Legegruppen AS

Olavsgate 7 3256 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen AS

Lydhør og handlekraftig

Lege: Ellen Charlotte Horneman Sanhueza Skrevet

Etter å hatt samme lege i 20 år, fikk jeg denne tøffe dama som fastlege. Hun har vært veldig behjelpelig med min sykdom, og tar tak i ting. Liker at hun snakker rett fra levra. Sender også henvisninger raskt. Hun har vokst veldig for min del, og jeg er veldig fornøyd.

Sinneproblem

Lege: Ellen Charlotte Horneman Sanhueza Skrevet

Da jeg sa at min kone ikke får hjelpen hun trenger, eksploderte legen i sinne, kjeftet voldsomt på meg, uten å tenke på at mine to små barn satt og hørte på henne. "Kom deg ut og ta med barna dine", sa hun, mens hun pekte mot døra. Hun har et sinneproblem og bør vurdere sinnemestrings-kurs.

Ufølsom og brutal

Lege: Ellen Charlotte Horneman Sanhueza Skrevet

Ukoselig opplevelse og svært lite forståelse for psykisk sykdom. Kom med feilaktig påstander og ingen sympati. Opplevde en intim undersøkelse som brutal og lite sensitiv. Anbefales ikke.

Kunnskapsrik og prater skikkelig med deg

Lege: Mikael Loller Skrevet

Kan mye om hele kroppen, tar seg tid til å forklare skikkelig. Forsikrer seg alltid om at du har fotstått planen for behandlingen. Nøler ikke med å henvise videre hvis det trengs.
Kjempefornøyd!

Lege: Jonas Johan Gunnberg Skrevet

Han er en herlig fyr å komme til for både store og små, han hører på, han forklarer og fikser. han er den beste legen jeg har hatt hittil. i tillegg er han superflink med barn og sønnen min mister nervøsiteten så fort jonas åpner munnen og får han til å føle seg komfortabel. Herlig mann!