Carl Wolfgang Schøyen Pintzka

Bryggen legesenter

2014

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bryggen legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjordgata 82 7010 Trondheim
Carl Wolfgang Schøyen Pintzka er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Carl Wolfgang Schøyen Pintzka

Tillitsvekkende, sympatisk og behagelig lege

Dr. Pintzka fremstår for meg som en svært dyktig lege. Min datter på 3 år og jeg har hatt ham som fastlege siden 2017. Nå har min samboer også skiftet til ham, fordi vi er så fornøyde. For oss har det alltid gått raskt å få time de gangene vi har hatt behov for det, og når vi er der virker han alltid oppdatert og oppriktig interessert i å finne en løsning på det vi er der for. Han virker kunnskapsrik, og oppleves i tillegg som en behagelig og sympatisk person. Han er effektiv, samtidig som det ikke går på bekostning av pasientens opplevelse av trygghet og følelse av å bli ivaretatt på beste vis. Topp lege.

Flink og oppmerksom.

Veldig behagelig og lyttende person, forståelsesfull og veldig dyktig på å forklare det meste. Tar seg god tid uansett hva det skulle være.

Meget bra

Han lytter på pasienten, tar seg tid til dialog, og søker aktivt å finne riktig diagnose og beste behandling.

En forståelsesfull og intelligent fastlege med humor

Carl er en (ung) lege som er gir deg følelsen av at du kan spørre om hva som helst uten å føle deg dum. Han tar seg tid til å gå igjennom forskjellige mulige årsaker til at du opplever det ene eller det andre, men påpeker også hva du "ikke trenger å stresse med". Han henviser deg ved behov, og setter et klart skille mellom hva han kan og ikke kan hjelpe deg med. I tillegg er det alltid hyggelig og nesten morsomt å prate med ham. Jeg har aldri vært borti en annen lege som har vært like god. Ikke i nærheten en gang.

Flink og vennlig lege

Dr Pintzka er en kunnskapsrik og imøtekommende lege. Han spør gode spørsmål for å gjøre seg forstått med situasjonen, gjør at du føler deg hørt og ivaretatt, og svarer på alle spørsmål en måtte ha.

Bryggen legesenter er et bra senter, med mange flinke ansatte.