må mase flere ganger for å få henvisning til spesialist da tilstanden min ikke blir bedre. Rotete, vanskelig å forstå meldingene som blir sendt. Føler at penger som blir inntjent/spart er prioritert ovenfor min helse. Blir "rushet" ut av legetimen før jeg får sagt alt jeg har å si.

Virker usikker og uinteressert

Lege: Erlend Nytrø Einarson Skrevet

Føler ikke å bli sett eller tatt på alvor når jeg beskriver hvordan jeg har det. Følger ikke opp, må ringe og ta initiativ selv. Føles litt utrygt å ha en fastlege jeg ikke har tillit til. Håpløs situasjon for umulig å få annen lege, lange ventelister. Har også utrolig lang ventetid, opptil en time.

Trygg og god

Lege: Ellen Charlotte Horneman Sanhueza Skrevet

Jeg har hatt Charlotte som lege siden jeg var kanskje 8 år gammel. Før så jeg på henne som en grei og effektiv lege, men når jeg ble kronisk syk i ungdomsårene samt alvorlig syk på andre måter tok hun meg under vingen sin og har hjulpet meg gjennom alt det vanskelige. Kan nok si at hun har hjulpet meg gjennom selve livet. Charlotte er ikke en match for alle, og hun er en person man hører det man trenger å høre, ikke det man vil høre. Du får det usensurert, rett fra levra, og selv om det er noe jeg liker så er det nok ikke det alle andre liker. Tåler å ta en diskusjon, og tar deg på alvor. Hun tørr å ta tak i ting som andre leger ikke vil snakke om, og etter at jeg fikk ulike diagnoser og går fast hos henne har hun også gått på kurser for å forstå mine diagnoser bedre. Kan ikke tenke meg at jeg hadde vært i live i dag om det ikke hadde vært for henne.
Legegruppen har også mange hyggelige damer som sitter bak i disken, og de er ganske så flinke på blodprøver og sprøyter. Anbefales!

Rotete, lite engasjert og dårlig oppfølging

Lege: Erlend Nytrø Einarson Skrevet

Serdeles dårlig på å lytte og engasjere seg, endte med at jeg gikk veien videre i den privat sektoren for å få hjelp. Dårlig oppfølging videre og har for første gang hatt en lege som jeg ikke klarte kommunisere med og som ikke lyttet skikkelig til meg. Følte meg ikke tatt på alvor. Et serdeles dårlig inntrykk med tanke på rot og ting som flyter utover arbeidsbenken.