Carl Wolfgang Schøyen Pintzka

Autorisasjon (2014)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Carl Wolfgang Schøyen Pintzka er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Carl Wolfgang Schøyen Pintzka

Metodisk, grundig, og lett å ha med å gjøre

Skulle ha første time med ny fastlege, og hadde endelig klart å bestemme meg for å be om hjelp for noe jeg synes er vanskelig å snakke om. Carl gjorde dette enkelt ved at jeg oppfattet ham som saklig, genuint interessert og ærlig. Jeg oppfattet ham også som metodisk og grundig, noe som gir meg trygghet i hans anbefalinger/valg av behandling.

Veldig hyggelig og hjelpsom

Vært der noen ganger og får den hjelpen jeg trenger, og blir lyttet til. De tipsene jeg har fått har hjulpet meg mye, og er lett å snakke med

Tar meg seriøst!

Han tar meg svært seriøst hver gang det er noe, og om jeg er litt hypokonder om ting så tar han seg tid til å roe meg ned fra den angsten. Han har også tatt min mentale helse veldig seriøst, og selv lenge etter jeg tok det opp første gang så tar han det selv opp og spør hvordan det går og om jeg går til psykolog og om det igjen går bra og om jeg føler jeg trenger annen hjelp. Alt i alt svært god lege og jeg er veldig fornøyd med han! Også litt godt at det går an å kødde litt, og at han er så avslappet med humor. Det gjør det litt lettere når jeg har angst for legebesøk.

Utrolig hyggelig og hjelpsom

Carl var veldig hyggelig, imøtekommende og flink. Alt som måtte ordnes, ble ordnet effektivt. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og interessert

Carl Pintzka har vært veldig hjelpsom og forståelsesfull. Det er ofte forsinkelser om du ikke får time på morgenen, men til gjengjeld tar han seg alltid tid til å høre på deg, og å forklare behandlingsalternativene du har.
Damene som jobber i resepsjonen er også veldig imøtekommende og hjelper deg gjerne!