Leangen Legesenter

Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Leangen Legesenter

Sterk anbefaling!

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Hun er en lege som snakker rett fra levra, og sier det som det er! Det synes jeg er effektivt, og ikke minst viktig med tanke på at man ikke har så god tid på en legetime. Hun er veldig sterk på det faglige,effektiv, humoristisk, og gir gode råd om alt jeg trenger hjelp til. Anbefales sterkt om du vil ha en trygg og effektiv lege:)

5 stjerners lege

Lege: Ingrid Krüger-Stokke Skrevet

Verdens beste lege på alle måter. Ingrid strekker seg langt, kanskje for langt, for å hjelpe pasienten. Ingrid er drømmelegen: høy kompetanse, handlingsevne, ærlighet og humor.

Omsorgsfull og dyktig

Lege: Ingrid Krüger-Stokke Skrevet

Ingrid er uten tvil den legen jeg har møtt, som viser både omsorg og faglig kompetanse. Jeg har alltid følt at hun tar meg på alvor, uavhengig om problemet er tydelig og fysisk, eller psykisk og mindre tydelig. Hun evner også å være ærlig på ting hun ikke vet, og jeg opplever det som en trygghet at hun dobbeltsjekker med kolleger eller sykehus i tilfeller hvor hun er usikker, fremfor å avfeie problemet, som jeg har opplevd at andre har gjort. Dette har ført til at jeg raskt har fått oppfølging på sykehuset i tilfeller hvor det har vært nødvendig, og jeg har aldri måttet kjempe for å bli henvist videre for å få riktig diagnose. Jeg er svært fornøyd med Ingrid som fastlege.

Trygg, kunnskapsrik og engasjert

Lege: Ingrid Krüger-Stokke Skrevet

En fastlege som ser hele deg. Effektiv samtidig god evne til kommunikasjon. Hun tar seg tid. Om man sender en e-konsultasjon svarer hun raskt. Gir deg ikke bare det svaret du vil ha, men fin å diskutere med og gir gode overveide svar.
Håper hun tar godt vare på seg selv, beskytter sitt ivrige vesen og ikke blir utbrent.
Tusen takk for ditt engasjement.
(Ps, ellers kan kontorpersonalet svært gjerne ta av seg ringer, klokker og armbånd. Det hører ikke hjemme på en lab ved blodprøvetaking… )

Helt rå lege!

Lege: Carl Wolfgang Schøyen Pintzka Skrevet

Veldig flink lege som faktisk bryr seg om pasientene sine. Et eksempel er at han ringte meg et par dager etter jeg testet positivt på corona for et par år siden og hørte hvordan jeg hadde det. Aldri opplevd makan til service!